To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-22
Ogłoszenie nr 86374 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.
Pszczyna: Modernizacja budynku internatu PZS nr 2 (strona lewa) i budynków PZS nr 1 - adaptacja dla potrzeb rozbudowy bazy oświatowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XII Infrastruktura edukacyjna, Działania 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałania 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT Subregionu Centralnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62850 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny: 276255074; ul.3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. Śląskie, adres strony internetowej Powiatu: www.powiat.pszczyna.pl ,tel./fax 32 4492312, e-mail: zamowienia@powiat.pszczyna.pl
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
ul. 3 Maja
10,
43-200
Pszczyna, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 4492300, 032 4492399, faks
324 492 345, e-mail
zamowienia@powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Adres profilu: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku internatu PZS nr 2 (strona lewa) i budynków PZS nr 1 - adaptacja dla potrzeb rozbudowy bazy oświatowej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku internatu PZS nr 2 (strona lewa) i budynków PZS nr 1 adaptacja dla potrzeb rozbudowy bazy oświatowej.Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wydziela 2 części, których zakres obejmuje: Część 1: dotyczy budynku internatu PZS nr 2 a.Roboty budowlane: wyburzenia ścian ok 68m3, budowa ścian ok. 263m2, drzwi wewnętrzne 49szt., tynki ok. 1715m2, roboty malarskie ok. 2828m2, okładziny ścienne z płytek ok. 390m2, podłogi i posadzki ok. 600m2, konstrukcje wsporcze, schody żelbetowe, balustrady; b.Instalacje c.o.: grzejniki stalowe 45szt., rurociągi stalowe 674m wraz z robotami budowlanymi;c.Instalacja wodna i hydrantowa: rurociągi z tworzyw sztucznych ok. 359m, stalowe ok. 35m, izolacje, baterie umywalkowe 20szt., hydranty ppoż. 6szt d.Kanalizacja sanitarna: umywalki 18szt., kompakty WC 11szt., pisuary 5szt., rurociągi PVC ok 47m, kanalizacja niskoszumowa ok. 128m; e.Instalacja elektryczna i niskoprądowa: tablice rozdzielcze 5szt., przewody kabelkowe ok.8490m instalacja LAN z oprzyrządowaniem, przewody izolowane ok. 756m, gniazda instalacyjne ok. 180szt., oprawy oświetleniowe ok. 134szt., kamery monitoringu 13szt.; Część 2 - dotyczy budynków PZS Nr 1 oprzy ul. Kopernika, pracownia poligraficzna a.Roboty budowlane: posadzki ok. 48m2, roboty malarskie ok.135m2, drzwi wewnętrzne 1 szt., rolety wewnętrzne 2szt.; b.Roboty instalacyjne: instalacja elektryczna, oświetleniowa, sieć LAN;oprzy ul. Poniatowskiego, pracownia językowa a.Roboty budowlane: posadzki ok. 47m2, roboty malarskie ok.126m2, drzwi wewnętrzne 1 szt., zabudowa szafy, rolety wewnętrzne 3szt.;b.Roboty instalacyjne: instalacja elektryczna, oświetleniowa, sieć LAN. 3.Szczegółowy zakres zamówienia podano w załącznikach do SIWZ: a.Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b.Dokumentacja techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ oModernizacja budynku internatu PZS nr 2 w Pszczynie projekt zamienny,Adaptacja sal dydaktycznych w budynkach PZS nr 1,c.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB - załącznik nr 9 do SIWZ.Ze względu na fakt, że roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, należy uwzględnić w procesie realizacyjnym ograniczenie do minimum utrudnień w normalnym funkcjonowaniu placówki, wydzielania na bieżąco bezpiecznych dojść i dojazdów do obiektu oraz minimalizowania hałasu w trakcie pracy. Ponadto należy uzgadniać z Zamawiającym zakres i czas wykonywania poszczególnych elementów zamówienia, aby zsynchronizować proces inwestycyjny z działalnością placówki.a.Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45214200-2
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 - dotyczy budynku internatu PZS nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1083539.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1228209,61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 - dotyczy budynków PZS Nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn.zm.) Powiat Pszczyński unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 2 "PZS nr 1". Uzasadnienie : Do dnia składania ofert tj. do 26 kwietnia 2017 roku do godziny 10,00 nie wpłynęła żadna ważna oferta. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych na okres 01.05.2025 r. - 30.04.2027 r.
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie ul. Kazimierza Wielkiego 5.
- "Parking przy cmentarzu komunalnym PBO"
- Remont placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pszczynie - etap II
- Bieżące utrzymanie barier drogowych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.