eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDOSTAWA PREPARATÓW I WITAMIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO, PRODUKTÓW LECZNICZYCH, SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW APTECZNYCH, BUTELEK ORAZ SMOCZKÓW - IX PAKIETÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Lublin: DOSTAWA PREPARATÓW I WITAMIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO, PRODUKTÓW LECZNICZYCH, SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW APTECZNYCH, BUTELEK ORAZ SMOCZKÓW - IX PAKIETÓW
Numer ogłoszenia: 86579 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PREPARATÓW I WITAMIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO, PRODUKTÓW LECZNICZYCH, SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW APTECZNYCH, BUTELEK ORAZ SMOCZKÓW - IX PAKIETÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów i witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego (Pakiet I), leku o nazwie międzynarodowej Antithrombinum III (Pakiet II), leku o nazwie międzynarodowej ceftazidime (Pakiet III), szczepionek przeciw grypie (pakiet IV), leku stosowanego w procedurze leczenia przewlekłego wzw u dzieci (Pakiet V), surowców farmaceutycznych (Pakiet VI), benzyny aptecznej (Pakiet VII), opłatków, butelek, zakraplaczy, nakrętek, podkładów, form, pudełek i artykułów aptecznych (Pakiet VIII), butelek i smoczków do karmienia dzieci (Pakiet IX). Zakres zamówienia obejmuje IX nw. Pakietów: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego, 18 zadań, Pakiet II - Dostawa leku przeciwzakrzepowego o nazwie międzynarodowej Antithrombinum III, Pakiet III - Dostawa leku przeciwzakaźnego o nazwie międzynarodowej Ceftazidime, Pakiet IV - Dostawa szczepionki przeciw grypie na sezon 2015/2016, Pakiet V - Dostawa leku stosowanego w procedurze leczenia przewlekłego wzw u dzieci, Pakiet VI - Dostawa surowców farmaceutycznych (substancji do receptury), Pakiet VII - Dostawa benzyny aptecznej, Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych, 17 zadań, Pakiet IX - Dostawa smoczków oraz butelek dla noworodków i wcześniaków. 2. Szczegółowe wymagania w stosunku do ww. asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają załączniki nr 1-9 do SIWZ, określające wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. 3. Zaoferowane w Pakiecie V, leki muszą znajdować się w obowiązującym na dzień składania ofert Wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych - w Załączniku B, zgodnie z aktualnym obwieszczeniem Ministra Zdrowia, wydanym na podstawie art. 37 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 122, poz. nr 696 ze zm.). 4. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest do dostarczania opłatków, drobnych akcesoriów aptecznych oraz smoczków do karmienia będących przedmiotem zamówienia w opakowaniach zbiorczych, z etykietą zawierającą nazwę artykułu, ilość sztuk w opakowaniu oraz nazwę i adres producenta - dot. Pakietu VIII. 5. W przypadku, gdy produkt leczniczy będący przedmiotem zamówienia w momencie wyceny nie jest dostępny na rynku, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny tego produktu leczniczego po ostatniej obowiązującej cenie. 6. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia zaniedbania tak jak za własne działania, uchybienia, zaniedbania. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącej działalności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, oznacza to, że zapotrzebowane ilości przedmiotu zamówienia określone w załącznikach 1-9 do SIWZ są szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości wstępnie zapotrzebowane przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9, 33.65.00.00-1, 33.62.11.00-0, 33.65.11.00-9, 33.60.00.00-6, 09.13.21.00-4, 33.69.30.00-4, 33.68.10.00-7, 33.62.14.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit b) na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. a). Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadanie wymaganej prawem aktualnej koncesji/zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia / zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych, stanowiących przedmiot oferty, odpowiednio, jeśli Wykonawca jest wytwórcą - w odniesieniu do Pakietu I-VII oraz zad. nr 9 (Pakiet VIII).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. b) SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. d) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie I-IX, zawierają zał. nr 1,2,3,4,5,6,7,9 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1. wszystkie zaoferowane produkty w Pakiecie I-IX, posiadały aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9.2. wszystkie zaoferowane akcesoria drobne apteczne w Pakiecie VIII (zad. nr 1-8, 10-17), produkowane były w oparciu o zalecenie normy PN-EN ISO 15378:2012, z uwzględnieniem Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP), 9.3 zaoferowane butelki oraz smoczki do karmienia noworodków i wcześniaków w Pakiecie IX, spełniały wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczone do kontaktu z żywnością, 9.4. wszystkie zaoferowane leki w Pakiecie I-V, posiadały ważną charakterystykę dla produktu leczniczego, a dla surowców farmaceutycznych w Pakiecie VI - kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, okazywalną na każde żądanie Zamawiającego, W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest również do załączenia wraz z ofertą nw. dokumentów: 9.5. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia w Pakiecie I-IX, aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, 9.6. oświadczenia Wykonawcy, iż wszystkie zaoferowane w formularzu cenowym akcesoria drobne apteczne produkowane są w oparciu o zalecenie normy PN-EN ISO 15378:2012 z uwzględnieniem Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP) - dotyczy Pakietu VIII (zad. nr 1-8,10-17). 9.7. oświadczenia Wykonawcy, iż zaoferowane w formularzu cenowym butelki oraz smoczki do karmienia noworodków i wcześniaków spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczone do kontaktu z żywnością oraz nie stanowią zagrożenia dla zdrowia człowieka - dotyczy Pakietu IX. 9.8. oświadczenie, iż wszystkie zaoferowane w Pakiecie I-V produkty lecznicze, posiadają ważną charakterystykę dla produktu leczniczego, a dla surowców farmaceutycznych w Pakiecie VI - kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, okazywalną na każde żądanie Zamawiającego. Wzory ww. oświadczeń, stanowią Załączniki nr 13,14,15,16 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji. 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt.: 6. Dokumenty wymienione w pkt. 5.3. konsorcjanci lub wspólnicy mogą złożyć wspólnie. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiany nazwy produktu, nazwy producenta przy niezmienionym produkcie, numeru katalogowego produktu, b) jeżeli Wykonawca nie będzie miał możliwości dostarczenia zamiennika w cenie przetargowej z uwagi na zagrożenie rażącą stratą dla Wykonawcy, Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę, przy czym po stronie Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia okoliczności zagrożenia rażącą stratą, c) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania (wielkość opakowania), z wyłączeniem poz. nr 1 w Pakiecie V, nazwy, producenta dostarczanych produktów, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie produktów wskazanych w ofercie, w szczególności przyczyną taką może być wycofanie z obrotu lub zaprzestanie ich produkcji, d) wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen produktów. W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, każdej ze stron przysługuje prawo zwrócenia