eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okonek › Modernizacja budynku mieszkanlnego jednorodzinnego w m. Rydzynka 10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Okonek: Modernizacja budynku mieszkanlnego jednorodzinnego w m. Rydzynka 10.
Numer ogłoszenia: 86242 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Okonek , ul. Kolejowa 16, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2669101, 269102 w. 38, faks 067 2669519.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/web/okonek

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkanlnego jednorodzinnego w m. Rydzynka 10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówioenia jest: 1.Remont komina polegający na rozbiórce i wykonaniu nowego. 2.Wymiana grzejników co, kotła co wraz z urządzeniami. 3.Drobna naprawa instalacji elektrycznej, wraz z badaniami. 4.Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą urządzeń sanitarnych. 5.Częściowa wymiana posadzek. 6.Wymiana okładzin schodów zewnętrznych. 7.Lakierowanie podłóg drewnianych. 8.Malowanie ścian i sufitów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w załączonych do SIWZ kosztorysach szczegółowych, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: A.1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2.000 PLN (słownie: dwa tysiąc złotych). A.2.Wadium należy wnieść w formie dopuszczonej art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). A.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 79 203000451110000000781570 BGŻ S.A. PIŁA. A.4.Wadium wnoszone w innych formach należy złożyć w kasie Zamawiającego. A.5.Wadium należy wnieść w terminie warunkującym skuteczne zabezpieczenie oferty (data uznania wpływu na rachunku bankowym Zamawiającego). A.6.Kopie dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. A.7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. A.8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. A.9.Termin wnoszenia wadium: do dnia 27.04.2009r do godziny 8:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; b)posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia; c)dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia w tym względzie wykażą i udokumentują wykonanie ( referencje, opinie, listy polecające ) w okresie ostatnich 2 lat minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością, jakie obejmuje zamówienie, d) dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; f) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). A.2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale G z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił; b)nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą; F.3 Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót objętych zamówieniem i uzyskanie wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale E Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: A.1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ; A.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) wg wzoru określonego w załączniku nr 3 SIWZ; A.3. wykaz zrealizowanych podobnych robót załącznik nr 4 A.4. oświadczenie o udzieleniu na wykonane roboty co najmniej 3 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na okres minimum 3 lat; A.5. oświadczenie o dostarczeniu na teren budowy sprzętu i materiałów własnym transportem i na własne ryzyko; A.6. uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót; A.7. terminie wykonania zamówienia; A.8. zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w pkt D; A.9. kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną zawierający zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych oraz czynników produkcji tj. Kp Kz , rg, Z, kosztów pracy podstawowego sprzętu; A.10. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.11. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.12. wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru zamieszczone w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ); A.13. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/web/okonek.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Okonek ul. Kolejowa 16 64-965 Okonek, pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Okonek ul. Kolejowa 16 64-965 Okonek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.