To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Bircza: Remonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r
Numer ogłoszenia: 86477 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125286 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 16 65 22 280, faks 16 65 22 281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Bircza w 2016 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach istniejących dróg leśnych w leśnictwach Leszczawa i Łodzinka. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne części zamówienia. a) Część zamówienia nr 1: Remont drogi leśnej Kamienna Górka - Reberec nr inw. 242/530 km 0+989 - 1+600 Droga ma charakter drogi leśnej głównej a jej przebieg zapewnia połączenie kompleksu leśnego z jednej strony przez drogę gminną Kamienna Górka - Bircza oraz drogę leśną Kamienna Górka - Stara Bircza z drogą krajową nr 28 Zator - Medyka w miejscowości Bircza. Z drugiej strony umożliwia połączenie przez drogę leśną Łodzinka - Reberec z drogą powiatową nr 2078R Bircza - Huwniki - Granica Państwa, przez ciąg drogi leśnej Reberec - Grąziowa z drogą powiatową Nr 2290 R Wojtkowa - Grąziowa - Trójca a następnie z drogą wojewódzką Kuźmina - Krościenko, oraz przez drogę leśną Leszczawa - Reberec z drogą krajową nr 28 Zator - Medyka. Droga leśna Kamienna Górka - Reberec nr inw. 242/530 od km 0+989 do km 1+600 przebiega przez leśnictwo Łodzinka i Leszczawa i jest położona na działkach o numerach ewidencyjnych 906, 1010 obręb Leszczawa Dolna, gmina Bircza. Zakres prac obejmuje m.in.: 1. Roboty ziemne - na odcinku projektowanego remontu drogi projektuje się wykonanie robót ziemnych w celu renowacji powierzchniowego systemu odwodnienia oraz uzupełnienia geometrii drogi, projektuje się realizację robót ziemnych przez zdjęcie humusu z poboczy oraz części skarp, likwidację deformacji oraz uzupełnienie ubytków w korpusie drogi z nadaniem odpowiednich kształtów przez formowanie i zagęszczenie zgodnie ze stosownymi STWiORB, 2. Remont przepustów pod koroną drogi - występujący w km 1+386 przepust pod koroną drogi z rur HDPE fi 60 L=12 m w bardzo dobrym stanie technicznym, korekty przez przebudowę wymaga ujęcie wód powierzchniowych z nawierzchni nad przepustem wykonane w poboczach oraz na skarpach z elementów ścieków betonowych z uwagi na podniesie niwelety nawierzchni drogi. Projektuje się wykonanie: a) rozebranie ścieków z elementów betonowych typ trójkątny w poboczu drogi b) ułożenie ścieków z elementów betonowych typ trójkątny w poboczu na podsypce cementowo-piaskowej (elementy ścieków z wcześniejszego odzysku). c) rozebranie ścieków z elementów betonowych typ trapezowy na skarpach d) ułożenie ścieków z elementów betonowych trapezowych skarpowych 50x20x38x15 podsypce cementowo-piaskowej (elementy ścieków z wcześniejszego odzysku). e) dopasowanie do nowego układu umocnienia skarp nasypu nad wlotem i wylotem przepustu darniną na płask bez humusu z wykorzystaniem istniejącego na płask z przybiciem kołkami drewnianymi. 3. Remont nawierzchni tj.: a) przebudowę miejsc przełomowych nawierzchni na odcinkach nawierzchni z betonu asfaltowego, gdzie występują silne spękania siatkowe oraz przełomy nawierzchni przez wykonanie: - przecięcie warstw istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego ścieralnej i wiążącej grubości 3,0+4,0 =7,0 cm - rozebranie warstw istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego ścieralnej i wiążącej grubości 3,0+4,0 =7,0 cm - odwiezienie materiałów z rozbiórki - profilowanie i zagęszczenie podłoża - uzupełnienie i wyrównanie miejsc po rozbiórce kruszywem łamanym 5/31,5 mm - skropienie podłoża emulsją asfaltową kationową szybko rozpadową w ilości 0,5 kg/m2 czystego asfaltu, skrapiarką do bitumu samojezdną samochodową. - uzupełnienie nawierzchni - podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 P 50/70, podbudowa asfaltowa, warstwa po zagęszczeniu 7.cm, grysowo-żwirowa b) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową przez wykonanie: - oczyszczenie i skropienie istniejącej i wyremontowanej nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybko rozpadową w ilości 0,5 kg/m2 czystego asfaltu, skrapiarką do bitumu samojezdną samochodową. - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową AC 0/12,8 - 0/16 W 50/70 wbudowanie mechaniczne średniej grubości po zagęszczeniu według tabeli wyrównania. c) wykonanie wzmocnienia nawierzchni sposobem w górę przez wykonanie kolejnych warstw z betonu asfaltowego na uprzednio przygotowanej nawierzchni przez wykonanie przebudowy miejsc przełomowych oraz wyrównanie mieszanką MMA przez wykonanie kolejno: - oczyszczenie i skropienie istniejącej i wyremontowanej nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybko rozpadową w ilości 0,5 kg/m2 czystego asfaltu, skrapiarką do bitumu samojezdną samochodową. - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo - żwirowej grubości 5,0 cm po zagęszczeniu. - wykonanie wcięć dla wykonania klinów początkowych i końcowych nakładek przez frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno przy użyciu frezarki mechanicznej np. Wirtgen bez odwożenia kory, frezowanie na głębokości 4,0 cm - oczyszczenie i skropienie w-wy wiążącej emulsją asfaltową kationową szybko rozpadową w ilości 0,2 kg/m2 czystego asfaltu, skrapiarką do bitumu samojezdną samochodową warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo - żwirowej grubości 4 cm po zagęszczeniu d) remont mijanek poprzez wykonanie: - rozebranie istniejących nawierzchni żwirowych oraz asfaltobetonowych - rozebranie części podbudowy po rozebraniu nawierzchni asfaltobetonowej - koryta na poszerzeniach jezdni pod nawierzchnię ułożenie geowłókniny jako warstwy wzmacniającej i odsączającej o masie powierzchniowej. 400 g/m2, wytrzymałości na zerwanie 10 kN/m, oraz wytrzymałości CBR 2,5 kN. - podbudowa na poszerzeniach z kruszywa łamanego, warstwa dolna, grubości po zagęszczeniu 15 cm - podbudowa na poszerzeniach z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubości po zagęszczeniu 10 cm - sączki poprzeczne z kruszywa o głębokość ułożenia 50 cm w rozstawie co ok. 6 m - podsypki piaskowej lub pospółki pod nawierzchnię z płyt drogowych żelbetowych pełnych. - nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych podwójnie zbrojonych o wym.300x100x15 z betonu min. C25/30 - nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych podwójnie zbrojonych o wym.300x150x15 z betonu min. C25/30 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod wykonanie uzupełnienia zewnętrznych krawędzi nawierzchni z płyt PDP na skosach wjazdowych - wykonanie uzupełnienia z kruszywa naturalnego 0/63 mm - pospółki, nawierzchni z płyt PDP na skosach wjazdowych o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu e) uzupełnienie lub regulacja istniejącej nawierzchni zjazdu i jej koordynację wysokościową z niweletą nowych warstw nawierzchni. f) uzupełnienie poboczy - na długości całego odcinka projektowanego wzmocnienia nawierzchni z betonu asfaltowego projektuje się uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym w postaci pospółek, żwirów, rozdrobnionych skał a także kruszyw łamanych niesortowanych o granulacji (0-31,5 ÷ 0-63 mm) warstwą średniej grubości 15 cm po zagęszczeniu Parametry techniczne drogi: - droga o jednym pasie ruchu o długości całkowitej - 1 900 m - długość remontowanego odcinka drogi - 1 000 m - szerokość podstawowa korony drogi - 4,50 m - szerokość jezdni - 3,10 m - szerokość poboczy gruntowych - 0,70 m - spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2 % - w-wa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego - system odwodnienia powierzchniowy za pomocą rowów i przepustów Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1a do SIWZ b) Część zamówienia nr 2: Remont drogi leśnej Krajna nr inw. 242/321 km 0+000 - 1+000 Droga ma charakter drogi leśnej bocznej a jej przebieg