Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-14
Hajnówka: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 86336 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Gruntowej, a) przycisk rurami o śr. nominalnej 508 mm metoda wibrową - 8 m b) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk O 300 mm - 261,20 m c) rurociąg z rur PP SN8 łączony na wcisk O 300 mm - 14,34 m d) przykanaliki z rur PVC SN8 łączony na wcisk O 200 mm - 88,60 m e) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm - 7 studni f) studnie kanalizacyjne systemowe O 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową - 1 sztuk g) studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm bez syfonu - jezdniowe - 4 szt. h) studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm bez syfonu krawężnikowo - jezdniowe - 9 szt. i) studzienek ściekowych ulicznych betonowych bez osadnikiem O 500 mm bez syfonu - 1 szt. 2. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Hibnera, a) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk O 250 mm - 48,05 m b) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk O 200 mm - 5,42 m c) przykanaliki z rur PVC SN8 łączony na wcisk O 200 mm - 3,10 m d) studnie kanalizacyjne systemowe O 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową - 3 sztuk e) studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm bez syfonu krawężnikowo - jezdniowe - 1 szt. f) korytka odwodnienia liniowego - element L = 1,0 m - 23,00 m g) korytka odwodnienia liniowego - ścianka czołowa - 2,00 m h) korytka odwodnienia liniowego - element ewizyjny wraz z skrzynką odpływową L = 0,5 m - 1,00 m 3. Budowa kanalizacji deszczowej na osiedlu Fabryka Chemiczna, a) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk O 400 mm - 259,84 m b) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk O 300 mm - 411,67 m c) rurociąg z rur PVC SN8 łączony na wcisk O 250 mm - 176,19 m d) przykanaliki z rur PVC SN8 łączony na wcisk O 200 mm - 154,07 m e) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm - 1 studnia f) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm - 24 studni g) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1500 mm - 1 studnia h) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1800 mm w gotowym wykopie - podstawa studni murowana - 4,07 m3 i) studnie kanalizacyjne systemowe O 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową - 5 sztuk j) studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm bez syfonu - jezdniowe - 14 szt. k) studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem O 500 mm bez syfonu krawężnikowo - jezdniowe - 13 szt. 3.1. Budowa urządzeń podczyszczających wody opadowe spływające z terenów Fabryka Chemiczna, a) rurociągi z rur PVC kanalizacyjnych kielichowych 0,315 typ S łączonych na uszczelki gumowe - 4 m b) rurociągi z rur PVC kanalizacyjnych kielichowych 0,600 typ S łączonych na uszczelki gumowe - 7 m c) rurociągi z rur PVC kanalizacyjnych kielichowych 0,800 typ S łączonych na uszczelki gumowe - 3 m d) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego - 1 kpl e) montaż osadnika ścieków z kręgów betonowych 0,2000 - 1 kpl f) montaż separatora ścieków PSK KOALA II 80 o 2000 - 1 kpl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). b. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 wraz z późniejszymi zmianami). c. wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 52 1020 1332 0000 1302 0037 7218 w PKO BP S.A. Oddział w Hajnówce z adnotacją na blankiecie przelewu Wadium - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce - BI.271.3.2014. Dowód wpłaty lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. d. wadium wnoszone w pozostałych formach należy załączyć do oferty w oryginale. e. w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach przewidzianych w ust. 2 lit. b - f Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wybór Wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce - BI.271.3.2014, ważną przez okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. f. wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31 marca 2014 roku, godz. 10.00 g. w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego decyduje data i godzina księgowania na rachunku bankowym Zamawiającego. h. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. i. zwrot lub zatrzymanie wniesionego wadium nastąpi w oparciu o postanowienia art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z późniejszymi zmianami.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - tj. uprawnienia budowlane wg Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 wraz z późniejszymi zmianami) do kierowania robotami budowlanymi: - Kierownik Budowy branży drogowej - 1 osoba : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień, - ważne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, - Kierownik Robót w branży sanitarnej - 1 osoba : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata uzyskania uprawnień, - ważne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom innych państw, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. b. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż wartość oferty (wg. kosztorysu ofertowego Wykonawcy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a. zmiany regulacji prawnych obowiązujących w chwili zawarcia umowy, b. zmiany danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, c. zmiany przez Wykonawcę formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d. zmiany osób kierujących robotami budowlanymi, na osoby o uprawnieniach, doświadczeniu i kwalifikacjach nie mniejszych niż wymagane w SIWZ, e. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, f. terminu przekazania przez Zamawiającego terenu budowy, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności uniemożliwiające przekazanie terenu budowy w terminie określonym Umową, g. zmiany terminu i zakresu wykonania zamówienia, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy tj.: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, geologicznych lub hydrologicznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, - wystąpienia odkryć archeologicznych, - natrafienia na niewybuchy i niewypały, - wystąpienia klęsk żywiołowych (powódź, pożar itp.), h. zmiana zasad finansowania zamówienia, i. konieczności dostosowania treści umowy do postanowień umowy zawartej przez Zamawiającego z instytucją współfinansującą realizację zamówienia. 3. Warunki ewentualnych zmian - stosownie do czasu trwania okoliczności będących podstawą zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w pkt. 2 nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
fax. 85 674 3746, tel. 85 682 6443.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, pok. Nr 219 - sekretariat Urzędu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina na lata 2007 - 2013 finansowanego z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Dostawa cysterny asenizacyjnej
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2025 r.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SP ZOZ| w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Paniówkach
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.