eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont elewacji głównej i wschodniej podwórka Theatrum Anatomicum Collegium Medicum w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Kraków: Remont elewacji głównej i wschodniej podwórka Theatrum Anatomicum Collegium Medicum w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 86364 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, ul. Bracka 13, 31-005 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 422 40 99, fax (012) 422 30 75, 422 49 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ZRZZK.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji głównej i wschodniej podwórka Theatrum Anatomicum Collegium Medicum w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji głównej i wschodniej podwórka Theatrum Anatomicum Collegium Medicum w Krakowie, przy ul. Kopernika 12. Wielkość: pow. 240.000,00 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). W przypadku formy pieniężnej wadium należy wpłacić przelewem na konto ZRZZK w banku KB S.A. II O/Kraków nr 96 1500 1487 1214 8001 1332 0000..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1)Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie, 2)Wykonawca udokumentuje: - swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot nin. zamówienia, a w szczególności, że wykonał siłami własnymi - co najmniej 3 zamówienia w zakresie remontów elewacji tynkowanych w obiektach zabytkowych, w okresie ostatnich 5 lat o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 400.000,00 zł, -że dysponuje osobami i podmiotami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, -że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności: - kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz.1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42). 3)Wykonawca udokumentuje : - posiadanie środków na rachunkach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20% ceny złożonej oferty, - posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 cyt. Ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji). Metoda spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć : a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne dodatkowo obowiązuje załączenie umowy spółki. b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć : a)wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem w pkt Vb specyfikacji) w układzie tabelarycznym, wg wzoru (zał. nr 8 do SIWZ), z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. b)wykaz osób (skład zespołu wykonawczego), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 9a do specyfikacji) wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robot należy podać również wartość tych robot wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego ( w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 9b do specyfikacji). c)kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, d)kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasokres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych. e)zaświadczenia - dla kierownika budowy - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których - wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 20% ceny ofertowej. Informacja ta winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia określona w ofercie wykonawcy, bez udziału własnego wykonawcy, franszyzy i innych ograniczeń wypłaty ubezpieczenia. Obowiązek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na warunkach przedstawionych wyżej obowiązywać będzie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku konieczności zawarcia kolejnego ubezpieczenia, wykonawca przed terminem upływu poprzedniego, bez wezwania Zamawiającego, dostarczy nowe ubezpieczenie do Zamawiającego. Brak aktualnego ubezpieczenia może spowodować odstąpienie Zamawiającego od umowy z winy wykonawcy. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ- Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust.1,2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605). 5.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie Vb ust. 4 SIWZ oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VI ust. 1 SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrzzk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-005 Kraków, ul. Bracka 13.Osobą upoważnioną do wydawania specyfikacji jest mgr inż. Jerzy Tylutki pok. 117, tel. 0-12 422-24-16, w godz. 8.00-10.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 08:50, miejsce: 31-005 Kraków, ul. Bracka 13, II p., pok. 201..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do oferty winny być załączone również: a)szczegółowy kosztorys ofertowy, b)pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki dodatkowe, które winien spełnić wykonawca : -wykona zamówienie w terminie wymaganym niniejszą specyfikacją, -udzieli rękojmi na wykonane prace na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz gwarancji na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, -wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami nin. specyfikacji, -ewentualne zastrzeżenia i zapytania do nin. specyfikacji złoży w siedzibie zamawiającego, nie później niż do sześciu dni przed terminem składania ofert, -w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do specyfikacji (zał. nr 10 ) i wniesie zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub w kilku formach wymienionych w art.148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki i sposoby wnoszenia zabezpieczenia i jego zwrotu określa wzór umowy załączony do SIWZ. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie innej niż pieniężna, okres objęty zabezpieczeniem winien być dłuższy o 30 dni w stosunku do terminu zakończenia robót określonego w Specyfikacji. -w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych wykonawca wyliczy wartość tych prac w oparciu o nośniki cenotwórcze (stawkę za roboczogodzinę, koszty ogólne, zysk i inne narzuty) i ceny jednostkowe nie wyższe niż w kosztorysie ofertowym obejmującym zamówienie podstawowe, -wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się i stosowania zasad, Regulaminu działań w zakresie informacji o wykorzystaniu środków z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa z póź. zm., zwanego dalej Regulaminem, przyjętego przez Prezydium SKOZK uchwałami nr 11/2007 z 5.07.2007r. i nr 3/2008 z 19.02.2008r. (zał. nr 12 do SIWZ). Cena specyfikacji - 40,00 zł (w tym 22%VAT).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.