się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089,Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 (w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 1: Worki dwukomorowe do żywienia pozajelitowego 1000 ml worek - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr. 2: Worki dwukomorowe do żywienia pozajelitowego 2000 ml worek - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 3: Roztwór aminokwasów 8-10% 500 ml fl. - 360 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad nr 4: Roztwór aminokwasów 6-10% 500 ml fl. - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 5: - Emulsja tłuszczowa 20% 100 ml worek - 48 szt. - Emulsja tłuszczowa 20% 500 ml worek - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad nr 6: Witaminy rozpuszczalne w wodzie i tłuszczach do podawania dożylnego dla dorosłych, 0,75g lub 10 ml fiol. - 1300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 7: Worki 3-komorowe do podawania przez żyły obwodowe 1250-1500 ml worki - 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 8: Worki 3-komorowe do podawania przez żyły obwodowe 1850-2000ml worki - 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 9: Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 1500-2053 ml worki - 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 10: - Witaminy rozpuszczalne w wodzie 10ml fiol. - 300 szt. - Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach 10ml fiol. - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 11: Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 1000-1026 ml worki - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 12: Preparat zawierający minimum 9 pierwiastków śladowych 10 - 40ml fiol. - 1200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 13: Koncentrat do sporządzania roztworu do infuzji 20 ml fiol. - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 14: - 20% roztwór alanylo-glutaminy 50ml fl. - 100 szt. - 10% emulsja tłuszczowa 50ml fl. - 350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 15: - Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 493 ml worki - 400 szt. - Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 986ml worki - 200 szt. - Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 1477ml worki - 500 szt. - Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 1970ml worki - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 16: - Worki 3-komorowe do podawania przez żyły obwodowe 1206ml worki - 200 szt - Worki 3-komorowe do podawania przez żyły obwodowe 1904ml worki - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 17: - Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralna 625ml worki - 200 szt. - Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralna, 1250ml worki - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 18: - Emulsja tłuszczowa 20% 100 ml op. - 100 szt. - Roztwór aminokwasów 10 % bez elektrolitów 100 ml fl. - 200 szt. - Witaminy rozpuszczalne w wodzie 10 ml fiol. - 200 szt. - Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach 10 ml fiol. - 200 szt. - Koncentrat pierwiastków śladowych 10ml fiol. - 20 szt. - Natr. Chlorati inj. 0,9% butelka z dwoma portami 250 ml butelka - 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet II - Dostawa leku przeciwzakrzepowego o nazwie międzynarodowej Antithrombinum III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antithrombinum III: - inj.500 j.m. 1 fiol. +rozp. op. - 20 szt. - inj.1000 j.m. 1fiol.+rozp. op. - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: III - Dostawa leku przeciwzakaźnego o nazwie międzynarodowej Ceftazidime.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ceftazidime: - inj. i.m. i.v. 1 g s.subs. 1 fiol. op. - 600 szt. - inj. i.m.iv .0,25g s.subst. 