eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych ( Przetarg 6/U/2008).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Poznań: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych ( Przetarg 6/U/2008).
Numer ogłoszenia: 86096 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8593430, fax 061 8593429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.wokiss.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych ( Przetarg 6/U/2008)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na 3-krotnym koszeniu traw i chwastów na poboczu dróg powiatowych na łącznej powierzchni 1.567.878,0m² .Ze względu na rozległy obszar objęty zamówieniem , duże odległości pomiędzy miejscowościami powiatu, całe zamówienie podzielono na 7 zadań. Szczegółowe informacje zostały zawarte w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem Kod CPV wg słownika 2008: 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków zamawiający żąda złożenia : I.pisemnego oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Oświadczenie , II. dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. 1, 2, 3, 4 w następującym zakresie: a) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 p. 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.1 pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, p. 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: 1. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z treścią Załącznika Wykaz sprzętu, Wykonawca dysponuje następującym sprzętem: - kosiarka doczepna ( nie dopuszcza się kosiarek rotacyjnych ), - kosiarka żyłkowa lub spalinowa. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,o których mowa w ust. II, lit. a, pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1.Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów spełnia nie spełnia. 2.Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem każda strona przez Wykonawcę. 3.Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 4.Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 5.Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia : 1.Formularz Oferty na załączonym druku należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł.Obowiązuje zasada zaokrąglania w górę liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38 . Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT. 2.Pisemne oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Oświadczenie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3.1 Pełnomocnictwo dla podmiotów ( konsorcjum i spółka cywilna) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmioty te mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie do co najmniej reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może też mieć upoważnienie do podpisania w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. 4.Wykaz wykonanych w okresie 3 lat minimum 2 usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z treścią Załącznika Doświadczenie zawodowe wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te, zostały wykonane należycie. 5. Wykaz sprzętu zgodnie z treścią Załącznika Wykaz sprzętu. Wykonawca dysponuje następującym sprzętem: - kosiarka doczepna ( nie dopuszcza się kosiarek rotacyjnych ), - kosiarka żyłkowa lub spalinowa. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.wokiss.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , 61-851 Poznań , ul. Zielona 8 , VI piętro - pokój 603..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego : Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań , ul. Zielona 8 , V- piętro -pokój 504..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na 3-krotnym koszeniu traw i chwastów na poboczu dróg powiatowych na łącznej powierzchni 194 718,00m².
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na 3-krotnym koszeniu traw i chwastów na poboczu dróg powiatowych na łącznej powierzchni 172 500,00m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na 3-krotnym koszeniu traw i chwastów na poboczu dróg powiatowych na łącznej powierzchni 193 800,0m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na 3-krotnym koszeniu traw i chwastów na poboczu dróg powiatowych na łącznej powierzchni 190 380 ,0m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na 3-krotnym koszeniu traw i chwastów na poboczu dróg powiatowych na łącznej powierzchni 238 110,0m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na 3-krotnym koszeniu traw i chwastów na poboczu dróg powiatowych na łącznej powierzchni 244 686,0m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na 3-krotnym koszeniu traw i chwastów na poboczu dróg powiatowych na łącznej powierzchni 333 684,0m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.