To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-22
Ogłoszenie nr 86124 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.
Inowrocław: Naprawa nawierzchni chodników przy ul. Mała Andrzeja, ul. Polnej, ul. Władysława Broniewskiego i ul. 6 Stycznia w Inowrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56231 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, krajowy numer identyfikacyjny
59636900000, ul.
ul. F. D. Roosevelta
36,
88100
Inowrocław, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 555 250, faks
523 555 233, e-mail
zamowienia@inowroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa nawierzchni chodników przy ul. Mała Andrzeja, ul. Polnej, ul. Władysława Broniewskiego i ul. 6 Stycznia w Inowrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZZP.271.1.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni chodników przy ul. Mała Andrzeja, ul. Polnej, ul. Władysława Broniewskiego i ul. 6 Stycznia w Inowrocławiu zgodnie z SIWZ, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonymi do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Część 1 - naprawa chodnika przy ul. Mała Andrzeja, długości 68,59 m, szerokości 2,57 m, polegająca na: rozbiórce: istniejącej nawierzchni asfaltowej, płytek, krawężników, korytowaniu, profilowaniu dna koryta, wywozie gruzu, ułożeniu warstwy odsączającej gr. 10 cm, przestawieniu krawężnika kamiennego z wykonaniem nowej ławy, regulacji urządzeń obcych, wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Część 2 - naprawa chodnika przy ul. Polnej, długości 11,00 m, szerokości 2,15 m i zjazdu, polegająca na: rozbiórce istniejącej nawierzchni asfaltowej i krawężnika, korytowaniu, profilowaniu dna koryta, wywozie gruzu, ułożeniu warstwy odsączającej gr. 10 cm, wykonaniu podbudowy z chudego betonu B10 gr. 10-12 cm, wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm, zjazdu gr. 8 cm, wykonaniu krawężnika betonowego na ławie z oporem. Część 3 - naprawa chodnika przy ul. Władysława Broniewskiego długości 44,45 m, szerokości 1,90 m oraz zjazdu, polegająca na: rozbiórce istniejącej nawierzchni asfaltowej i krawężnika, korytowaniu, profilowaniu dna koryta, wywozie gruzu i krawężnika, wykonaniu podbudowy z chudego betonu B10 gr. 10-12 cm, wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr.6 cm (chodnik) na podsypce cementowo-piaskowej (chodnik), wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej, wymianie krawężnika betonowego na ławie z oporem, wymianie obrzeża. Część 4 - naprawa chodnika przy ul. 6 Stycznia, długości 7,40 m, szerokości 2,40 m, polegająca na: rozbiórce istniejącej nawierzchni z płytek i krawężnika, korytowaniu, profilowaniu dna koryta, wywozie gruzu, ułożeniu warstwy odsączającej gr. 10 cm, wykonaniu podbudowy z chudego betonu B10 gr. 10-12 cm, wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej, wymianie krawężnika betonowego na ławie z oporem, ułożeniu obrzeża, ręcznym karczowaniu korzeni, regulacji urządzeń obcych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233253-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Naprawa nawierzchni chodników przy ul. Mała Andrzeja |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23768.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 16.030,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Naprawa nawierzchni chodników przy ul. Polnej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18668.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11.128,88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Naprawa nawierzchni chodników przy ul. Władysława Broniewskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65249.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 37.754,46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Naprawa nawierzchni chodników przy ul. 6 Stycznia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31971.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22.472,99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025roku - I
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.