Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-13
Tuchola: Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 86266 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Tucholski Spółka z o.o. , ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3360503, 3360508, faks 52 3360508.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków do utrzymania czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków do utrzymania czystości Przedmiot zamówienia podzielony jest na 17 pakietów. Stanowiący załącznik nr 7A do SIWZ - formularze cenowe - środki dezynfekcyjne pakiety od nr 1 do nr 10 i załącznik nr 7B do SIWZ środki do utrzymania czystości pakiety od nr 11do nr 17 (załącznik nr 2 o umowy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w : załączniku nr 7A i 7B do SIWZ - środki dezynfekcyjne i środki do utrzymania czystości.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum dwie dostawy) środków dezynfekcyjnych , środków do utrzymania czystości , odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w poszczególnych pakietach wskazanych w formularzu cenowym, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o wartości minimalnej brutto dla poszczególnych pakietów : pakiet nr 1 - 24 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 2 15 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 3 - 2 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 4 - 5 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 5 - 26 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 6 - 18 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 7 - 3 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 8 - 25 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 9 - 17 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 10 - 2 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 11 - 36 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 12 - 18 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 13 - 23 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 14 - 800,00 zł każda dostawa pakiet nr 15 - 2 600,00 zł każda dostawa pakiet nr 16 - 24 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 17 - 47 000,00 zł każda dostawa zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 2) formularz oferty 3) formularz cenowy 1) Oświadczenie w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobów medycznych posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz.U. z 2015 r. poz 876) tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych Dz.U. z 2010 r. nr 215 poz 1416) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. nr 16,poz 74) Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . lub 2) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10 posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania, w przypadku jeżeli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych. 3)W przypadku zaistnienia wątpliwości, co do jakości oferowanego towaru w zakresie środków do utrzymania czystości dotyczy pakietów od nr 11 do nr 17, Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia próbek, w celu weryfikacji opisu zadeklarowanego przedmiotu zamówienia w ofercie przetargowej.). 4) Oświadczenie w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10, że oferowany przedmiot zamówienia posiadają karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik nr 9 do SIWZ . Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego oferowanego produktu. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym - w postaci dokumentów, pozwoleń, wpisów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7A do niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Tucholski Spółka z o.o.
ul Nowodworskiego 14-18,
89-500 Tuchola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Szpital Tucholski Sp. z o.o. ul Nowodworskiego 14-18 89-500 Tuchola Sekretariat pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 2025 - (...) czystości oraz pielęgnacją zieleni na terenie obejmującym swoim zakresem teren Starego Miasta
- Renowacja zabytków położonych w Tucholi przy pl. Zamkowym 1 (Urząd Miejski), ul. Chojnickiej 27 (kamienica mieszkalna) i ul. Świeckiej 58 (...) - Remont dachu Urzędu Miejskiego w Tucholi
- "Prace konserwatorsko - restauratorskie wraz z zabezpieczeniem p.poż. przy dworze użytkowanym przez DPS im. Leona i Marii Janta-Połczyńskich w Wysokiej"
- "Zakup paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Tucholskiego w roku 2025"
- "Świadczenie usług pocztowych w latach 2025-2027"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz produktów do pielęgnacji skóry"
- Dostawa artykułów czystościowych dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii (2024)
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz sprzętu medycznego
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
- Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2025
- Dostawa materiałów oraz środków chemicznych potrzebnych do utrzymania czystości w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie (z podziałem na zadania)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.