Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Bełchatów: Wymiana stolarki okiennej w komunalnych nieruchomościach w Bełchatowie.
Numer ogłoszenia: 86510 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Bełchatów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, ul. T. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, tel. 044 7335198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w komunalnych nieruchomościach w Bełchatowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w komunalnych nieruchomościach w Bełchatowie. Wartość szacunkowa zamówienia : 579.266,79 PLN
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamowienia publicznego zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN, w sposób i terminie określony w SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - udokumentują należyte wykonanie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o minimalnej wartości 400.000,-zł. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem robót ogólnobudowlanych. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej obejmującej co najmniej przedmiot zamówienia o min. sumie gwarancyjnej 400.000,-zł. 2. Udzielą gwarancji minimalnej 5 lat - licząc od daty odbioru końcowego - oświadczenie na formularzu ofertowym Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z powyższym opisem); - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia ogólnobudowlane kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego ); - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z opisem). 1. oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, /art.44 ustawy Pzp./ 2. potwierdzenie złożenia wadium wraz z pismem przewodnim, na kopii którego zamawiający potwierdzi fakt przyjęcia oferty,(potwierdzenie złożenia wadium nie musi znajdować się w kopercie z ofertą) / art.24 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp/ 3. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem, 4. określenie rzeczowo-finansowego zakresu robót, które wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom; /wykaz osób i podmiotów o którym mowa w pkt VI ppkt 1.2 SIWZ/.Jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia, zamieszcza stosowną informację w przedmiotowym wykazie. 5 . wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z ogłoszeniem Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez oferenta na każdej stronie zawierającej informacje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bełchatowa- Zespół Zamówień Publicznych (bud.B pok.14) ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów (woj.łódzkie).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bełchatowa Zespół Zamówień Publicznych ul. Kościuszki 1(bud.B pok.13) 97-400 Bełchatów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Zakup makaronu z mięsem i warzywami bez gotowania dla psów w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Usługa koszenia i pielenia terenów zieleni / 2025
- "Odtworzenie nawierzchni jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 1917E na odc. od msc. Kurnos Drugi do msc. Nowy Świat"
- USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTU I MIENIA WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE UL. PABIANICKA 32
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja izolacji całego budynku w celu zmniejszenia zużycia energii cieplnej i elektrycznej w Przedszkolu nr 420 Nasza Bajka ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8
- Remont klatki schodowej przy ul. Sucharskiego 9 i Zamenhofa 30D w Katowicach
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej gmach główny elewacje: zachodnia i północna Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baborowie"
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.