Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-10
Drawsko Pomorskie: Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy w okresie od 1.02.2012r. do 31.01.2013r.
Numer ogłoszenia: 8608 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim , ul. Sobieskiego 8, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 363 34 47, faks 94 363 34 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukdrawsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy w okresie od 1.02.2012r. do 31.01.2013r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: bezgotówkową usługę sprzedaży paliw płynnych i produktów ropopochodnych w okresie od 1.02.2012r. do 31.01.2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 10492 litry Olej napędowy ON - 81423 litry Olej opałowy - 3322 litry Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie niniejsze składa się z następujących części: 1) część 1 - benzyna bezołowiowa Pb 95 2) część 2 - olej napędowy ON Realizacja części 1 i 2 niniejszego zamówienia polega na: Zamawiający wymaga, aby proponowany punkt tankowania paliw i oleju napędowego przez Wykonawcę znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Sprzedaż paliw i oleju napędowego będzie odbywać się sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów według potrzeb Zamawiającego. Warunki tankowania pojazdów: od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 15:00, a w okresie zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 marca całodobowo we wszystkie dni tygodnia. W sytuacji, gdy po wskazanym wyżej okresie zimowym nastąpi zmiana warunków atmosferycznych powodujących konieczność całodobowej pracy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w tym okresie całodobową obsługę stacji. Paliwo i olej napędowy będą pobierali upoważnieni pracownicy ZUK w Drawsku Pomorskim, a sprzedaż paliwa i oleju napędowego może odbywać się wyłącznie do pojazdów wskazanych na piśmie przez Zamawiającego. Faktury wystawione przez Wykonawcę powinny zawierać pełny monitoring transakcji ( data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i oleju napędowego z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu ). Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT wystawianymi co 10 dni, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2008, Nr 221 poz. 1441 ). Określona ilość paliw i oleju napędowego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa i oleju napędowego i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 3) część 3 - olej opałowy Realizacja części 3 niniejszego zamówienia polega na: Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur. Do oleju opałowego, stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2008, Nr 221 poz. 1441 ). Określona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju opałowego i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełniania warunku udziału zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia, o którym mowa w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia o których mowa w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia o których mowa w SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia o których mowa w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia o których mowa w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, c) Oświadczenie niepodleganiu, wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. d) Pozostałe dokumenty wymienione w niniejszej SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukdrawsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim Ul. Sobieskiego 8 78-500 Drawsko Pomorskie, pokój nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim ul. Sobieskiego 8 78-500 Drawsko Pomorskie, pokój nr 1- sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH I SPRZĘTU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych gminy Jastrzębia
- Poprawa efektywności energetycznej ZSPT w Międzyświeciu
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.