Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Konin: Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi budynkami komunalnymi i lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Miasta Konina w budynkach komunalnych oraz lokalami mieszkalnymi i użytkowymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz lokalami mieszkalnymi Miasta w zasobach Konińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej (KSM) posiadającymi spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego
Numer ogłoszenia: 86529 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (63) 24-01-111, 63 2401139, faks (63) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi budynkami komunalnymi i lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Miasta Konina w budynkach komunalnych oraz lokalami mieszkalnymi i użytkowymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz lokalami mieszkalnymi Miasta w zasobach Konińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej (KSM) posiadającymi spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : - prowadzenie właściwej eksploatacji nieruchomości i obsługi technicznej, zmierzającej do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem, - wykonywanie czynności polegających na zapewnieniu właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, - prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dotyczącej zarządzanego zasobu Miasta Konina tak jak dla jednostek budżetowych, - zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania budynków i nieruchomości, - dokonywanie napraw i remontów zapewniających stałą sprawność użytkową i bezpieczeństwo zgodnie z wymogami prawa, - wykonywanie obowiązków Wynajmującego i obsługa użytkowników lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy stanowiących 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego nie jest zobowiązaniem zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda złożona przez wykonawcę oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : - dla części A - 7.000,00 złotych - dla części B - 6.000,00 złotych - dla części C - 2.000,00 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III.4.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) usługi związane z zarządzaniem nieruchomościami mieszkalnymi lub mieszkalno-usługowymi o łącznej powierzchni użytkowej minimum : a)5 000 m2 dla części A, b)8 000 m2 dla części B, c)2 000 m2 dla części C. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część, Zamawiający uzna warunek za spełniony dla wszystkich części, gdy wykonawca wykaże, że spełnia go dla części o najwyższej powierzchni. W przypadku składania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III.4.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III.4.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a)dla każdej części - min. 1 osobą, która posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami mieszkalnymi lub mieszkalno-usługowymi, b)dla każdej części min. 1 osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej zgodnie z przepisami obowiązującymi w sferze budżetowej oraz obsługi rozliczeń finansowo- księgowych najemców, c)dla każdej części - min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm .) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014, poz. 1278). Zamawiający akceptuje również uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 , poz. 65 ) (dotyczy wszystkich uprawnień). W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tych samych osób co pkt. a) i c) w poszczególnych częściach. W przypadku składania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów określonych w części III.4.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot postępowania, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 złotych. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część zamawiający dopuszcza możliwość wskazania ubezpieczenia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 złotych. W przypadku składania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III.4.1.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów /oryginał zobowiązania/ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: 1)jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3)jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, 4)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Dostępność Biura obsługi klienta - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadku: a)zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zadań wynikających z umowy, b)zmiany sposobu prowadzenia rozliczeń lub dokonywania płatności, c)zmian organizacyjnych u Zamawiającego lub Wykonawcy, d)zmian obowiązującego prawa mających wpływ na realizację obowiązków umownych, - w zakresie zmiany treści niniejszej umowy e)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), f)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, g)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w oparciu o zasady określone w art. 4 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 18.09.2014r., poz. 1232 ze zm.), po udokumentowaniu przez Wykonawcę wysokości i okoliczności zmiany kosztów wykonania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ(cena:50,50zł)można odebrać w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego Konin,pl. Wolności 1,pok.nr303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 05.07.2016 r..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Koninie, Plac wolności 1,62-500 Konin, Wydział Prawny i Zamówień Publicznych, pok.307.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Budynki komunalne mieszkalne i lokale mieszkalne stanowiące własność Miasta Konina w budynkach komunalnych i Wspólnot Mieszkaniowych- Zatorze, Gosławice, Janowska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W/w część obejmuje: -nieruchomość zabudowaną budynkami komunalnymi mieszkalnymi w liczbie 6 o łącznej powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych 6 755,39 m2 wraz z pomieszczeniami i obiektami przynależnymi. -lokale mieszkalne będące własnością Miasta Konina w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych o łącznej powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych 3 933,29 m2 w 14 budynkach mieszkalnych, w tym: -87 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej 3 933,29 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2020.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność Biura obsługi klienta - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B-Lokale mieszkalne i użytkowe stanowiące własność Miasta Konina w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz lokale mieszkalne Miasta w zasobach Konińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej posiadające spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego - Nowy Konin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W/w część obejmuje: - lokale mieszkalne i użytkowe będące własnością Miasta Konina w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych o łącznej powierzchni użytkowej 13 701,05 m2 w 49 budynkach mieszkalnych, w tym: -339 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej 13 631,10 m2, -2 lokale użytkowe o łącznej powierzchni 69,95 m2. - 5 lokali mieszkalnych będących własnością Miasta Konina w zasobach Konińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej posiadających spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego o łącznej powierzchni użytkowej 185,54 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2020.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność Biura obsługi klienta - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Budynki komunalne mieszkalne, gospodarcze i lokale mieszkalne stanowiące własność Miasta Konina w budynkach komunalnych - Stary Konin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W/w część obejmuje: -nieruchomości zabudowane budynkami komunalnymi mieszkalnymi w liczbie 26 o łącznej powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych 3 327,24 m2 wraz z pomieszczeniami i obiektami przynależnymi (budynki gospodarcze o łącznej powierzchni 107,28 m2).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2020.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępnośc Biura obsługi klienta - 10
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, monitoring systemu alarmowego oraz wsparcie grupy interwencyjnej w prokuraturach okręgu konińskiego w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek"w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi "Leszczynowa Górka" w 2025r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami gospodarczymi stanowiącymi własność Gminy Walim"
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.