eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceDostawa endoprotez stawu kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2015-06-12

Mys³owice: Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
Numer og³oszenia: 86299 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 123576 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach, ul. Bytomska 41, 41-400 Mys³owice, woj. ¶l±skie, tel. 32 3183300, 3183348, 3183287, faks 32 3183300, 32 3183287.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa endoprotez stawu kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach w asortymencie i w szacunkowych ilo¶ciach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 2. Specyfikacja asortymentowo-ilo¶ciowa zawiera 1 pakiet - ENDOPROTEZA CA£KOWITA STAWU KOLANOWEGO 4. Wielko¶ci okre¶lone specyfikacj± asortymentowo - ilo¶ciow± zosta³y oszacowane na podstawie przewidywanego zapotrzebowania i s± wielko¶ci± maksymaln±. Ostateczna wielko¶æ dostawy zostanie okre¶lona na podstawie sukcesywnych zamówieñ wynikaj±cych z potrzeb Zamawiaj±cego. 5. Zamawiaj±cy wymaga przeszkolenia personelu w zakresie u¿ytkowania oferowanych produktów. Liczba pracowników wymagaj±cych przeszkolenia, ilo¶æ i termin szkoleñ zostanie uzgodniony po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca, z którym Zamawiaj±cy podpisze umowê zobowi±zany jest do nieodp³atnego u¿yczenia na czas trwania umowy kompletu instrumentarium i urz±dzeñ umo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie zabiegu operacyjnego (za³o¿enie oferowanego asortymentu) bez konieczno¶ci dokupywania dodatkowych narzêdzi oraz bezp³atny serwis instrumentarium. 7. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiaj±cego w formie depozytu pe³ny asortyment rozmiarowy implantów. Rozliczany bêdzie asortyment zu¿yty do zabiegu. 8. Endoproteza zak³adana powinna byæ natychmiast uzupe³niana tak, aby do nastêpnego zabiegu operacyjnego przyst±piæ z pe³nym kompletem rozmiarów. 9. Wykonawca gwarantuje, ¿e: a) dostarczy towar jest fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad. b) dostarczony towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbêdne do dopuszczenia towaru do obrotu i u¿ywania. c) dostarczy towar o terminie przydatno¶ci do u¿ytku nie krótszym ni¿ 12 miesiêcy, licz±c od momentu dostawy. d) na ka¿dej partii towaru musz± znajdowaæ siê etykiety umo¿liwiaj±ce oznaczenie towaru, co do to¿samo¶ci. e) na opakowaniach zbiorczych bêd± znajdowaæ siê nastêpuj±ce informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. 11. Reklamacja towaru wadliwego bêdzie sk³adana telefonicznie lub faksem oraz potwierdzana pisemnie. 12. W przypadku wyst±pienia wad jako¶ciowych i/lub ilo¶ciowych Wykonawca zobowi±zany jest wymieniæ towar wadliwy na wolny od wad i/lub uzupe³niæ niedobór ilo¶ciowy w ci±gu 24 godzin od dnia z³o¿enia reklamacji lub w nastêpnym dniu po dniach wolnych od pracy. 13. Wykonawca na w³asny koszt i ryzyko wymieni towar, w którym stwierdzono wadê ilo¶ciow± i/lub jako¶ciow±.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Smith & Nephew Sp. z o.o., Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 266000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 274320,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 274320,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 274320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.