eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/6/2010

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Łódź: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/6/2010
Numer ogłoszenia: 86383 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55991 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/6/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych, naprawa bielizny oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi w ilości rocznej 82.000 kg. Wymagania ogólne: Kompleksowa usługa pralnicza obejmująca: pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, dezynfekcję, suszenie, prasowanie i bieżącą reparację - naprawę - bielizny pościelowej, fartuchów i odzieży ochronnej, bielizny operacyjnej prostej i fasowanej, oraz zasłon , materacy, kocy i poduszek z pierza, segregację i pakowanie bielizny. Pranie pieluch i bielizny noworodkowej. Rodzaje asortymentu podlegającego praniu i serwisowi bieliźniarskiemu oraz ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ. Ponieważ ilość bielizny jest ściśle uwarunkowana ilością hospitalizowanych pacjentów podano wyliczenie szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej: Winno odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U nr 213 z 2006 r. poz. 1568) Bielizna dziecięca oddzielnie prana z zachowaniem zaleceń Instytutu Matki i Dziecka oraz producenta bielizny z zachowaniem obowiązujących barier higienicznych, wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej. Sortowanie oddzielne. Z zastosowaniem preparatów posiadających odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.: w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne Wykonawca winien posiadać Certyfikat CE lub wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (zgodnie z ustawą dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych; Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze Wykonawca winien posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych tj. Dz. z 2007 r. Nr 39, poz. 252. środki piorące i dezynfekujące działające na bakterie i wirusy ( WZW typ B,C oraz HIV) prądki gruźlicy i grzyby. Pralnia, w której świadczona będzie usługa musi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia (Dz. U nr 213 z 2006 r. poz.1568) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. (Dz. U. nr 40 z dnia 19.05.2000r. poz. 469) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach posiadać pełną barierę higieniczną oraz wyposażona jest w pralnicę tunelową celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania oraz wyładunku. Wyładunek bielizny z samochodu do pralni oraz załadunek z pralni do samochodu winien odbywać się na wózkach jezdnych. W pralni powinno znajdować się urządzenie do dezynfekcji wózków. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do: Dostarczenia Zamawiającemu w odpowiedniej ilości: wózków transportowych do przewożenia bielizny brudnej czystej na oddziały szpitalne i do punktów zdawczo odbiorczych, opakowań ( worki foliowe) do przekazywania brudnej bielizny zgodnie z obowiązującymi kolorami. Prowadzenia serwisu bieliźniarskiego: naprawy, zszywania, cerowania, przyszywania guzików i troków. Prowadzenia dokumentacji zdawczo - odbiorczej brudnej i czystej bielizny wg kwitów opracowanych przez wykonawcę w uzgodnieniu z zamawiającym. Kwity dostarczy Wykonawca. Sortowania czystej bielizny z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia wg potrzeb Zamawiającego. Wymaga się, aby bielizna niemowlęca była oddzielnie sortowana i pakowana. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność: prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli ( dot: miedzy innymi: Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, PIP-u, oraz przepisów BHP). Niezwłoczne i nieodpłatne usuwania stwierdzonych wad jakościowych wykonywanej usługi zgłoszonych przez Zamawiającego Wymagania dotyczące technologii prania: Wykonawca winien posiadać pralnię: która zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U nr 213 z 2006 r. poz.1568) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. (Dz. U. nr 40 z dnia 19.05.2000r. poz. 469) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach, posiada pełną barierę higieniczną. wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej (dziecięcej) wyposażoną w pralnice tunelową. Pranie winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. Pranie w zakresie temperatury 40oC. - 90oC. Środki piorąco - dezynfekujące: winny posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania z uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących w temperaturze od 40oC do 90 oC środki zapewnia Wykonawca. Dozowanie środków piorąco - dezynfekujących: winno być dozowanie automatyczne środków. Osobno prana bielizna: Pieluchy Bielizna noworodkowa Odzież ochronna Bielizna pooperacyjna Bielizna po cytostatykach Bielizna zakaźna Apreturowanie Suszenie Maglowanie i prasowanie Składanie bielizny Ważenie czystej suchej bielizny winno odbywać się po stronie czystej pralni. Sposób pakowania upranej bielizny: uprana bielizna winna być pakowana z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia, zawartość każdej paczki trwale opisana na opakowaniu, co do jej zawartości oraz wagi, bielizna płaska pakowana asortymentowo w folie zgrzane obustronnie, ubrania operacyjne i fartuchy pakowane asortymentowo w folie zgrzane obustronnie, bielizna fasonowa opakowana w worki foliowe dostarczana na wieszakach. Wymagania dotyczące odbioru bielizny brudnej i przywozu bielizny czystej: Odbiór bielizny brudnej: odbiór bielizny brudnej do prania odbywać się będzie raz dziennie od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach od 8,00 do 10,00. W przypadku dni świątecznych przerwa nie może być dłuższa niż 2 doby. Bielizna przeznaczona do prania pakowana będzie przez Zamawiającego w worki foliowe dostarczone przez Wykonawcę na jego koszt. Przywóz upranej bielizny: przywóz upranej bielizny odbywać się będzie raz dziennie od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach od 13,30 do 15,00. W przypadku dni świątecznych przerwa nie może być dłuższa niż 2 doby. Wymagania dotyczące transportu: Wymagania dotyczące środka transportu: środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub środki transportu posiadające szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Wykonawca winien posiadać aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą dopuszczenia do użytkowania środków transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. Koszty transportu: przywóz czystej bielizny i odbiór brudnej odbywać się będzie na koszt i środkiem transportu Wykonawcy. Koszty transportu winny być zawarte w cenie jednostkowej za pranie podanej przez Wykonawcę w formularzu Kosztorys ofertowy Prawa Zamawiającego: Zamawiający będzie prowadzić kontrolę upranej bielizny pod względem sanitarno - epidemiologicznym i porządkowym w trakcie trwania umowy: czystość mikrobiologiczna, ph wypranej bielizny, czystość bielizny, stopień usztywnienia i pylenia usztywnionej bielizny, prasowania, naprawy bielizny. Zamawiający ma prawo zadąć od Wykonawcy przedstawienia przynajmniej 1 raz w miesiącu wyników badań mikrobiologicznych, na czystość pranej bielizny. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji zawartych w ofercie poprzez wizyte w pralni Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Ogólne Wykonawca wystawi fakturę VAT z określeniem asortymentu pranej bielizny, ilości i ceny jednostkowej na koniec każdego miesiąca. Faktura ta będzie wystawiona na podstawie miesięcznego zestawienia wypranej bielizny potwierdzonego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług pralniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204999,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 150880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.