Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Chełm: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm.
Numer ogłoszenia: 86364 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chełmie , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych w zakresie wykonania kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: część nr 1, część nr 2, część nr 3, część nr 4, część nr 5. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia. Część nr 1 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Rudka i Zawadówka, gmina Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Rudka 0024 060303_2.0024 250 0 969 Zawadówka 0040 060303_2.0040 230 0 474 razem 480 0 1443 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Rudka i Zawadówka, gmina Chełm,powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Rudka, Zawadówka gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w syst. EGBV -WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 2 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Strupin Duży i Strupin Mały, gm. Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Strupin Duży 0030 060303_2.0030 510 0 581 Strupin Mały 0032 060303_2.0032 340 0 315 razem 850 0 896 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Strupin Duży i Strupin Mały, gmina Chełm, powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Strupin Duży, Strupin Mały gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I: Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 3 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Rożdżałów i Rożdżałów Kolonia, gm. Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: ETAP I: Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 3 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Rożdżałów i Rożdżałów Kolonia, gm. Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Rożdżałów 0022 060303_2.0022 420 - 916 Rożdżałów Kolonia 0023 060303_2.0023 70 - 236 490 - 1152 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Rożdżałów, Rożdżałów Kolonia gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Rożdżałów i Rożdżałów Kolonia gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lataPrace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 4 wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Depułtycze Królewskie, Krzywice, Żółtańce Kolonia, gmina Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Depułtycze Królewskie 0001 060303_2.0001 210 0 472 Krzywice 0009 060303_2.0009 130 0 270 Żółtańce Kol. 0042 060303_2.0042 260 0 171 razem 600 0 913 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Depułtycze Królewskie, Krzywice, Żółtańce Kolonia, gmina Chełm, powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Depułtycze Królewskie, Krzywice, Żółtańce Kolonia, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 5 wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Stare Depułtycze, Zagroda, gm. Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Stare Depułtycze 0027 060303_2.0027 140 0 415 Zagroda 0038 060303_2.0038 270 0 572 razem: 410 0 987 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Stare Depułtycze, Zagroda, gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Stare Depułtycze, Zagroda gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych.ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe, określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 oddzielnie dla części nr I, części nr II, części nr III, części nr IV i części nr V .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy w zakresie opisanym przez Zamawiającego oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm,p 108, I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 12:00, miejsce: punkt kancelaryjny Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm,p.127, I piętro lub za pośrednictwem pocztowego operatora publicznego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Sukcesywna dostawa obuwia ochronnego"
- "Remont płyt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Kukurykach
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno
- Dostawa emulsji asfaltowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej drogowych obiektów inżynierskich wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na części
- "Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Zwiększenie oferty kulturalnej Muzeum Kinematografii poprzez rewaloryzację zabytkowego kompleksu"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
- ,,Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy kompleksu sportowego typu "Orlik" oraz budynku zaplecza sportowego".
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1868R Trzcinica - Osobnica - Cieklin w miejscowości Osobnica w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.