Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Elbląg: Dostawa wyrobów, sprzętu biurowego, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych sprzętu łączności i informatyki.
Numer ogłoszenia: 86120 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3751, ul. Królewiecka 130, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230 26 55, faks 055 230 34 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów, sprzętu biurowego, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych sprzętu łączności i informatyki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyrobów, sprzętu biurowego, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych sprzętu łączności i informatyki z podziałem na dwie Grupy Dostaw: = I Grupa Dostaw - Wyroby i sprzęt biurowy oraz papier -- Zadanie nr 1 - dot. OŻW w Elblągu; -- Zadanie nr 2 - dot. JW 3751 w Elblągu; = II Grupa Dostaw - Materiały eksploatacyjne sprzętu łączności i informatyki -- Zadanie nr 3 - dot. JW 3751 w Elblągu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Wyroby i sprzęt biurowy oraz papier na potrzeby Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
- Przedsiębiorstwo Handlowe EKO Elżbieta Ogórek, ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24137,00
Oferta z najniższą ceną: 24137,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25273,82
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Wyroby i sprzęt biurowy oraz papier na potrzeby Jednostki Wojskowej 3751 w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
- Przedsiębiorstwo Handlowe EKO Elżbieta Ogórek, ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21164,74
Oferta z najniższą ceną: 21164,74 / Oferta z najwyższą ceną: 27845,62
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Materiały eksploatacyjne sprzętu łączności i informatyki na potrzeby Jednostki Wojskowej 3751 w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTRAX A.BIELAWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INTRAX A.BIELAWSKI SPÓŁKA JAWNA
- INTRAX A. Bielawski Spółka jawna, ul. Tysiąclecia 1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42089,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28820,76
Oferta z najniższą ceną: 28820,76 / Oferta z najwyższą ceną: 36035,31
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późn. zm.)
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH II
- Wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa ul. Wschodniej w Elblągu"
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin," - projekt "Moc rodziny" współfinansowany przez Unię Europejską
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- ZP/8/2025 - Dostawa odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back-up
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa materiałów biurowych i druków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.