eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecWymiana okien budynku zaplecza sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej w Bikówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Grójec: Wymiana okien budynku zaplecza sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej w Bikówku
Numer ogłoszenia: 86554 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych Gminy Grójec, ul. Laskowa 8, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6642167, fax 048 6442167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien budynku zaplecza sali gimnastycznej Publicznej Szkoły Podstawowej w Bikówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiary i sposób otwierania okien wg załączonych powyżej schematów (wymiary na schematach podano w świetle ościeży wewnętrznych). 2.Wymiana 23 okien o łącznej powierzchni około 44 m2. 3.Demontaż starych i montaż nowych parapetów zewnętrznych szer. Ok. 35 mm z blachy powlekanej. 4.Obligatoryjne jest, by Wykonawca zdobył wszystkie informacje potrzebne do przygotowania oferty i podpisania umowy, dokonał wizji lokalnej obiektu. Należy sprawdzić na budynku wymiary otworów i podokienników przed przystąpieniem do wykonania okien. 5.Profile z PCV, okucia i szyby winny posiadać: deklaracje zgodności z dokumentem odniesienia (aprobata techniczna, certyfikat) oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny - upoważniające do stosowania w obiektach oświatowych. 6.Oferowana stolarka okienna winna posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 60 miesięcy (okres gwarancji nie może być krótszy niż wynikający z gwarancji producenta wyrobu). 7.Wykonawca zapewni w dniu odbioru końcowego, w formie pisemnej, że wykonane roboty są wolne od wad. 8.Do wykonania oferty przyjmujemy obmiar wykonany przez zamawiającego. Parametry techniczne Profile z wysokoudarowego, bezkadmowego PCV, min 3 - komorowe Ościeżnice ze słupkiem pionowym stałym Okucia obwiedniowe rozwierno-uchylne Szyby jednokomorowe o wspólczynniku k = 1,1 ÷ 1,2 Infiltracja powietrza 05-1,0 m3/h

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.32 - Instalowanie drewnianych ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy (na załączonym druku); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje wystawione przez zamawiających); 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne na okres wykonania zamówienia zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa); 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej niezbędnych zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,; 8) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ustawy PZP (oświadczenie w załączeniu);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych w Grójcu 05-600 Grójec ul.Laskowa 8.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych w Grójcu 05-600 Grójec ul.Laskowa 8 pokój nr 14 (kasa).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.