Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-18
Poznań: Organizacja imprez dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin
Numer ogłoszenia: 86377 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61/8697011, faks 61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprez dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprez połączonych ze spływami kajakowymi oraz imprez połączonych z wędkowaniem dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 92.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4 100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100) na całość przedmiotu zamówienia bądź na poszczególne części w wysokości: cześć nr 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) cześć nr 2 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) cześć nr 3 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) cześć nr 4 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem: a) dla części nr 1, 2 i 3: co najmniej 4 usług polegających na organizacji spływów kajakowych dla minimum 30 osób każda, na kwotę nie mniejszą niż 6 000,00 zł. brutto każda - niezależnie od ilości części, na którą Wykonawca składa ofertę. b) dla części nr 4: co najmniej 2 usług polegających na organizacji imprez rekreacyjnych dla minimum 25 osób każda, na kwotę nie mniejszą niż 5 000,00 zł. brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - program atrakcji dodatkowych - 15
- 3 - miejsce/a zakwaterowania - 25
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań (I piętro, pokój nr 128).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 11:45, miejsce: Poczta Polska Pion Infrastruktury Wydział Zakupów w Poznaniu ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań SEKRETARIAT (I piętro, pokój nr 115).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja 4 imprez połączonych ze spływami kajakowymi na rzece Brda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 4 imprez połączonych ze spływami kajakowymi na rzece Brda. W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 36 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 6 osób, w każdym z terminów. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. program atrakcji dodatkowych - 15
- 3. miejsce/a zakwaterowania - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja 5 imprez połączonych ze spływami kajakowymi na rzece Drawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 5 imprez połączonych ze spływami kajakowymi na rzece Drawa. W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 36 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 6 osób, w każdym z terminów. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. program atrakcji dodatkowych - 15
- 3. miejsce/a zakwaterowania - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja 6 imprez połączonych ze spływami kajakowymi na obszarze Doliny Piławy, Rurzycy i Dobrzycy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 6 imprez połączonych ze spływami kajakowymi na obszarze Doliny Piławy, Rurzycy i Dobrzycy. W każdej imprezie uczestniczyć będzie maksymalnie 36 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 6 osób, w każdym z terminów. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. program atrakcji dodatkowych - 15
- 3. miejsce/a zakwaterowania - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja 2 imprez połączonych z wędkowaniem na Zalewie Nadarzyckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 2 imprez połączonych z wędkowaniem na Zalewie Nadarzyckim. W każdej imprezie uczestniczyć będą maksymalnie 32 osoby. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 6 osób, w każdym z terminów. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 92.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. program atrakcji dodatkowych - 15
- 3. miejsce/a zakwaterowania - 25
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- "Realizacja zajęć dla dzieci z Placówek Wparcia Dziennego i rodziców dzieci z Placówek Wsparcia Dziennego"-powt.
- Świadczenie usługi poleg. na koord. i wsparciu w prowadz. zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 02.01.2025 - 27.06.2025
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.