eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Bogatynia

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-03-14

Bogatynia: ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Bogatynia
Numer og³oszenia: 86530 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia , ul. Daszyñskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolno¶l±skie, tel. 75 7725110, 7725370, faks 75 7725109, 7725379.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Bogatynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zamawiaj±cego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Us³ugi te powinny byæ ¶wiadczone z uwzglêdnieniem zasad dorêczeñ wynikaj±cych z przepisów ustaw: Ordynacja podatkowa, Kodeks postêpowania administracyjnego. Przedmiot zamówienia winien byæ wykonywany na zasadach okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529). 2. Do zakresu przedmiotu zamówienia nale¿y zaliczyæ: a) us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesy³ek listowych o wadze do 2000 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i dorêczania, b) dorêczanie zwrotów przesy³ek listowych nie dorêczonych, po wyczerpaniu wszystkich mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy oraz zwrot potwierdzeñ odbioru do siedziby Zamawiaj±cego, c) us³ugê odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego oraz dostarczanie przesy³ek do siedziby Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w SIWZ.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.11.00.00 - Us³ugi pocztowe 64.11.20.00 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 01.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium przetargowego do dnia wyznaczonego jako termin do sk³adania ofert do godziny 10:30 w wysoko¶ci 8.000,00z³ (s³ownie z³otych: osiem tysiêcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± wszyscy Wykonawcy, którzy posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzanego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± wszyscy Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem, w którym up³ywa termin sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê (zakoñczon±, w ramach jednej umowy) obejmuj±c± swoim zakresem ¶wiadczenie us³ug pocztowych, której warto¶æ by³a nie mniejsza ni¿ 400.000,00 z³ brutto. Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie ww. us³ugi w okresie jw., w ramach dwóch, lub maksymalnie 3 umów, o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400.000,00z³ brutto.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± wszyscy Wykonawcy, którzy dysponuj± placówk± zdawczo-odbiorcz± w granicach administracyjnych miasta Bogatynia, jak równie¿ placówkami zdawczo-odbiorczymi w ka¿dej gminie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej których podstawow± dzia³alno¶ci± jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych (dotyczy zarówno placówki w granicach miasta Bogatynia, jak i wszystkich placówek w gminach na terytorium RP), otwartymi dla klientów minimum 5 dni w tygodniu, przez minimum 8 godzin ka¿dego dnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± wszyscy Wykonawcy, którzy dysponuj± w ka¿dej z wymienionych wy¿ej placówek osobami przeszkolonymi w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz przestrzegania tajemnicy korespondencji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisa³ sposobu dokonania oceny spe³nienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wype³niony Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 Czê¶æ II SIWZ) wraz z kalkulacj± szczegó³ow±, (za³±cznik Nr 8, Czê¶æ II SIWZ), 2. Pe³nomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (np. konsorcja i spó³ki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 14.5. SIWZ. 3. Dowód wniesienia/wp³acenia wadium. 4. O¶wiadczenie o posiadaniu placówek zdawczo-odbiorczych na terenie miasta Bogatynia oraz ka¿dej gminy na obszarze RP - (sporz±dzone wg za³±cznika nr 6 do specyfikacji). 5. O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± obs³ugiwa³y ww. placówki s± przeszkolone w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz przestrzegania tajemnicy korespondencji, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 7 do specyfikacji. 6. Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - je¿eli wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówieñ publicznych, polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków zawieraj±ce w szczególno¶ci okre¶lenie:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian: Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) gdy wyst±pi zmiana danych adresowych wykonawcy, 2) gdy nast±pi urzêdowa zmiana stawki podatku VAT, wtedy zmianie ulegnie stawka i warto¶æ podatku VAT oraz cena ofertowa, bez zmiany warto¶ci netto, 3) gdy nast±pi zmiana przepisów ustawy Prawo pocztowe i innych aktów prawnych reguluj±cych ¶wiadczenie us³ug pocztowych, skutkuj±ce konieczno¶ci± dostosowania zapisów umownych do znowelizowanych przepisów. W przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT, dopuszcza siê podpisanie aneksu do umowy, reguluj±cego wysoko¶æ podatku VAT i w konsekwencji zmianê wynagrodzenia umownego. Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy, ka¿dorazowo przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmiany do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta i Gminy Bogatynia ul. 1-go maja 29 59-920 Bogatynia.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy Bogatynia Biuro Obs³ugi Interesanta ul. Daszyñskiego 1 59-920 Bogatynia.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.