eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOrganizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Poznań: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin
Numer ogłoszenia: 86159 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61/8697011, faks 61/8697134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin. Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdej z imprez do: 1. zapewnienia uczestnikom programu rekreacyjnego, 2. zapewnienia miejsca i sprzętu niezbędnego do zrealizowania programu rekreacyjnego, 3. zakwaterowania uczestników w jednym obiekcie w pokojach 1, 2, 3, 4 osobowych lub maksymalnie 6 - osobowych domkach z pełnym węzłem sanitarnym o określonym poniżej standardzie: - łazienka,ubikacja wyposażone w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, osłonę natrysku, umywalkę z blatem lub półką umiejscowioną nad umywalką, lustro, pojemnik na śmieci, dozownik mydła płynnego, ręcznik do rąk lub suszarkę do rąk lub ręczniki papierowe, wieszaki ścienne, gniazdo elektryczne, zimna i ciepła woda przez całą dobę, Uwaga: mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe - uzupełniane na bieżąco, - każdy pokój, domek wyposażony w lóżko, łóżka, Zamawiający nie dopuszcza możliwości łóżek piętrowych, szafę na garderobę z co najmniej 2 wieszakami na okrycia wierzchnie, biurko lub stół oraz krzesła lub fotele, - wszystkie pomieszczenia ogrzewane - w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, 4. umożliwienia dojazdu do obiektu, 5. zapewnienia zewnętrznego oświetlenia obiektu, 6. zapewnienia bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników przez cały czas trwania imprezy w pobliżu tj. maksymalnie do 500 m od miejsca zakwaterowania, 7. zapewnienia wyżywienia dla wszystkich uczestników zgodnie z poniższym: - dwie kolacje, dwa śniadania i dwa obiady - mają to być świeże i przygotowywane na miejscu, w czystych warunkach posiłki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 79.95.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 zł na całość przedmiotu zamówienia bądź na poszczególne części w wysokości: ­- część nr 1 - 1 500,00 zł ­- część nr 2 - 4 500,00 zł ­- część nr 3 - 1 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem co najmniej co najmniej 2 usług polegających na organizacji imprez rekreacyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł każda dla minimum 90 osób - niezależnie od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem: a. w części nr 1 - ośrodkiem z bazą noclegową oraz żywieniową dla minimum 100 osób zgodnie z opisem zawartym w lit. d), b. w części nr 2 - ośrodkiem z bazą noclegową oraz żywieniową dla minimum 90 osób zgodnie z opisem zawartym w lit. d), c. w części nr 3 - ośrodkiem z bazą noclegową oraz żywieniową dla minimum 100 osób zgodnie z opisem zawartym w lit. d). d. Opis bazy noclegowej oraz żywieniowej: 1.Zakwaterowanie uczestników w jednym obiekcie w pokojach 1, 2, 3, 4 osobowych lub w maksymalnie 6 - osobowych domkach z pełnym węzłem sanitarnym o określonym poniżej standardzie: - łazienka, ubikacja wyposażone w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, osłonę natrysku, umywalkę z blatem lub półką umiejscowioną nad umywalką, lustro, pojemnik na śmieci, dozownik mydła płynnego, suszarkę do rąk lub ręczniki papierowe, wieszaki ścienne, gniazdo elektryczne, zimna i ciepła woda przez całą dobę, - każdy pokój, domek wyposażony w łóżko,łóżka -Zamawiający nie dopuszcza możliwości łóżek piętrowych, szafę na garderobę z co najmniej 2 wieszakami na okrycia wierzchnie, biurko lub stół oraz krzesła lub fotele, -wszystkie pomieszczenia ogrzewane - w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, 2. umożliwiony dojazd do obiektu, 3. zapewnione zewnętrzne oświetlenie obiektu, 4. zapewnione bezpłatne miejsca parkingowe dla uczestników przez cały czas trwania imprezy w pobliżu tj. maksymalnie do 500 m od miejsca zakwaterowania, 5.zapewnione -na terenie obiektu lub w odległości maksymalnie do 500 m od obiektu- pomieszczenie typu stołówka, restauracja lub inne zadaszone pomieszczenie z miejscami siedzącymi - stoły i ławki lub krzesła dla wszystkich uczestników, umożliwiające zorganizowanie zabawy tanecznej, 6. zapewnienie wyżywienia dla wszystkich uczestników zgodnie z poniższym:dwie kolacje, dwa śniadania i dwa obiady - mają to być świeże i przygotowane na miejscu, w czystych warunkach posiłki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, pok. 129.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:45, miejsce: Poczta Polska S.A. Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, pok. 115 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 3 rekreacyjnych imprez weekendowych w miejscowości Mierzyn dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin. W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 100 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników każdej imprezy maksymalnie o 10 osób. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 rekreacyjnych imprez weekendowych w miejscowości Skorzęcin dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin. W imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 90 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników każdej imprezy maksymalnie o 10 osób. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 2 rekreacyjnych imprez weekendowych w miejscowości Karpicko dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin. W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 100 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników każdej imprezy maksymalnie o 10 osób. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.