Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-18
Świecie: Zakup usług opieki dziennej w postaci prowadzenia Domu Dziennego Pobytu dla Osób Starszych.
Numer ogłoszenia: 86435 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 86-105 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 519 05 40-48, faks 052 33 15 990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ww.ops-swiecie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług opieki dziennej w postaci prowadzenia Domu Dziennego Pobytu dla Osób Starszych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Domu Dziennego Pobytu dla Osób Starszych w lokalu przy ulicy Św. Wincentego 1. Lokal przy ulicy Św. Wincentego 1 użytkowany jest przez Gminę Świecie na podstawie umowy użyczenia ze Starostwem Powiatowym w Świeciu. Przekazany będzie na warunkach określonych w umowie użyczenia wraz z wyposażeniem na podstawie umowy najmu. 1) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Starszych realizuje świadczenia w postaci zapewnienia całodziennego pobytu wraz z wyżywieniem. 2) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Starszych nie posiada zaplecza kuchennego- wymagane jest dostarczanie wszystkich posiłków w formie pełnego cateringu. 3) Ilość miejsc w Domu Dziennego Pobytu dla Osób Starszych - 25 miejsc pobytu. 4) Podstawę realizacji zadania wymienionego w pkt 1) stanowi wyłącznie decyzja administracyjna wydana przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej lub inną osobę upoważnioną. W decyzji określony zostanie rodzaj świadczenia, okres na jaki zostało przyznane oraz wysokość odpłatności ponoszonej przez podopiecznego. 5) Odpłatność pobierana będzie od podopiecznego przez Wykonawcę. 6) Szczegółowy zakres usług świadczonych podczas pobytu w Domu Dziennego Pobytu dla Osób Starszych obejmuje: a) zaspokojenie potrzeb bytowych poprzez: - zapewnienie miejsca bezpiecznego i godnego spędzania czasu od poniedziałku do piątku przez 8 godzin dziennie, w godzinach od 8:00 do 16:00, - całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i podwieczorek) od poniedziałku do piątku z możliwością wyboru posiłków dietetycznych zgodnie ze wskazaniami lekarza. b) podstawowe świadczenia opiekuńcze polegające na: - udzielaniu pomocy w podstawowych czynnościach życiowych, - podnoszeniu sprawności i aktywizowaniu pensjonariuszy m.in. poprzez umożliwienie udziału w terapii zajęciowej, treningach umiejętności, zachęcaniu do dobrowolnych, drobnych prac na rzecz domu lub innych pensjonariuszy, - udzielaniu pomocy w załatwianiu spraw osobistych i urzędowych; c) zaspokojeniu potrzeb zdrowotnych w zakresie: - pomocy w kontaktach z różnymi placówkami służby zdrowia, - pomocy w zakupie leków, załatwieniu sprzętu rehabilitacyjnego itp., - ogólnej rehabilitacji ruchowej; d) działania wspomagające polegające na: - umożliwieniu realizacji potrzeb kulturalnych, rekreacyjnych, towarzyskich, m.in. poprzez organizację świąt, uroczystości okolicznościowych, wspólny udział w imprezach kulturalnych, turystycznych, dostęp do prasy, biblioteczki, radia, TV, itp., - stymulowaniu do nawiązywania, utrzymywania i rozwijania kontaktów pensjonariuszy z rodziną, środowiskiem, budowaniu sieci wsparcia społecznego, - współpracy z pracownikami socjalnymi Ośrodka w sprawach podopiecznych, - udzielaniu pomocy psychologicznej, porad i wsparcia, - zapewnieniu warunków do rozwoju samorządności pensjonariuszy Domu Dziennego Pobytu dla Osób Starszych. 7) Dom zatrudnia kadrę o odpowiednim wykształceniu, której kwalifikacje zapewniają świadczenie usług odpowiedniej jakości. 8) Zamawiający zapewnia pełne wyposażenie Domu Dziennego Pobytu dla Osób Starszych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeśli w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedno zamówienie zbliżone charakterem do przedmiotu zamówienia, rozumianego jako prowadzenie ośrodka wsparcia dziennego pobytu dla osób starszych, zgodnie z definicją ustawy o pomocy społecznej, (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 15
- 3 - Szczegółowa koncepcja prowadzenia Domu Dziennego Pobytu dla Osób Starszych - 15
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-swiecie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu, ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 86-105 Świecie, pokój nr 11 (sekretariat ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu, ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 86-105 Świecie, pokój nr 11 (sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1260C Kozłowo - Przechowo
- Budowa fragmentu drogi od ronda na skrzyżowaniu ulic Laskowickiej i Miodowej w stronę Chmielnik
- Utwardzenie drogi w Sulnówku naprzeciwko OSP
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób zamieszkałych na terenie gminy Trzciel
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.