Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-18
Buk: Przebudowa ulicy Szarych Szeregów w m. Buk wraz z remontem sieci kanalizacji deszczowej - etap III.
Numer ogłoszenia: 86069 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk , ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Szarych Szeregów w m. Buk wraz z remontem sieci kanalizacji deszczowej - etap III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Szarych Szeregów w m. Buk wraz z remontem sieci kanalizacji deszczowej-etpa III. 1.1.Roboty drogowe Przedmiotem całej inwestycji jest przebudowa drogi powiatowej nr 2496P na odcinku ulic: Dobieżyńskiej i Szarych Szeregów w Buku, w zakresie wymiany konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników i zatok postojowych oraz remoncie kanalizacji deszczowej polegającym na wymianie istniejącej sieci wraz z uzbrojeniem (studzienki ściekowe, przykanaliki i studnie rewizyjne) na nową. Wykonane już zostały 2 etapy obejmujące przebudowę ulicy Dobieżyńskiej od ul. Jana Pawła II do ul. Szkolnej. Etap III, będący przedmiotem niniejszego zadania obejmuje wykonanie przebudowy ulicy Szarych Szeregów (od ul. Szkolnej do ul. Dworcowej). Pozwoli to na zamknięcie przebudowy całego odcinka drogi powiatowej nr 2496P. Długość ulicy Szarych Szeregów objętej przebudową wynosi 186,80 m. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Buk, gmina Buk, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Realizacja inwestycji obejmuje działki pasa drogowego bez naruszania terenów prywatnych. Obręb Buk, gmina Buk, działka numer 971. Podstawowy zakres inwestycji obejmuje 2 elementy: a)Roboty drogowe, tj. rozbiórkę istniejących chodników wraz ze zjazdami, krawężników i obrzeży, istniejącej nawierzchni wraz z rozbiórką podbudów oraz wykonanie nowych nawierzchni w śladzie istniejących. b)Roboty kanalizacyjne, tj. demontaż istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z uzbrojeniem oraz wykonanie nowej sieci w śladzie istniejącej. Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy wykonać wszystkie roboty rozbiórkowe. Materiały pozostałe z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania po posortowaniu Wykonawca robót przewiezie na składowisko i zagospodaruje w sposób zgodny z przepisami i w uzgodnieniu z Inwestorem. Kostkę betonową obrzeża i krawężniki pozostałe z rozbiórek a także inne materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca po uprzednim posortowaniu i załadowaniu na palety (dostarczone przez Zamawiającego) przewiezie na składowisko i przekaże do zagospodarowania przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Sfrezowaną nawierzchnię bitumiczną należy dostarczyć do ZGK Sp. z o.o. w Buku . Po niezbędnym korytowaniu w miejscach wynikających z profilu podłużnego i przekrojów poprzecznych, celem uzyskania projektowanej niwelety należy uzupełnić przestrzeń pomiędzy podłożem a projektowaną konstrukcją gruntem z dokopu (piasek) o parametrach G1. Podłoże należy zagęścić do uzyskania współczynnika Is większy lub równy 1,0. Grunt pozostały z korytowania należy odwieźć na składowisko. Konstrukcje nawierzchni: Nawierzchnia jezdni: a)Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 KR3-4 zgodna z normą PN-EN 13108-1 - grub. 5 cm; b)Skropienie nawierzchni podbudowy bitumicznej, emulsją asfaltową, kationową szybkorozpadową w ilości 0,5 kg/m2; c)Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P 50/70 KR3-4 zgodna z normą PN-EN 13108-1 - grub. 11 cm (zagęszczana w dwóch warstwach: 5 i 6 cm); c)Skropienie nawierzchni podbudowy z kruszywa, emulsją asfaltową, kationową szybkorozpadową w ilości 0,8 kg/m2; d)Podbudowa pomocnicza z KŁSM 0/31,5 mm grub. 20 cm; e)Warstwa wzmacniająca podłoże (odcinajaca) - grunt stabilizowany cementem, o Rm=5,0 MPa, grub. 10 cm; f)Wyprofilowane i zagęszczone podłoże. Nawierzchnia chodników: a)Betonowa kostka brukowa typu Nostalit w kolorze melanż grub. 8 cm, z wypełnieniem środka - 4 szt. płytek betonowych 50x50x7cm w kolorze szarym, b)Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, grub. 3 cm; c)Podbudowa betonowa C8/10 grub. 10 cm; d)Wyprofilowane i zagęszczone podłoże. Nawierzchnia zjazdów: a)Betonowa kostka brukowa, prosta typu Domino grub. 8 cm w kolorze grafitowym; b)Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, grub. 3 cm; c)Podbudowa betonowa C16/20 grub. 15 cm; d)Wyprofilowane i zagęszczone podłoże. Ścieki przykrawężnikowe: a)Ścieki przykrawężnikowe należy wykonać z betonowej kostki brukowej prostej typu Holland, układanej krótszym bokiem do krawężnika; ściek zaniżony w stosunku do krawężnika 