eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Chełm: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm.
Numer ogłoszenia: 86364 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chełmie , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych w zakresie wykonania kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Chełm. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: część nr 1, część nr 2, część nr 3, część nr 4, część nr 5. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia. Część nr 1 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Rudka i Zawadówka, gmina Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Rudka 0024 060303_2.0024 250 0 969 Zawadówka 0040 060303_2.0040 230 0 474 razem 480 0 1443 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Rudka i Zawadówka, gmina Chełm,powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Rudka, Zawadówka gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w syst. EGBV -WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 2 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Strupin Duży i Strupin Mały, gm. Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Strupin Duży 0030 060303_2.0030 510 0 581 Strupin Mały 0032 060303_2.0032 340 0 315 razem 850 0 896 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Strupin Duży i Strupin Mały, gmina Chełm, powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Strupin Duży, Strupin Mały gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I: Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 3 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Rożdżałów i Rożdżałów Kolonia, gm. Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: ETAP I: Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 3 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Rożdżałów i Rożdżałów Kolonia, gm. Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Rożdżałów 0022 060303_2.0022 420 - 916 Rożdżałów Kolonia 0023 060303_2.0023 70 - 236 490 - 1152 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Rożdżałów, Rożdżałów Kolonia gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Rożdżałów i Rożdżałów Kolonia gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lataPrace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 4 wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Depułtycze Królewskie, Krzywice, Żółtańce Kolonia, gmina Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Depułtycze Królewskie 0001 060303_2.0001 210 0 472 Krzywice 0009 060303_2.0009 130 0 270 Żółtańce Kol. 0042 060303_2.0042 260 0 171 razem 600 0 913 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Depułtycze Królewskie, Krzywice, Żółtańce Kolonia, gmina Chełm, powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Depułtycze Królewskie, Krzywice, Żółtańce Kolonia, gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych. ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9. Część nr 5 wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym bazy danych ewidencji budynków i lokali dla obrębów Stare Depułtycze, Zagroda, gm. Chełm. Ogólna charakterystyka obiektu: Nazwa obrębu Nr obrębu Identyfikator Szacunkowa liczba budynków +/- 10% Szacunkowa liczba lokali +/- 10% Pow. obrębu (ha) Stare Depułtycze 0027 060303_2.0027 140 0 415 Zagroda 0038 060303_2.0038 270 0 572 razem: 410 0 987 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych (B, Bi, Ba, S) i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Stare Depułtycze, Zagroda, gmina Chełm powiat chełmski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace na obiekcie Stare Depułtycze, Zagroda gmina Chełm przebiegać będą w dwóch etapach: ETAP I Przygotowanie dokumentacji do założenia w rejestrze EGiB kartoteki budynkowej oraz aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych.ETAP II Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EGBV-WIN. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa, która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dn. 18.03.2011 r. pismem GNiR -I.7231.3.2011.JW oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe, określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 oddzielnie dla części nr I, części nr II, części nr III, części nr IV i części nr V .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy w zakresie opisanym przez Zamawiającego oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm,p 108, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 12:00, miejsce: punkt kancelaryjny Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm,p.127, I piętro lub za pośrednictwem pocztowego operatora publicznego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.