Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Kutno: Opróżnianie koszy ulicznych rozstawionych na terenie Miasta Kutna - zakupionych w ramach realizacji budżetu obywatelskiego
Numer ogłoszenia: 86537 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 2531225, 2531100, faks 24 2531229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkutno.bip.e-zeto.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych rozstawionych na terenie Miasta Kutna - zakupionych w ramach realizacji budżetu obywatelskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Opróżnianie koszy ulicznych rozstawionych na terenie Miasta Kutna - zakupionych w ramach realizacji budżetu obywatelskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do siwz.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1)Opróżnianie 100 koszy ulicznych rozstawionych na terenie Miasta Kutno - kod odpadów 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (część I zamówienia);
2)Opróżnianie i zaopatrywanie w odpowiednie worki 20 koszy na psie odchody - kod odpadów 02 01 06 Odchody zwierzęce (część II zamówienia).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla I części zamówienia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (wykonuje) należycie co najmniej jedną usługę polegającą na opróżnianiu koszy ulicznych lub pojemników na odpady o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto,
b) dla II części zamówienia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (wykonuje) należycie co najmniej jedną usługę polegającą na opróżnianiu koszy ulicznych lub pojemników na odpady o wartości minimum 20 000,00 PLN brutto.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza posługiwanie się przez Wykonawcę tym samym doświadczeniem w celu spełnienia warunku, o którym mowa wyżej w obydwu częściach zamówienia, pod warunkiem zachowania wymogów co do przedmiotu usług i ich wartości.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części I i II zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkiem transportowym o ładowności poniżej 3 t - (1 szt.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W przypadku składania dokumentu, o którym mowa wyżej (wykaz usług) Zamawiający żąda wskazania jedynie usług opisanych w sekcji III.3.2) ogłoszenia oraz przedstawienia dowodów dotyczących tylko tych usług; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz OFERTA WYKONAWCY stanowiący Załącznik nr 2 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Termin płatności faktury - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przypadki zmian umowy oraz warunki tych zmian określają postanowienia §4 ust. 3-10, §8, §12 ust. 1 projektu umowy (Załącznik Nr 3 do siwz).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkutno.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 330 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 10,00 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Kutno adres: 99-300 Kutno Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, pokój 201 - Punkt Obsługi Interesantów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.07.2016.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opróżnianie 100 koszy ulicznych rozstawionych na terenie Miasta Kutno - kod odpadów 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opróżnianie 100 koszy ulicznych rozstawionych na terenie Miasta Kutno - kod odpadów 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin płatności faktury - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opróżnianie i zaopatrywanie w odpowiednie worki 20 koszy na psie odchody - kod odpadów 02 01 06 Odchody zwierzęce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opróżnianie i zaopatrywanie w odpowiednie worki 20 koszy na psie odchody - kod odpadów 02 01 06 Odchody zwierzęce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin płatności faktury - 4
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Remont dróg o nawierzchniach bitumicznych w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja dróg powiatowych"
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Kutnie przy ul. Bema 1.
- ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO ORAZ CEMENT KOSTNY
- Przebudowa ulicy Kolumba (droga nr 102600E) oraz ulicy Obrońców Warszawy (droga nr 102650E) oraz budowa ulicy Komuny Paryskiej w Kutnie wraz z infrastrukturą
- REMONT BIOREAKTORA OB.204 WRAZ Z KOMORĄ POMIAROWĄ OB.201 I ZAGĘSZCZACZEM OSADU OB.203 NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Budowa kanalizacji do odprowadzania wód popłucznych z SUW w miejscowości Strzegocin gm. Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- ZP/27/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie II
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu OR POLATOM
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych i wytwarzanych w WSS we Wrocławiu im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowa 5
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.