zapewnia połączenie kompleksu leśnego z drogą powiatową nr 2290R Wojtkowa - Grąziowa - Trójca. Droga leśna Krajna nr inw. 242/321 km 0+000 - 1+000 przebiega przez leśnictwo Łodzinka i jest położona na działkach o nr ewid. 26/14, 26/18, 49/1, 49/3 w obrębie Krajna, 129 w obrębie Łomna gmina Bircza. Zakres prac obejmuje m.in.: 1. Roboty ziemne w celu renowacji powierzchniowego systemu odwodnienia drogi przez ścięcie poboczy, z usunięciem ścinki poza torowisko drogi, 2. Remont istniejącej nawierzchni tj.: a) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową przez wykonanie: - oczyszczenie i skropienie istniejącej i wyremontowanej nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybko rozpadową w ilości 0,5 kg/m2 czystego asfaltu, skrapiarką do bitumu samojezdną samochodową. - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową AC 0/12,8 - 0/16 W 50/70 wbudowanie mechaniczne średniej grubości po zagęszczeniu b) wykonanie kolejno robót związanych z wzmocnieniem nawierzchni sposobem w górę przez wykonanie kolejnych warstw z betonu asfaltowego na uprzednio przygotowanej nawierzchni wyrównanej mieszanką MMA : - oczyszczenie i skropienie istniejącej i wyremontowanej nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybko rozpadową w ilości 0,5 kg/m2 czystego asfaltu, skrapiarką do bitumu samojezdną samochodową. - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo - żwirowej grubości 4,0 cm po zagęszczeniu. - wykonanie wcięć dla wykonania klinów początkowych i końcowych nakładek przez frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno przy użyciu frezarki mechanicznej np. Wirtgen bez odwożenia kory, frezowanie na głębokości 3,0 cm - oczyszczenie i skropienie w-wy wiążącej emulsją asfaltową kationową szybko rozpadową w ilości 0,2 kg/m2 czystego asfaltu, skrapiarką do bitumu samojezdną samochodową warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo - żwirowej grubości 3,0 cm po zagęszczeniu 3. Remont mijanek - w km 0+190 P oraz 0+315 bez zmiany parametrów geometrii przez wykonanie: - ścięcie i usunięcie humusu z powierzchni istniejącego utwardzenia z kruszywa - po wykonaniu warstw nawierzchni na drogi wykonanie warstwy uzupełniającej nawierzchni na mijance z kruszywa naturalnego - pospółki 0-31,5 - 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu jak na poboczach. 4. Uzupełnienie poboczy - na długości całego odcinka projektowanego wzmocnienia nawierzchni z betonu asfaltowego projektuje się uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym w postaci pospółek, żwirów, rozdrobnionych skał a także kruszyw łamanych niesortowanych o granulacji (0-31,5 ÷ 0-63 mm) warstwą średniej grubości 10 cm po zagęszczeniu Parametry techniczne drogi: - droga o jednym pasie ruchu o długości całkowitej - 1 900 m - długość remontowanego odcinka drogi - 1 000 m - szerokość podstawowa korony drogi - 4,50 m - szerokość jezdni - 3,10 m - szerokość poboczy gruntowych - 0,70 m - spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2 % - w-wa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego - system odwodnienia powierzchniowy za pomocą rowów i przepustów Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1b do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.42 - 45.23.32.42 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont drogi leśnej Kamienna Górka - Reberec nr inw. 242/530 km 0+989 - 1+600
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199685,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234817,85
Oferta z najniższą ceną: 234817,85 / Oferta z najwyższą ceną: 421950,89
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Remont drogi leśnej Krajna nr inw. 242/321 km 0+000 - 1+000
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208128,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 201100,31
Oferta z najniższą ceną: 201100,31 / Oferta z najwyższą ceną: 328118,49
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.