Ogłoszenie z dnia 2017-05-22
Ogłoszenie nr 86152 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.
Giżycko: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz
utrzymanie terenów przyległych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Giżycku, krajowy numer identyfikacyjny
32349900000, ul.
ul. Warszawska
28,
11500
Giżycko, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
0-87 4298210, faks
0-87 4298211, e-mail
gizycko@olsztyn.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sądownictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):A-2132-1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie będzie obejmowało sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach sądowych w Giżycku przy ul. Warszawskiej 28 i Gdańskiej 11 oraz w Węgorzewie przy ul. 3-go Maja 2 o łącznej powierzchni 3 917,61 m2, z czego: 1 676,21 m2 - to pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw o pow. 432,56 m2), 471,36 m2 - korytarze i klatki schodowe parter i piętra, 67,53 m2 - wc, 685,03 m2 - archiwa piwniczne, 160,28 m2 - korytarze i klatki schodowe w piwnicach, 857,20 m2 strych (Giżycko ul. Warszawska 28 oraz Węgorzewo ul. 3-go Maja 2). Powierzchnia wewnętrzna podłoży łącznie 3 917,61 m2, z czego: ? sprzątana codziennie - 2 215,10 m2 (parter, I piętro, II piętro), ? sprzątana raz w miesiącu - 845,31 m2 (powierzchnie piwniczne), ? sprzątana raz w roku - 857,20 m2 (powierzchnie strychowe). Giżycko - ul. Warszawska 28: - Pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw) - 852,57 m2 - Korytarze i klatki schodowe - 297,95 m2 - WC - 33,02 m2 - Archiwa piwniczne - 414,97 m2 - Korytarze i klatki schodowe w piwnicach - 103,03 m2 - Powierzchnia strychu - 674,99 m2 - ul. Warszawska 28 (razem): 2 376,53 m2 Giżycko - ul. Gdańska 11: - Pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw) - 402,30 m2 - Korytarze i klatki schodowe - 102,7 m2 - WC - 16,30 m2 - Archiwa piwniczne - 112,70 m2 - ul. Gdańska 11 (razem): 634,00 m2 Węgorzewo - ul. 3-go Maja 2: - Pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw) - 421,34 m2 - Korytarze i klatki schodowe - 70,71 m2 - WC - 18,21 m2 - Archiwa piwniczne - 157,36 m2 - Korytarze i klatki schodowe w piwnicach - 57,25 m2 - Powierzchnia strychu - 182,21 m2 - ul. 3-go Maja 2 (razem): 907,08 m2 2. Utrzymanie czystości i porządku a także likwidację skutków zimy na terenie posesji sądowej w Giżycku przy ul. Warszawskiej 28 oraz w Węgorzewie przy ul. 3-go Maja 2 o łącznej powierzchni 4 837,70 m2, z czego: - 2 616,50 m2 - drogi, chodniki i parkingi, - 1 941,20 m2 - trawniki i klomby, - 280,00 m2 - utrzymanie czystości i porządku, a także likwidację skutków zimy na chodnikach, przylegających do posesji sądowych, o łącznej długości 140 m i szerokości do 2 m. Giżycko ul. Warszawska 28 - Drogi, chodniki i parkingi - 1 992,50 m2 - Trawniki i klomby - 1 593,20 m2 - Chodnik przylegający do posesji - 120,00 m2 Węgorzewo ul. 3 Maja 2 - Drogi, chodniki i parkingi - 624,00 m2 - Trawniki i klomby - 348,00 m2 - Chodnik przylegający do posesji - 160,00 m2 3. Na zakres prac obejmujących sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz ciągów komunikacyjnych składają się: - Sprzątanie podłóg (odkurzanie i zmywanie) - codziennie (w okresie zimowym tj. w miesiącach - grudzień, styczeń, luty - dodatkowe (oprócz codziennego) zmywanie podłóg 3 razy w tygodniu), - Wycieranie kurzu i czyszczenie, za pomocą środków chemicznych, urządzeń biurowych, mebli biurowych, ławek i parapetów okiennych, balustrad, tablic informacyjnych, klamek - codziennie, - Obustronne mycie okien (powierzchnia 818,76 m2), co najmniej 3 razy w roku, - Codzienne uzupełnianie papieru toaletowego (14 punktów), ręczników papierowych i mydła (16 punktów) w