1 fiol. op. - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa szczepionki przeciw grypie na sezon 2015/2016,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INFLUENZA VACCINE Szczepionka p/grypie na sezon 2015/2016-szczepy zgodne z zaleceniami WHO i UE inj. im,sc 0,5ml (1 dawka dla dorosłych) amp-strzyk. - 178 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.60-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet V - Dostawa leku stosowanego w procedurze leczenia przewlekłego wzw u dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Peginterferonum alfa 2b Półautomatyczny wstrzykiwacz proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do wstrzykiwań 0,05mg/0,5ml zestaw - 48 szt. - Ribavirinum kaps. twarde 200mg 140 szt. op. - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet VI - Dostawa surowców farmaceutycznych (substancji do receptury),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ACIDUM BORICUM 100 G op. - 15 szt. 2 ACIDUM SALICYLICUM 100 G op. - 1 szt. 3 ADEPS SUILLUS 50 G op. - 25 szt. 4 AMINOPHYLLINUM 10 G op. - 1 szt. 5 AQUA CALCIS 100 G op. - 1 szt. 6 ARGENTUM NIRTICUM 10 G op. - 15 szt. 7 BENZOCAINUM (ANAESTHESINUM) 10 G op. - 1 szt. 8 BISMUTHUM SUBGALLICUM 50 G op. - 2 szt. 9 CALCIUM CARBONICUM PRAECIP. 100 G op. - 1 szt. 10 COFFEINUM PURUM 10 G op. - 2 szt. 11 DETREOMYCINUM 1G op. - 5 szt. 12 DIMETICONUM 350 100 ML op. - 1 szt. 13 EPHEDRINUM HYDROCHLORICUM 1G op. - 2 szt. 14 EUCERINUM 500 G op. - 16 szt 15 FORMALINA 35-40% PŁYN 1000 ML op. - 5 szt. 16 FORMALINA 10% PŁYN 1000 ML op. - 850 szt. 17 GENTAMICIN SULFAS 1 G op. - 5 szt. 18 GLUCOSUM SUBST. 1KG op. - 160 szt. 19 GLYCEROLUM 85-86% 1KG op. - 7 szt. 20 LEKOBAZA PODŁOŻE 250 G op. - 1 szt. 21 HYDROCORTISONUM 10G op. - 20 szt. 22 HYDROGENIUM PEROXYDATUM (PERHYDROL) 30% 1KG op. - 1 szt. 23 JODUM PURUM 5 G op. - 2 szt. 24 KALIUM BROMATUM 250 G op. - 4 szt. 25 KALIUM GUAJACOLOSULFONICUM 100 G op. - 20 szt. 26 KALIUM HYPERMANGANICUM 5 G op. - 10 szt. 27 KALIUM JODATUM 10 G op. - 2 szt. 28 LACTOSUM ANHYDRICUM 100 G op. - 1 szt. 29 LANOLINUM ANHYDRICUM 0,5 KG op. - 30 szt. 30 MAGNESIUM SULFURICUM 100 G op. - 1 szt. 31 MAŚĆ CHOLESTEROLOWA 3% 100 G op. - 5 szt. 32 MENTHOLUM 25 G op. - 1 szt. 33 METRONIDAZOL 25 G op. - 45 szt. 34 NATRIUM BIBORICUM 1000 G op. - 7 szt. 35 NATRIUM BENZOICUM 100 G op. - 40 szt. 36 NATRIUM BICARBONICUM 1000 G op. - 4 szt. 37 NATRIUM BROMATUM 250G op. - 40 szt. 38 NATRIUM CHLORATUM 1000 G op. - 2 szt. 39 NEOMYCINUM SULFURICUM 5 G op. - 30 szt. 40 OLEUM CACAO 1000 G (rozkruszone ) op. - 8 szt. 41 PAPAVERINUM HYDROCHLORICUM 5 G op. - 1 szt. 42 PARAFFINUM LIQUID 0,8 KG op. - 20 szt. 43 PIX LIQUIDA PINI 25 G op. - 1 szt. 44 FIOLET KRYSTALICZNY (PYOCTANINUM ) 10 G op. - 1 szt. 45 PYRALGINUM 100 G op. - 1 szt. 46 RIVANOLUM ROZTWÓR 0,1% 250 G op. - 200 szt 47 RIVANOLUM ROZTWÓR 0,1% 500 G op. - 200 szt. 48 RIVANOLUM SUBS. 10 G op. - 10 szt. 49 SAPO KALINUS 100 G PŁYN op. - 1 szt. 50 SOL. JODI SPIR.( JODYNA ) 3% 10 G op. - 80 szt. 51 SOL. JODI SPIR. ( JODYNA ) 3% 800 G op. - 15 szt. 52 SPIR. ROZTWÓR GENCJANY 1% 20 ML op. - 25 szt. 53 WODNY ROZTWÓR GENCJANY 1% 20 G op. - 25 szt. 54 SPIR.SALICYLOWY 2% 800 G op. - 40 szt. 55 SULFUR PRAECIPITATUM 100 G op. - 8 szt. 56 TALCUM 100 G op. - 2 szt. 57 TINCT.VALERIANAE 800 G op. - 30 szt. 58 VASELINUM ALBUM 0,5 KG op. - 30 szt. 59 VASELINUM FLAVUM 0,25KG op. - 10 szt. 60 WODA UTLENIONA 3% 100 G op. - 100 szt. 61 WODA UTLENIONA 3% 500 G op. - 300 szt. 62 WODA UTLENIONA 3% 1000 G op. - 150 szt. 63 ZINCUM OXYDATUM 100 G op. - 5 szt. 64 PHENOBARBITALUM NATR. 5 G op. - 50 szt. 65 CHLORHEXIDINUM GLUCONICUM 20% 500 ML op. - 30 szt. 66 NEOSPASMINUM 1250 G op. - 30 szt. 67 SULFAGUANIDINUM 100 G op. - 1 szt. 68 TINC. ADONIDIS VERNALIS 250 G op. - 100 szt. 69 TINCT.CONVALARIAE M. 250 G op. - 100 szt. 70 SOL.ACIDI BORICI 3% 200 G op. - 150 szt. 71 SOL.ACIDI BORICI 3% 1000 G op. - 100 szt. 72 SPIRYTUS 70% SKAŻONY HIBITANEM (antyseptyk do dezynfekcji pola