Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-18
Poznań: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin
Numer ogłoszenia: 86159 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61/8697011, faks 61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin. Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdej z imprez do: 1. zapewnienia uczestnikom programu rekreacyjnego, 2. zapewnienia miejsca i sprzętu niezbędnego do zrealizowania programu rekreacyjnego, 3. zakwaterowania uczestników w jednym obiekcie w pokojach 1, 2, 3, 4 osobowych lub maksymalnie 6 - osobowych domkach z pełnym węzłem sanitarnym o określonym poniżej standardzie: - łazienka,ubikacja wyposażone w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, osłonę natrysku, umywalkę z blatem lub półką umiejscowioną nad umywalką, lustro, pojemnik na śmieci, dozownik mydła płynnego, ręcznik do rąk lub suszarkę do rąk lub ręczniki papierowe, wieszaki ścienne, gniazdo elektryczne, zimna i ciepła woda przez całą dobę, Uwaga: mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe - uzupełniane na bieżąco, - każdy pokój, domek wyposażony w lóżko, łóżka, Zamawiający nie dopuszcza możliwości łóżek piętrowych, szafę na garderobę z co najmniej 2 wieszakami na okrycia wierzchnie, biurko lub stół oraz krzesła lub fotele, - wszystkie pomieszczenia ogrzewane - w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, 4. umożliwienia dojazdu do obiektu, 5. zapewnienia zewnętrznego oświetlenia obiektu, 6. zapewnienia bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników przez cały czas trwania imprezy w pobliżu tj. maksymalnie do 500 m od miejsca zakwaterowania, 7. zapewnienia wyżywienia dla wszystkich uczestników zgodnie z poniższym: - dwie kolacje, dwa śniadania i dwa obiady - mają to być świeże i przygotowywane na miejscu, w czystych warunkach posiłki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 79.95.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 zł na całość przedmiotu zamówienia bądź na poszczególne części w wysokości: - część nr 1 - 1 500,00 zł - część nr 2 - 4 500,00 zł - część nr 3 - 1 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem co najmniej co najmniej 2 usług polegających na organizacji imprez rekreacyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł każda dla minimum 90 osób - niezależnie od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem: a. w części nr 1 - ośrodkiem z bazą noclegową oraz żywieniową dla minimum 100 osób zgodnie z opisem zawartym w lit. d), b. w części nr 2 - ośrodkiem z bazą noclegową oraz żywieniową dla minimum 90 osób zgodnie z opisem zawartym w lit. d), c. w części nr 3 - ośrodkiem z bazą noclegową oraz żywieniową dla minimum 100 osób zgodnie z opisem zawartym w lit. d). d. Opis bazy noclegowej oraz żywieniowej: 1.Zakwaterowanie uczestników w jednym obiekcie w pokojach 1, 2, 3, 4 osobowych lub w maksymalnie 6 - osobowych domkach z pełnym węzłem sanitarnym o określonym poniżej standardzie: - łazienka, ubikacja wyposażone w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, osłonę natrysku, umywalkę z blatem lub półką umiejscowioną nad umywalką, lustro, pojemnik na śmieci, dozownik mydła płynnego, suszarkę do rąk lub ręczniki papierowe, wieszaki ścienne, gniazdo elektryczne, zimna i ciepła woda przez całą dobę, - każdy pokój, domek wyposażony w łóżko,łóżka -Zamawiający nie dopuszcza możliwości łóżek piętrowych, szafę na garderobę z co najmniej 2 wieszakami na okrycia wierzchnie, biurko lub stół oraz krzesła lub fotele, -wszystkie pomieszczenia ogrzewane - w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, 2. umożliwiony dojazd do obiektu, 3. zapewnione zewnętrzne oświetlenie obiektu, 4. zapewnione bezpłatne miejsca parkingowe dla uczestników przez cały czas trwania imprezy w pobliżu tj. maksymalnie do 500 m od miejsca zakwaterowania, 5.zapewnione -na terenie obiektu lub w odległości maksymalnie do 500 m od obiektu- pomieszczenie typu stołówka, restauracja lub inne zadaszone pomieszczenie z miejscami siedzącymi - stoły i ławki lub krzesła dla wszystkich uczestników, umożliwiające zorganizowanie zabawy tanecznej, 6. zapewnienie wyżywienia dla wszystkich uczestników zgodnie z poniższym:dwie kolacje, dwa śniadania i dwa obiady - mają to być świeże i przygotowane na miejscu, w czystych warunkach posiłki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, pok. 129.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:45, miejsce: Poczta Polska S.A. Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, pok. 115 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 3 rekreacyjnych imprez weekendowych w miejscowości Mierzyn dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin. W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 100 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników każdej imprezy maksymalnie o 10 osób. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 rekreacyjnych imprez weekendowych w miejscowości Skorzęcin dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin. W imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 90 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników każdej imprezy maksymalnie o 10 osób. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 2 rekreacyjnych imprez weekendowych w miejscowości Karpicko dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin. W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 100 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników każdej imprezy maksymalnie o 10 osób. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Przeprowadzenie kampanii podsumowującej III edycję Funduszy Norweskich i EOG w Polsce oraz 20- lecie ich działania w Polsce
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.