eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DomaniewiceUTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE - NAWOŻENIE I PLANTOWANIE POSPÓŁKI W ILOŚCI 6000 TON

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Domaniewice: UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE - NAWOŻENIE I PLANTOWANIE POSPÓŁKI W ILOŚCI 6000 TON
Numer ogłoszenia: 86428 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Domaniewice , Główna 2, 99-434 Domaniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8383522, faks 046 8383377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaniewice.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE - NAWOŻENIE I PLANTOWANIE POSPÓŁKI W ILOŚCI 6000 TON.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gruntowych gminnych o łącznej długości około 50 km , na terenie Gminy Domaniewice , polegające na nawożeniu i plantowaniu pospółki w ilości 6000 ton w celu wyrównania wybojów ,wg wskazań i poleceń zamawiającego (CPV 45233142-6; 60100000-9). Zamówienie obejmuje usługę dowozu i plantowania wraz z zakupem pospółki przez wykonawcę zamówienia a także oznakowanie miejsca wykonywania robót na drodze zgodnie z obowiązującymi przepisami Orientacyjna ilość pospółki zużywanej do utrzymania dróg wynosi 3 000 ton rocznie- łącznie w okresie trwania zamówienia 6000 ton..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 17), oraz spełniający warunki dodatkowe: 1 Posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, dysponowanie osobami z uprawnieniami do wykonania przedmiotu zamówienia. 2 Posiadanie doświadczenia gwarantującego wykonanie zamówienia, tj: wykonanie w okresie ostatnich 3lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi utrzymania dróg - nawożenia i plantowania pospółki 3 Dysponowanie sprzętem niezbędnym do prowadzenia usługi to jest minimum jednym środkiem transportu - samochód ciężarowy wywrotka o ładowności nie mniejszej niż 20 ton 4 Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej niniejszego zamówienia tj. : posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 20 000 zł Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty o których mowa w Rozdziale II SIWZ. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo: spółki cywilne - umowa spółki. 2 Aktualną koncesję - zezwolenie na świadczenie usług transportowych 3 Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z załączeniem kserokopii uprawnień do kierowania pojazdami używanymi do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6 Wykaz wykonanych usług utrzymania dróg w tym nawożenia i plantowania pospółki w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z opisaniem zakresu robót oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym min. liczba usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia powinna wynosić min 1 zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 7 Wykaz sprzętu przydatnego do wykonania usługi jakim dysponuje wykonawca oraz dokument świadczący o dysponowaniu min 1 samochodem ciężarowym- wywrotką o ładowności nie mniejszej niż 20 ton tj. kserokopia dowodu rejestracyjnego pojazdu świadczącą, że wykonawca dysponuje pojazdem, lub dokument najmu ,użyczenia ,lub deklaracji podwykonawcy (najemcy) o gotowości postawienia pojazdu do celów wykonania przedmiotowego zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 8 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, że wykonawca posiada środki pieniężne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 000zł oraz : 1 Pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy) 2 Inne wymagane ustawą PZP Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale II składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a pkt 3 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale II - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.domaniewice.bist.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Domaniewicach, 99-434 Domaniewice, ul. Główna 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.