Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Szczecin: Dostawa aparatury medycznej m.in.: aparatu do znieczulania ogólnego, kardiomonitorów, pulsoksymetrów oraz pomp infuzyjnych dla ZOZ MSWiA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 86184 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, fax 091 4329501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej m.in.: aparatu do znieczulania ogólnego, kardiomonitorów, pulsoksymetrów oraz pomp infuzyjnych dla ZOZ MSWiA w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej m.in.: aparatu do znieczulania ogólnego, kardiomonitorów, pulsoksymetrów oraz pomp infuzyjnych dla ZOZ MSWiA w Szczecinie: Pakiet nr I - Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem; Pakiet nr II - Kardiomonitory; Pakiet nr III - Pulsoksymetr z ekranem; Pakiet nr IV - Pulsoksymetr monitorujący; Pakiet nr V - Pompa infuzyjna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 9300.00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.; 5) zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 6) wniosą wadium. Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: Wypełniony druk oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - Załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenie, wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie wykonawcy wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ, Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu (np. umowa ubezpieczeniowa) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Oferent winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobnych zamówień do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających dostawie urządzeń będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ, Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych oferowanego urządzenia - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowa charakterystyka oferowanego sprzętu zawierająca nazwę sprzętu, nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi ze zdjęciami (foldery) wydane przez producenta uwzględniające parametry techniczne, czyli tzw. technical data zaoferowanego sprzętu. W przypadku, gdy oryginalny katalog producenta jest w innym języku niż język polski prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego urządzenia. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 6 lub nie uwzględniały wszystkich wymaganych przez Zamawiającego w tym załączniku parametrów należy te rozbieżności wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymogi określone w SIWZ. W przypadku gdyby rozbieżności dotyczyły elementów np. konstrukcji przedmiotu Zamawiający wymaga oświadczenia producenta o możliwości wykonania przedmiotu w sposób zgodny z SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach. Świadectwa i Certyfikaty:Deklaracja zgodności, CE; Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi np. ISO. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Parametry techniczne, warunki gwarancji i serwisu, przegląd pogwarancyjny konserwacja urządzenia oraz koszty usługi serwisowej po upływie udziel. gwar - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek wykonawcy Zamawiający prześle dokumentację: tj. SIWZ za zaliczeniem pocztowym na wskazany przez oferenta adres:.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA w Szczecinie adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Parametry techniczne, warunki gwarancji i serwisu, przegląd pogwarancyjny konserwacja urządzenia oraz koszty usługi serwisowej po upływie udziel. gwar - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kardiomonitory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Parametry techniczne, warunki gwarancji i serwisu, przegląd pogwarancyjny konserwacja urządzenia oraz koszty usługi serwisowej po upływie udziel. gwar - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pulsoksymetr z ekranem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr z ekranem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Parametry techniczne, warunki gwarancji i serwisu, przegląd pogwarancyjny konserwacja urządzenia oraz koszty usługi serwisowej po upływie udziel. gwar - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pulsoksymetr monitorujący.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr monitorujący.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Parametry techniczne, warunki gwarancji i serwisu, przegląd pogwarancyjny konserwacja urządzenia oraz koszty usługi serwisowej po upływie udziel. gwar - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pompa infuzyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne (strzykawkowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
- 3. Parametry techniczne, warunki gwarancji i serwisu, przegląd pogwarancyjny kowarnserwacja urządzenia oraz koszty usługi serwisowej po upływie udziel.gw - 20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ZGN.26-25/2 Postępowanie na ochronę imprez plenerowych, targowych, sportowych oraz imprez sportowych masowych w 2025
- Usługa polegająca na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej urządzeń Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską uszkodzonych w wyniku długotrwałej eksploatacji i aktów wandalizmu.
- Naprawa, kalibracja (adiustacja), wzorcowanie urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
- Druk i dostawa biletów w podziale na części...
- ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE SPÓŁKI FABRYKA WODY SP. Z O.O., POŁOŻONYM PRZY UL. 1 MAJA 41 W SZCZECINIE
- Sukcesywne dostawy papieru biurowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy pomp insulinowych dla III Oddziału Chorób Dziecięcych, Endokrynologii i Diabetologii Dziecięcej Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- BUDOWA BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA FRAGMENTU BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.