To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-05-23
Og³oszenie nr 86442 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
¯ukowo: Sukcesywna dostawa gruzu betonowego dla Spó³ki Komunalnej ¯ukowo Sp. z o.o.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 53347-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "Spó³ka Komunalna ¯ukowo" Spó³ka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
220793020, ul.
Pod Otomino
44,
83-330
¯ukowo, pañstwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
+48 (58) 586 75 86, faks
, e-mail
k.redzimska@skzukowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.skzukowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: spó³ka komunalna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Sukcesywna dostawa gruzu betonowego dla Spó³ki Komunalnej ¯ukowo Sp. z o.o.
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):ZP/5/D/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gruzu betonowego (frakcja 0-63) w ilo¶ci 2600 ton przeznaczonego do naprawy dróg gminnych na terenie gminy ¯ukowo. 2. Ilo¶æ przedmiotu zamówienia zosta³a podana szacunkowo na okres 12 miesiêcy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ca³o¶ci, tj. w ilo¶ci wskazanej powy¿ej, a wykonawcy w takim przypadku nie bêdzie przys³ugiwaæ roszczenie z tego tytu³u. 3. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zale¿ne bêdzie od ilo¶ci przedmiotu zamówienia dostarczonego w okresie trwania umowy i okre¶lone zostanie na podstawie ceny jednostkowej ustalonej w oparciu o ofertê przed³o¿on± przez wykonawcê. 4. Dostawa gruzu betonowego oprócz sprzeda¿y obejmuje równie¿: za³adunek, wa¿enie, transport i roz³adunek w miejscach wskazanych przez zamawiaj±cego na terenie gminy ¯ukowo. 5. Obowi±zek ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas transportu i roz³adunku spoczywa na wykonawcy. 6. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie, wed³ug bie¿±cych potrzeb zamawiaj±cego, na podstawie telefonicznego zamówienia, potwierdzonego poczt± elektroniczn±, w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 18 ton jednym kursem. 7. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia, w przypadku z³o¿enia zamówienia przez zamawiaj±cego w godzinach 7:30 - 8:30 rano, w terminie zadeklarowanym w formularzu oferty. Natomiast w przypadku z³o¿enia zamówienia przez zamawiaj±cego po godzinie 8:30 rano, w nastêpnym dniu roboczym zamawiaj±cego w godzinach od 8:00 do 12:00. Przez dni robocze zamawiaj±cego nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. 8. W ka¿dym zamówieniu zamawiaj±cy okre¶li miejsce oraz wielko¶æ dostawy. 9. Materia³ drogowy nie mo¿e zawieraæ gwo¼dzi, metalowych drutów, szk³a ani innych zanieczyszczeñ mog±cych uszkodziæ pojazdy poruszaj±ce siê po drogach, a tak¿e innych zanieczyszczeñ (plastik, guma) oraz nie mo¿e zawieraæ elementów szkodliwych dla ¶rodowiska (azbest, popio³y, itp.). 10. Ka¿dorazowa ilo¶æ dostarczonego materia³u drogowego winna byæ udokumentowana dokumentm WZ, kwitem wagowym oraz atestem (deklaracj± zgodno¶ci) potwierdzaj±cym jako¶æ dostarczanego materia³u drogowego z odpowiedni± norm±. 11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli ilo¶ci i jako¶ci dostarczanych materia³ów w ca³ym okresie realizacji umowy. Na ¿±danie zamawiaj±cego, wykonawca winien w ka¿dym czasie przedstawiæ deklaracjê zgodno¶ci dostarczonego materia³u. 12. W przypadku dostarczenia materia³u w ilo¶ci lub jako¶ci nieodpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia opisanemu w SIWZ, zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ odbioru dostawy, a wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczenia materia³u zgodnego z zamówieniem w ci±gu 24 godzin. 13. Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu umowy okre¶la wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
44113700-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT91000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 127920 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.