8-10cm, 3cm na zjazdach i 2cm na przejściach dla pieszych, a w stosunku do nawierzchni jezdni 2 cm; b)Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, grub. 3 cm; c)Ława betonowa C12/15 10x20 cm; 1.2.Roboty kanalizacyjne Teren objęty remontem i projekt kanalizacji deszczowej obejmuje odcinek ul. Szarych Szeregów od ul. Szkolnej do Dworcowej. Spływ ścieków skierowany jest do istniejącej studni na kanalizacji deszczowej w ul. Dworcowej oznaczonej Di1, gdzie na ten sam poziom wprowadzone są oddzielne ciągi kanalizacji deszczowej z ul. Dworcowej śr. 315-400mm i 400-400mm. Remontowany odcinek kanalizacji deszczowej ułożyć należy z rur PVC-U, kl.S, SN8 o litej strukturze ścianki śr. 400mm. Na sieci przewidziane są wpusty uliczne żeliwne na studniach betonowych śr. 500 mm z częścią osadczą głęb. 1,0m i przykanalikiem z rur PVC-U śr. 200, kl.S, SN8. Istniejący wpust oznaczony WOP należy w przełączyć do nowej studni D10. Przewiduje się wymianę istniejących przyłączy do granicy działki o średnicy PVC-U 200, kl.S, SN8 oraz nowe PVC-U śr. 315mm do granicy działki drogi w kierunku działki szkoły które należy zaślepić do dalszej rozbudowy. Odcinek Di2 do D10 został już wymieniony ale ponieważ nie ma informacji o rzędnych posadowienia końcówki przewodu należy ją sprawdzić i w razie potrzeby dostosować do nowego opracowania. Na trasie remontowanej sieci na włączeniach przykanalików, na kolektorze głównym projektuje się studzienki rewizyjne z prefabrykowanych kręgów betonowych o średnicy 1000mm z betonu C35-45, W10 z gotowymi korytami przepływowymi o wysokości średnicy kanału i z wmontowanymi w ściany studni oryginalnymi pierścieniami uszczelniającymi na wlotach i wylotach przęseł kanału (szczegóły wg załączonego rysunku). Studnie śr. 1000 mm zamknięte zostaną włazami żeliwnymi typ BEGU kl. D 400 40 T z pokrywą wypełnioną betonem do wys. min. 14 cm z wkładką gumową. Szczegóły oraz rodzaj studni zaznaczono na profilach. W ścianach bocznych studni betonowych wykonać stopnie włazowe stalowe powlekane tworzywem poliamidowym, zamocowane w odległościach pionowych co 0,25m, 0,15m od ściany. Głębokość posadowienia projektowanych przewodów kanalizacji sanitarnej uwarunkowana jest istniejącym uzbrojeniem podziemnym i spadkami. Przyjęto minimalne spadki dla śr. 400mm, i=0,3procent, a dla śr. 200mm, min. 1,5 procent. Całość kanalizacji należy układać z projektowanymi spadkami na nie zagęszczonej podsypce żwirowo-piaskowej (pozostałość na sicie 0,75 m maksymalnie 15%), o grubości warstwy 0,15m. Zasypka piaskowa obok rury oraz nad nią do wysokości 0,3m nad wierzch rury musi być zagęszczona warstwami o miąższości 0,30m, wskaźnik zagęszczenia nie mniej niż 98% Proctora. Montaż rur oraz studni winien odbywać się zgodnie z instrukcją wydaną przez Producenta. Zestawienie długości sieci kanalizacyjnej: Średnica i rodzaj rury dla kanalizacji - m -PVC-U 200 kl.S - 107,0 m -PVC-U 315 kl.S - 5,5 m -PVC-U 400kl. S - 183,5 m 2.Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1)projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez FORMA Pracownia Projektowa s.c., z siedzibą w Wilkowicach przy ulicy ul. Dębowa 6, 64-115 Święciechowa - w zakresie etapu III, oraz Aktualizacją projektu przebudowy ulicy Szarych Szeregów w Buku - etap III od km 0-630,50 do km 0-817,30 sporządzonej przez Pana Janusza Idkowiaka z Poznania, 2) Projektem remontu sieci kanalizacji deszczowej w ul. Szarych Szeregów w Buku opracowanym przez MR - Inżynieria sanitarna Maciej Roszkiewicz z siedzibą w Poznaniu, 3)Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 4) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 3.UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB 1)Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas trwania robót. 2)Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót związanych z: dostosowaniem istniejących zjazdów do posesji poprzez ich częściowe przebrukowanie, wyprawkami betonowymi istniejących cokołów płotów lub fundamentów budynków. 3)Do odbioru końcowego Zamawiający wymaga załączenia protokołu wraz filmem (na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym) i opisem z badań przeprowadzonych kamerą telewizyjną. Na filmie winien być także zapisany spadek podłużny rejestrowany pomiędzy studniami rewizyjnymi. W komplecie Wykonawca musi załączyć plan orientacyjny umożliwiający dokładne umiejscowienie filmowanych odcinków kanalizacji. Całość sprawozdania wizyjnego wykonać wg PN-EN 13508-2 Stan zewnętrznych systemów kanalizacyjnych - Część 2: system kodowania inspekcji wizualnej. 4) Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 5)W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 w/w Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6)Po zakończeniu wszelkich robót, dokonaniu wpisu w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez inspektora nadzoru Wykonawca pisemnie zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy miedzy innymi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 kompletach zawierającą: -mapy sytuacyjno-wysokościowe z wkreślonym przebiegiem sieci kanalizacyjnej z przykanalikami, studniami rewizyjnymi i studniami przyłączeniowymi oraz potwierdzenie złożenia dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 1 komplet map Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego; pozostałe 3 komplety map - niezwłocznie po uzyskaniu pieczątki z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka, -szkice geodezyjne, -zestawienie długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej, przykanalików, z podaniem ich ilości i średnic, ilości wybudowanych studni rewizyjnych i wpustów, z określeniem materiałów, z jakich zostały wykonane i średnic, ilości (w m2) wbudowanej kostki betonowej i granitowej, ilości (w mb) wbudowanego krawężnika, obrzeży i innych materiałów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.Wiedza i doświadczenie: W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł każda, których przedmiotem była budowa lub remont drogi lub ulicy o nawierzchni bitumicznej wraz z siecią kanalizacyjną wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami , o których mowa wyżej są: - poświadczenia, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa w tirecie pierwszym. Jeżeli wartość wykonanych robót (w wykazie robót, bądź dokumentach potwierdzających należyte wykonanie robót) zostanie podana w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tych wartości na podstawie średniego kursu NBP, z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów , o których mowa wyżej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
B.Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia min. jedną osobą do kierowania robotami w specjalności: -drogowej -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji kanalizacyjnych, Osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania robót w swojej specjalności oraz musi posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz osób należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1B do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dla 2 robót z wykazu, której wartość każdej nie może być mniejsza niż 500.000,00 zł brutto Zamawiający żąda załączenia dowodów, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Wykaz wykonanych robót należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1A do niniejszej SIWZ.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu lub za dowodem pełnomocnictwa - osoby upoważnione formularz ofertowy, 2. Dowód wniesienia w należytej formie i wysokości wadium, 3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ w tym kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Terminy wykonania robót przedłuża się ile przeszkoda spowodowana jest : a)przez okoliczność, za którą odpowiedzialny jest Zamawiający, b)przez siłę wyższą, c)przez wstrzymanie robót przez Wielkopolskiego Powiatowego Konserwatora Zabytków w Poznaniu lub inspektora nadzoru inwestorskiego, d) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy (np. pozwolenia na budowę), o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów Wykonawcy - na czas usunięcia wad, e)zawieszenia robót przez Zamawiającego, f)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, g)przez niekorzystne warunki atmosferyczne, niepozwalające na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych. Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wpis do dziennika budowy, potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu, 2)Po akceptacji Zamawiającego - zmiany podwykonawców, 3)Po akceptacji Zamawiającego - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach a także w SIWZ, 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: zmiany ustawowej wysokości VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano i nie zafakturowano. 5) Konieczność wykonania zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych , opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, pokój nr 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BUK
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIASTA I GMINY BUK.
więcej: przetargi BUK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.