To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-23
Ogłoszenie nr 86421 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Bolesław: Dostawa samochodu ciężarowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75414
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27266164700000, ul.
ul. Osadowa
1,
32329
Bolesław, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
326 461 148, faks
326 461 148, e-mail
wadas@zgkboleslaw.com
Adres strony internetowej (URL): www.zgkboleslaw.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu ciężarowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):5/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego. II. Gwarancja Wykonawca zapewni gwarancję na okres min. 6 miesięcy począwszy od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego. III. Opis pojazdu: Dostawa samochodu ciężarowego dwukomorowego wyprodukowanego nie wcześniej niż 01.01.2010 roku przeznaczonego do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Podwozie: - podwozie trzyosiowe dmc 26 000 kg - układ napędowy 6x2 z tylną osią skrętną, - moc silnika nie mniej niż 300KM, - przebieg nie większy niż 250 000 km potwierdzony dokumentem, - rozstaw osi nie więcej niż 3900 mm, - ogumienie pojazdu fabrycznie nowe, - norma emisji spalin nie mniej niż euro 5, - ładowność nie mniejsza niż 10 000 kg, - wydech spalin do góry, - blokada tylnego mostu, - kamera wsteczna, - zawieszenie przód i tył pneumatyczne, - kabina dzienna 3 miejscowa pojazdu drogowego, dolna krawędź zderzaka nie mniejsza niż 40 cm od podłoża, - klimatyzacja, - tempomat, Zabudowa: - podzielona na dwie komory ( dwukomorowa w podziale komora duża nie mniej niż 12 m3, komora mała nie mniej niż 6 m3, - odwłok z przegrodą i jedną płytą zagarniającą, - dwie niezależne płyty wypychowe, - prasa ze zgniotem liniowym x 4, - niski zasyp belkowy przystosowany do opróżniania pojemników 110-360 litrów i 700-1100 do dużej komory, - objętość wanny zasypowej nie mniej niż 2 m3, - stopień zagęszczania 1:5 w obydwu komorach, - dźwignie do obsługi urządzenia zasypowego umieszczone po obu stronach odwłoka, - ściany zabudowy o grubości nie mniej niż 4 mm, gładkie bez ożebrowania, - podłoga skrzyni ładunkowej wykonana ze stali o grubości nie mniej niż 4 mm, - oświetlenie robocze z boku i tyłu zabudowy, - układ centralnego smarowania, - dwa stopnie dla ładowaczy, - światła ostrzegawcze, Wyposażenie dodatkowe: - koło zapasowe, - trójkąt ostrzegawczy, - apteczka, - gaśnica, - podnośnik, - klucz do kół. Kabina oraz zabudowa pojazdu bez wad blacharskich np. pęknięcia, ubytki materiałowe. Dokumenty niezbędne przy odbiorze pojazdu: 1. Komplet dokumentów pojazdu niezbędnych do rejestracji na terenie RP. 2. Instrukcje obsługi dla podwozia, nadwozia i komponentów w języku polskim. 3. Książki gwarancyjne dla podwozia i zabudowy. 4. Katalog części zamiennych dla nadwozia w języku polskim ze wskazaniem ich dostawcy/ów (zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dostarczoną na płycie lub pendrive). IV. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, 2) Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych nie objętych gwarancją na podstawie odrębnych zamówień, 3) Czas reakcji serwisu Wykonawcy - 24 godziny od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (faksem lub e-mailem). 4) Wykonawca przeszkoli osoby w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu w dniu jego dostawy. 5) Stan techniczny samochodu może zostać oceniony przez rzeczoznawcę powołanego na zlecenie i koszt Zamawiającego. 6) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony samochód jest wolny od wad i obciążeń na rzecz osób trzecich oraz nie jest przedmiotem jakichkolwiek postępowań bądź przedmiotem zastawu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34144510-6
Dodatkowe kody CPV:
34144511-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 402210.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.