eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Gorzów Wielkopolski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 86112 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44456 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7395200, 7395274, faks 95 7395454.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, uzgodniona dostawa do magazynu Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego. Szczegółowy wykaz zamawianego towaru zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do Formularza oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy co do ilości zamawianego towaru, z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, o którym mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego . Zamawiający gwarantuje, że zakupi towar w ilości odpowiadającej co najmniej 50% wartości umowy. Oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostaw materiałów eksploatacyjnych regenerowanych lub refabrykowanych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej zawierającej propozycję wyrobów o parametrach co najmniej tej samej klasy i jakości w stosunku do oryginałów produkowanych przez producenta urządzenia. Za produkty równoważne uznaje się produkty: 1) Fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełnienia, wytworzone bez użycia jakichkolwiek częsci, materiałów, bądź elementów pochodzących z produktów używanych. 2) Kompatybilne ze sprzętem do którego są przeznaczone, 3) Posiadające wydajność nie mniejszą, oraz inne parametry nie gorsze, niż produkty oryginalne produkowane przez producenta urządzeń do których są przeznaczone oraz których zastosowanie nie spowoduje utraty gwarancji sprzętu, 4) Wytworzone nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem dostawy, 5) Oznakowane w sposób trwały nazwą lub znakiem firmowym producenta oraz numerem seryjnym, pozwalającym na ich rozróżnienie, 6) Opakowane w wewnętrzne, szczelne opakowanie, uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgocenie, itp. podczas składowania i transportu. Dostawa towaru odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego, w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych, po każdorazowym pisemnym (fax) uzgodnieniu dostawy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zgłoszona zleceniem partia przedmiotu umowy musi być dostarczona Zamawiającemu w całości. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. Towar dostarczany będzie do magazynu zamawiającego w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, w godzinach 8.00 do 14.00, na koszt Wykonawcy. W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania materiałów eksploatacyjnych z samochodu oraz ułożenia ich w magazynie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przekazywanie przedmiotu umowy następować będzie w obecności pracownika Zamawiającego, na podstawie protokołu odbioru ilościowo-jakościowego- załącznik do Wzoru umowy. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę towaru innego niż w ofercie, dokona on niezwłocznie i nie później niż w terminie 3 dni kalendarzowych wymiany towaru na własny koszt. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych, w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca udzieli 6-cio miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku awarii urządzenia biurowego, którego przyczyną będzie używanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca obowiązany jest do zwrotu kosztów związanych z naprawą urządzenia oraz ekspertyzy przyczyn uszkodzenia poniesionych przez Zamawiającego. Ekspertyza lub naprawa zostaną przeprowadzone przez serwis producenta lub inny podmiot wskazany przez Zamawiającego. Należność za dostarczony towar realizowana będzie po dostawie każdej partii towaru, w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Techniki Biurowej Sp. z o.o., ul. Zamkowa 5, 65-086 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6254,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5095,47

  • Oferta z najniższą ceną: 5095,47 / Oferta z najwyższą ceną: 7989,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.