eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń dla rozbudowy i modernizacji lokalnej sieci komputerowej IPPT PAN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Warszawa: Dostawa urządzeń dla rozbudowy i modernizacji lokalnej sieci komputerowej IPPT PAN
Numer ogłoszenia: 86361 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk , ul. Pawińskiego 5B, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 826 9819, faks (022) 826 98 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ippt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń dla rozbudowy i modernizacji lokalnej sieci komputerowej IPPT PAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego i teleinformatycznego: Część I - Rozbudowa sieci bezprzewodowej obejmuje dostawę: 1. punkt dostępowy AP433e firmy Meru lub równoważny - 10 szt; 2. rozszerzenie licencji do kontrolera MC 3200 firmy Meru dla 10 punktów dostępowych tj. : MC3200-MC4200-MC6000 10 AP Software Upgrade License (MCx000-SD-10AP) - 1 szt; Serwis do licencji: S3-MCx000-SD-10AP (7x24x365 TAC, L1, L2 & L3 Software Support Only. No HW Support. Includes SW upgrades & patches. Duration 3 years); Część II na którą składają się: A - Rozbudowa klastra obliczeniowego obejmująca dostawę, wraz z instalacją i uruchomieniem, 2 serwerów aplikacyjnych i 2 serwerów obliczeniowych Producent: Hewlett Packard, Model: ProLiant BL460c Generation 8 lub serwerów równoważnych B - Rozbudowa przełącznika HP ProCurve Switch 5412 zl o nowe moduły obejmuje dostawę: 24 portowy moduł HP 10-100-1000 POE+ zl (J9307A) - 5 szt; Zamawiający dopuszcza moduły równoważne tzn. współpracujące z posiadanym przez zamawiającego przełącznikiem HP ProCurve Switch 5412 zl Część III - Dostawa komputerów do pełnienia funkcji routera oraz terminali dostępowych i konsol administracyjnych Część IV - Dostawa sprzętowego urządzenia antyspamowego (spam firewall) z modułem antywirusowym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 2 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakup urządzeń komputerowych i teleinformatycznych o wartości nie większej niż 20 % wartości niniejszej dostawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.42.00.00-3, 30.21.30.00-5, 30.21.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla Części I - 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta, 00/100); Dla Części II - 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące, 00/100); Dla Części III - 800,00 zł (słownie złotych: osiemset, 00/100) Dla Części IV - 800,00 zł (słownie złotych: osiemset, 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia, tj. odpowiednio: Dla Części I - urządzenia sieci bezprzewodowej, o wartości minimum 45.000,00 zł netto Dla Części II - komputery wysokowydajne, przełączniki sieciowe, o wartości minimum 100.000,00 zł netto Dla Części III - komputery stacjonarne, o wartości minimum 30.000,00 zł netto Dla Części IV - urządzenia typu spam firewall, o wartości minimum 30.000,00 zł netto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ - Arkusz Informacji Technicznej, stanowiący opis parametrów technicznych sprzętu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 SIWZ; 2) Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) Potwierdzenie wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.) a także w przypadku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie na które strony nie mają wpływu. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty; b) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych; d) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania Zamawiający dopuszcza możliwość także innych zmian w umowie, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ippt.gov.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN, ul. Pawińskiego 5B, pokój 653, 02-106 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN, ul. Pawińskiego 5B, pokój 653, 02-106 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa sieci bezprzewodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa sieci bezprzewodowej obejmuje dostawę: 1. punkt dostępowy AP433e firmy Meru lub równoważny - 10 szt; 2. rozszerzenie licencji do kontrolera MC 3200 firmy Meru dla 10 punktów dostępowych tj. : MC3200-MC4200-MC6000 10 AP Software Upgrade License (MCx000-SD-10AP) - 1 szt; Serwis do licencji: S3-MCx000-SD-10AP (7x24x365 TAC, L1, L2 & L3 Software Support Only No HW Support. Includes SW upgrades & patches. Duration 3 years).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: A - Rozbudowa klastra obliczeniowego; B - Rozbudowa przełącznika HP ProCurve Switch 5412 zl o nowe moduły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A - Rozbudowa klastra obliczeniowego obejmująca dostawę, wraz z instalacją i uruchomieniem, 2 serwerów aplikacyjnych i 2 serwerów obliczeniowych Producent: Hewlett Packard Model: ProLiant BL460c Generation 8 lub serwerów równoważnych B - Rozbudowa przełącznika HP ProCurve Switch 5412 zl o nowe moduły obejmuje dostawę: 24 portowy moduł HP 10/100/1000 POE+ zl (J9307A) - 5 szt. Zamawiający dopuszcza moduły równoważne tzn. współpracujące z posiadanym przez zamawiającego przełącznikiem HP ProCurve Switch 5412 zl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów do pełnienia funkcji routera oraz terminali dostępowych i konsol ministracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów do pełnienia funkcji routera oraz terminali dostępowych i konsol ministracyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-1, 30.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętowego urządzenia antyspamowego (spam firewall) z modułem antywirusowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętowego urządzenia antyspamowego (spam firewall) z modułem antywirusowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.