Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Piła: KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH w 2008r. OBIEKT CHODZIEŻ
Numer ogłoszenia: 86226 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123244, fax 067 2125175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH w 2008r. OBIEKT CHODZIEŻ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne - Kanał Heliodorowski km 0+000 - 3+050 3,050 km - Kanał Szamocki km 0+000 - 3+350 3,350 km - Kanał Budzyń-Prosna km km 5+600 - 11+400 5,800 km - Wał Antoniny Szamocin 9,700 km ---------------------------------------------------------------------------------- Razem wały - 9,700 km kanały - 12,200 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 pzp. 2. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wynkonania zamówienia tj. - posiadają sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania robót polegających na odmulaniu cieków koparko-odmularką, - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane - melioracje wodne. - zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, zamówienia odpowiadające charakterem niniejszemu zamówieniu 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust 1 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 - na formularzu ofertowym 3.Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej) 4.Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy o ile nie wynika ono z w/w dokumentów - załącznik nr 2 do specyfikacji. 5.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 6.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych /ZUS/ lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wg załącznika nr 3 robót odpowiadających charakterem niniejszemu zamówieniu oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami z aktualnym wpisem na listę Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Oświadczenie, że wykonawca dysponuje sprzętem i narzędziami niezbędnymi do wykonania robót polegających na odmulaniu cieków sprzętem mechanicznych 10.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty. 11.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę,osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem, za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile ul. Motylewska 7 pok.129.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile ul. Motylewska 7 pok.129.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zaklejarka automatyczna do Zakładu Patomorfologii
- Dostawa wybranych instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Pile
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.