toaletach, - Codzienne mycie muszli klozetowych (14 szt.), umywalek (16 szt.), 1 wanny, luster, glazury i podłóg w toaletach, mycie klamek oraz drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w zależności od potrzeb. - Codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - Codzienne opróżnianie niszczarek ze ścinków papierowych, - Pranie 2 razy do roku wykładzin dywanowych, ul. Warszawska - wykładzina dywanowa 600,00 m2 + 2 dywany o wymiarach 2 x 3m ul. Gdańska - wykładzina dywanowa 204,30 m2 Węgorzewo - wykładzina dywanowa 254,27m2 + 1 dywan o wymiarach 3 x 4m - Pranie firan - 2 razy do roku (zasłon do prania nie ma), ul. Warszawska - 2 firanki o wymiarach ok. 3 x 4m ul. Gdańska - 11 firanek o wymiarach ok. 2 x 4m Węgorzewo - 1 firanka o wymiarach 3 x 4 m - Wykonywanie doraźnych zadań w zakresie porządku i czystości w budynkach np. sprzątanie po drobnych remontach czy awariach. 4. Na zakres prac obejmujących sprzątanie archiwów piwnicznych oraz ciągów komunikacyjnych w piwnicach składają się: - Sprzątanie podłóg (odkurzanie i zmywanie) - raz na miesiąc 5. W zakres prac, mających na celu utrzymanie czystości i porządku oraz likwidację skutków zimy na posesji przy ul. Warszawskiej 28 w Giżycku oraz w Węgorzewie przy ul.3-go Maja 3 wchodzić będzie: - Obmiatanie podwórka, drogi wewnętrznej i chodnika - codziennie, - Koszenie trawników, w okresie od maja do października, i pielenie klombów - w zależności od potrzeb oraz ich systematyczne podlewanie, - Bieżące usuwanie z posesji śmieci oraz opadniętych gałęzi i liści, - Przycinanie krzewów, wycinka odrostów przy pniach drzew, - Bieżące usuwanie śniegu i błota pośniegowego - chodniki winne być wolne od śniegu od godziny 7.00, - Usuwanie śniegu i błota pośniegowego na podwórku, drogach wewnętrznych oraz miejsc postojowych dla samochodów - w zależności od potrzeb, - Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej - codziennie, w zależności od występujących potrzeb, winna odbywać się poprzez posypywanie piaskiem. Zabrania się stosowania środków chemicznych. - Bieżące informowanie o zauważonych nieprawidłowościach i usterkach w budynkach oraz w obrębie nieruchomości budynkowych. 6. Wszelkie materiały (dopuszczone zgodnie z PN), narzędzia i urządzenia oraz środki niezbędne do prawidłowego wykonywania usługi zapewnia Wykonawca. Środki chemiczne oraz środki higieniczne (mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, odświeżacze powietrza, wymienne kostki toaletowe itp.) przeznaczone do należytego wykonania usługi, winny posiadać wymagane atesty i muszą być dopuszczone do stosowania na terenie kraju. 7. Dodatkowo drobne prace konserwacyjne np. wymiana zamka w drzwiach, przepalonej żarówki, itp. w zależności od potrzeb. 8. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych pracownikowi ds. gospodarczych Zamawiającego. 9. Pracownicy złożą oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji, nabytych podczas wykonywania usługi oraz że w okresie ostatnich 6 miesięcy przed przystąpieniem do wykonywania usługi nie były karane sądownie - wypełniając stosowne oświadczenie. Oświadczenie winno być dostarczone w dniu podjęcia czynności sprzątania. 10. Preferowane godziny sprzątania poniedziałek - piątek 15-20 (po zakończonych godzinach urzędowania sądu).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90610000-6,
77314100-5,
77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 204 868,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi sprzątania, a więc usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko - II postępowanie"
- Remont budynku magazynowego nr 7 terenie JW. w Węgorzewie ul. Bema
- Przebudowa ul. Piaskowej w Giżycku.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.