eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPostępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego
Numer ogłoszenia: 86417 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych, tj samochodów osobowych, typu furgon i autobusów użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis warunków wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ, tj. wzorze umowy. 2. Usługi w zakresie mycia i czyszczenia a) samochodów osobowych i typu furgon będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek garnizonu łódzkiego zwanymi dalej Odbiorcą usługi: Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, ul. 1-go Maja 7 (KPP Bełchatów) Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 4 (KPP Łęczyca) Komenda Powiatowa Policji w Opocznie, ul. Mickiewicza 2 (KPP Opoczno) Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie, ul. 1-go Maja 52 (KPP Pajęczno) Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 56 (KPP Radomsko) Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 23 (KPP Rawa Maz.) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69 (KMP Skierniewice) Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu, ul. Warszawska 22a (KPP Wieluń) Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie, ul. Kuźnicka 28a (KPP Wieruszów) b) autobusów będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek garnizonu łódzkiego zwanymi dalej Odbiorcą usługi: Oddział Prewencji Policji w Łodzi, ul. Pienista 71 (OPP Łódź) Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Szkolna 30/38 (KMP Piotrków Tryb) 3. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmujące następujące czynności: mycie wstępne, mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, mycie dywaników, progów i kół pojazdu, osuszenie pojazdu i zabezpieczenie w okresie zimowym przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności: odkurzanie całego pojazdu, czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu, mycie szyb od wewnątrz pojazdu 4. Zamawiający przewiduje mycie jednego pojazdu służbowego 4 razy w miesiącu i czyszczenia wnętrza jednego pojazdu służbowego 1 raz w miesiącu. Wykaz ilościowy pojazdów uprawnionych do mycia odpowiednio dla danej jednostki będzie załącznikiem nr 1 do umowy. 5. Przewidywana ilość usług mycia i czyszczenia pojazdów została określona w pkt. 4 SIWZ i stanowi ona podstawę do oszacowania cen do oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu. 6. Lokalizacja myjni - myjnia Wykonawcy musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta właściwego dla Odbiorcy usługi, dla którego będą świadczone usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych. 7. Minimalny czas pracy całorocznej myjni w dni robocze: od poniedziałku do soboty w godz. od 8 00 do godz. 18 00. 8. Każda myjnia musi posiadać w stałej dyspozycji: dla części nr 1-9 postępowania: Wykonawca musi dysponować zadaszonymi minimum 1 stanowiskiem do mycia pojazdów i 1 stanowiskiem do czyszczenia wnętrza pojazdu. Stanowisko do obsługi pojazdów typu furgon powinno posiadać minimalną wysokość 3m. dla części nr 10 i 11 postępowania: Wykonawca musi dysponować zadaszonym minimum 1 stanowiskiem do mycia i czyszczenia pojazdów typu autobus. Stanowisko do obsługi pojazdów tego typu powinno posiadać minimalną wysokość 3,5m. 9. Wykonawca zapewni świadczenie usług mycia pojazdów poza kolejnością oraz bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i oznakowanie policyjne. 10. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca w oparciu o zestawienie załączone do faktury zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem, wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże odbiorcy usługi. Wzór zestawienia będzie załącznikiem nr 2 do umowy. 11. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, poda imię i nazwisko, nr telefonu, fax oraz e - mail. Ze strony Zamawiającego do kontaktu będzie wyznaczona osoba, która zostanie wpisana w umowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy dysponują potencjałem technicznym, w skład którego wchodzą: CZĘŚĆ NR 1 ÷ 9: 1 myjnia posiadająca, minimum 1 zadaszone stanowisko do mycia pojazdów o wysokości co najmniej 3m oraz 1 zadaszone stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu o wysokości co najmniej 3m odpowiednio dla danej części; CZĘŚĆ NR 10 ÷ 11: 1 myjnia posiadająca, minimum 1 zadaszone stanowisko do mycia i czyszczenia pojazdu o wysokości co najmniej 3,5m odpowiednio dla danej części; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Powołanie się przez wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot trzeci będzie brał udział w wykonaniu zamówienia. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia, oprócz pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego przedstawia w odniesieniu do podmiotu trzeciego dokumenty określone w pkt 9.2. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. odpowiednio dla danej części postępowania: oświadczenie o miejscu zakładu usługowego - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zostały dopuszczone we wzorze umowy, stanowiącym załacznik nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31 90-545 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31 90-545 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP BEŁCHATÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość myć pojazdów osobowych 1 632 Ilość myć pojazdów typu furgon 288 Ilość czyszczeń pojazdów osobowych 408 Ilość czyszczeń pojazdów typu furgon 72.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP ŁĘCZYCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość myć pojazdów osobowych 720 Ilość myć pojazdów typu furgon 192 Ilość czyszczeń pojazdów osobowych 180 Ilość czyszczeń pojazdów typu furgon 48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP OPOCZNO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość myć pojazdów osobowych 1 056 Ilość myć pojazdów typu furgon 240 Ilość czyszczeń pojazdów osobowych 264 Ilość czyszczeń pojazdów typu furgon 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP PAJĘCZNO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość myć pojazdów osobowych 624 Ilość myć pojazdów typu furgon 96 Ilość czyszczeń pojazdów osobowych 156 Ilość czyszczeń pojazdów typu furgon 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP RADOMSKO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość myć pojazdów osobowych 1 488 Ilość myć pojazdów typu furgon 336 Ilość czyszczeń pojazdów osobowych 372 Ilość czyszczeń pojazdów typu furgon 84.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP RAWA MAZOWIECKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość myć pojazdów osobowych 576 Ilość myć pojazdów typu furgon 144 Ilość czyszczeń pojazdów osobowych 144 Ilość czyszczeń pojazdów typu furgon 36.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KMP SKIERNIEWICE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość myć pojazdów osobowych 1 152 Ilość myć pojazdów typu furgon 288 Ilość czyszczeń pojazdów osobowych 288 Ilość czyszczeń pojazdów typu furgon 72.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KPP WIELUŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość myć pojazdów osobowych 912 Ilość myć pojazdów typu furgon 336 Ilość czyszczeń pojazdów osobowych 228 Ilość czyszczeń pojazdów typu furgon 84.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KPP WIERUSZÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość myć pojazdów osobowych 528 Ilość myć pojazdów typu furgon 144 Ilość czyszczeń pojazdów osobowych 132 Ilość czyszczeń pojazdów typu furgon 36.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: OPP KWP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mycie autobusów 288 czyszczenie autobusów 72.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KMP PIOTRKÓW TRYB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mycie autobusów 96 czyszczenie autobusów 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.