Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Kępno: Dostawa srodków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 86344 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7827300, fax 062 7827401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kepno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa srodków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.20.00 - Środki organiczne powierzchniowo czynne Kod CPV wg słownika 2008: 39.82.00.00 - Środki organiczne powierzchniowo czynne Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , art.24 ust.1, ust.2 pkt.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. f)zamawiający nie dopuszcza podwykonawców g)zapewnią odbiór pojemników po dostraczonych i zużytych środkach dezynfekcyjnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - konsorcjum a)dokument określający podstawę i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w szczególności umowę spółki, określający uprawnienia każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum wymagane do realizacji zamówienia oraz zawierający wskazanie ewentualnego lidera konsorcjum i określenie jego kompetencji, b)pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odebrania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów. c)dokumenty, o których mowa w punkcie 1.3.4.5.7.8.9 niniejszego rozdziału wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum 3.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6.Koncesję lub zezwolenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności w tym zakresie (np. obrót środkami biobójczymi). 7.Dokument dopuszczający do obrotu i używania dla oferowanych preparatów, zgodnie z obowiązującymi przepisami: Świadectwo Rejestracji zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne -Dz.U. z 2004r. Nr 53 poz. 533 - tekst jednolity- dla preparatów będących antyseptykami, deklarację zgodności lub dokument potwierdzający oznakowanie znakiem CE lub aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania oraz opinie o wyrobie medycznym wydane przed dn.01.10.2002r. zgodnie z ustawą z dn.20.04.2004r. o wyrobach medycznych -Dz. U. Nr 93 poz. 896- - dla preparatów będących wyrobami medycznymi, a w przypadku produktów biobójczych pozwolenia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dn.13.09.2002r. o produktach biobójczych (Dz.U. Nr 175, poz. 1443 ze zm.) do oferty wystarczy dołączyć jeden z w/w dokumentów dla oferowanych preparatów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.Ulotki z aktualnymi danymi o preparacie. 9.Kartę charakterystyki proponowanego preparatu 10.Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych -zał. nr 2 11.W razie działania Wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 12.Zaakceptowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publoiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 - pokój nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publoiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 - pokój nr 20 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- mycie i dezynfekcja rąk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -środek do mycia rąk - środek do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.20.00-6, 24.51.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dezynfekcja skóry i błon śluzowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -dezynfekcja skóry pola operacyjnego -chusteczki do dezynfekcji środek do dezynfekcji skóry -dezynfekcja skóry i błon śluzowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.20.00-6, 24.51.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek do powierzchni i wyposażenia medycznego środek do powierzchni zanieczyszczonych niewielką ilością substancji organicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.20.00-6, 24.51.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dezynfekcja urządzeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: srodek do ręcznego mycia i dezynfekcji narzędzi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.20.00-6, 24.51.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
- Budowa sauny fińskiej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem balii ogrodowej na działce położonej przy ul. Sportowej 11 w Kępnie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- Przebudowa SP w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - budowa instalacji fotowoltaicznej
- Indywidualne wsparcie psychologiczne
- Świadczenie usług w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji w miejscu zamieszkania uczestników projektu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kępnie przy ul. Granicznej, dz. o nr ewid. 993/24
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.