To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Warszawa: Utrzymanie i konserwacja dróg i chodników będących w zarządzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające (znak sprawy: 44/ZP/16)
Numer ogłoszenia: 86131 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61911 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja dróg i chodników będących w zarządzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające (znak sprawy: 44/ZP/16).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego są roboty związane z utrzymaniem i konserwacją dróg i chodników będących w zarządzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Prowadzenie monitoringu sieci dróg gminnych oraz sporządzanie oceny stanu nawierzchni jezdni i chodników wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym (część opisowa i ew. rysunkowa, wykonanie przedmiotu robót, szacunkowej wyceny). b) Usuwanie awarii - likwidacja uszkodzeń oznakowania drogowego i nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego również w dni ustawowo wolne od pracy. c) Konserwację - naprawy bieżące nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni. d) Remonty - wykonanie robót przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte pierwotnie. e) Prace projektowe w zakresie organizacji ruchu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RYMIX-BIS S.A., ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 252063,90
Oferta z najniższą ceną: 252063,90 / Oferta z najwyższą ceną: 252063,90
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające obejmuje roboty związane z utrzymaniem i konserwacją dróg i chodników będących w zarządzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w tym: a) Prowadzenie monitoringu sieci dróg gminnych oraz sporządzanie oceny stanu nawierzchni jezdni i chodników wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym (część opisowa i ew. rysunkowa, wykonanie przedmiotu robót, szacunkowej wyceny). b) Usuwanie awarii - likwidacja uszkodzeń oznakowania drogowego i nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego również w dni ustawowo wolne od pracy. c) Konserwację - naprawy bieżące nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni. d) Remonty - wykonanie robót przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte pierwotnie. e) Prace projektowe w zakresie organizacji ruchu, tj. roboty polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający już na etapie przygotowania zamówienia podstawowego, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. W ogłoszeniu o zamówieniu, w postępowaniu podstawowym (ogłoszenie Nr 215609-2014 z dnia 13.10.2014 r. - postępowanie znak sprawy: 59/ZP/14), Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego wraz z przewidywanymi zamówieniami uzupełniającymi została ustalona na kwotę (netto) 643.902,44 zł, w tym wartość zamówienia podstawowego - 429.268,29 zł i wartość zamówień uzupełniających - 214.634,15 zł, co stanowiło 50% wartości zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 25.11.2014 r. numer umowy UD-XVII-WIR-B/I/2/1/1-98-2014-3061 z Wykonawcą RYMIX-BIS S.A., ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa, po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie podstawowe realizowane było do dnia 30.11.2015 r. Niniejsze zamówienie jest możliwe do udzielenia po uzyskaniu oszczędności w procedurze przetargowej. W roku 2016 wystąpiła potrzeba zwiększenia zakresu robót związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg w Dzielnicy Wola. W związku z tym konieczne jest udzielenie zamówienia publicznego. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego, jego wartość wynosi 204.930,00 zł netto, co stanowi ok. 47,74 % wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Reasumując powyższe, zostały spełnione przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) dotychczasowemu wykonawcy robót, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Zagospodarowanie terenu przy Domu Dziennego Pobytu w Chrząstowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.