eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParzęczewWYKONANIE I MONTAŻ MEBLI BIBLIOTECZNYCH ORAZ BIUROWYCH DO GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W PARZĘCZEWIE I JEJ FILII W CHOCISZEWIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Parzęczew: WYKONANIE I MONTAŻ MEBLI BIBLIOTECZNYCH ORAZ BIUROWYCH DO GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W PARZĘCZEWIE I JEJ FILII W CHOCISZEWIE.
Numer ogłoszenia: 86187 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69834 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Parzęczewie, ul. Południowa 1, 95-045 Parzęczew, woj. łódzkie, tel. 042 7186057, faks 042 7186066.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I MONTAŻ MEBLI BIBLIOTECZNYCH ORAZ BIUROWYCH DO GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W PARZĘCZEWIE I JEJ FILII W CHOCISZEWIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż mebli bibliotecznych oraz biurowych do Gminnej Biblioteki Publicznej w Parzęczewie i jej filii w Chociszewie. Dostarczone meble w tym krzesła muszą: a) być fabrycznie nowe, pełnowartościowe wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi; b) spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; c) dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej. Meble muszą być wykonane: 1) z płyty wiórowej laminowanej (melaminowanej) matowej, obrzeża z PCV w kolorze płyt, 2) plecy szaf oraz nadstawek z płyty pilśniowej twardej o grubości 6mm, jednostronnie lakierowane na biało, (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6mm, 3,2mm, 3mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3mm), 3) spody szuflad z płyty pilśniowej twardej o grubości min 3,2mm, lub płyty HDF o grubości 3mm jednostronniej lakierowanej na biało, 4) dopuszcza się montaż różnych systemów drzwi przesuwnych pod warunkiem zastosowania w nich metalowych prowadnic i sprężynowych docisków. Wszystkie drzwi przesuwne muszą być wyposażone w uchwyty umożliwiające otwieranie, z tworzywa sztucznego, okrągłe, o średnicy 55mm, miseczkowate, wpuszczane w drzwi, kolorystycznie dobrane do koloru mebli. Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępne i proste w obsłudze mechanizmy regulacji wysokości siedziska i nachylenia oparcia, usytuowane tak, aby regulacje można było wykonać w pozycji siedzącej. Zaoferowane krzesła muszą posiadać atesty trudnopalności dla tapicerek oraz atesty bezpieczeństwa. Produkty muszą posiadać instrukcje montażu i konserwacji napisana w języku polskim. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowane produkty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określony został w załączniku nr 2 do SIWZ. Zasady dostawy: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedzib zamawiającego własnym transportem i na własny koszt; 2) Dostarczone produkty zostaną zmontowane, ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia między innymi: koszty transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 42.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W.D. APEX, Strzałków, ul. Kopernika 12, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94634,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39665,04

  • Oferta z najniższą ceną: 33503,97 / Oferta z najwyższą ceną: 150377,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.