operacyjnego) 0,5% PŁYN 1000 ML op. - 80 szt. 73 ETHANOLUM ( do receptury) 96% 800 G op. - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet VII - Dostawa benzyny aptecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Benzyna apteczna (do celów farmaceutycznych): - płyn 100 ml op - 10 szt. - plyn 1000 ml op. - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 1; 1 Butelka apteczna (przyciemniona) 10ml O 18mm - szt. 200 2 Butelka apteczna (przyciemniona) 20ml O 18mm - szt. 100 3 Butelka apteczna (przyciemniona) 30ml O 18mm - szt. 50 4 Butelka apteczna (przyciemniona) 50ml O 18mm - szt. 20 5 Nakrętka na butelkę O 18mm do butelek z poz.1-4 - szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 2: 1 Butelka apteczna (przyciemniona) 100ml O 28mm - szt. 100 2 Butelka apteczna (przyciemniona) 200ml O 28mm - szt. 200 3 Nakrętka na butelkę O28mm do butelek z poz.1,2 - szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. T - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 3: 1 Butelka apteczna (przyciemniona) 500ml O 28-32mm - szt. 300 2 Butelka apteczna (przyciemniona) 1000ml O 28-32mm - szt. 500 3 Nakrętka na butelkę O28-32mm do butelek z poz.1,2 - szt. 800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 4: 1 Butelka sterylna 30ml z zakraplaczem - szt. 100 3 Butelka sterylna 10ml z zakraplaczem - szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 5: 1 Zakraplacze O 18mm - szt. 100 2 Zakraplacze sterylne O 18mm - szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 6: 1 Etykieta samoprzylepna: chronić od światła - szt. 50 2 Etykieta samoprzylepna: przechować w chłodnym miejscu - szt. 500 3 Etykieta samoprzylepna: zmieszać - szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 7: Filtry jednorazowe sterylne do przesączania kropli - szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 8: Podkładki pergaminowe śr.10-12cm - szt. 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 9: 1 Opłatki skrobiowe a 500 szt. nr 2,3,4 op. - 5 szt. 2 Opłatki skrobiowe a 500 szt. nr 5,6 op. - 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 10: 1 Torebka biała z nadrukiem, o poj. 0,5kg - szt. 300 2 Torebka biała z nadrukiem, o poj. 1kg - szt. 50 3 Torebka biała z nadrukiem roz. 120 x 170mm - szt. 50 4 Torebka biała 1kg - szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 11: 1 Reklamówki a 1kg - szt. 1000 2 Reklamówki a 3kg - szt. 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 12: Paski testowe chemiczne na suche gorące powietrze - szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 13: Testy biologiczne na suche gorące powietrze - szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 14: Pudełka na czopki /gałki - szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 15: Gumki recepturki kg 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 16: 1 Formy do czopków 1g x 300szt. - op. 5 2 Formy do czopków 2g x 300szt. - op. 2 3 Formy do gałek 3g x 264szt. - op. 10 4 Pojemnik do maści 15/28 - szt. 50 5 Pojemnik do maści 20/33 - szt. 600 6 Pojemnik do maści 30/42 - szt. 50 7 Pojemnik do maści 50/70 - szt. 100 8 Pojemnik do maści 100/140 - szt. 100 9 Pojemnik do maści 200/280 - szt. 200 10 Pojemnik do maści sterylny 50/70 - szt. 200 11 Mieszadła jednorazowe 15/20/30 - szt. 600 12 Mieszadła jednorazowe 50 - szt. 200 13 Mieszadła jednorazowe 100/200 - szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 17: 1 Cylindry miarowe a 50ml - szt. 20 2 Cylindry miarowe a 100ml - szt. 20 3 Bagietka szklana (pręcik) grubość 4-5mmm, długość 250-300mm - szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet IX - Dostawa smoczków oraz butelek dla noworodków i wcześniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Smoczek z termoplastycznego elastomeru, jednorazowego użytku, do karmienia wcześniaków do butelek (poz. nr 4 i 5). - szt 2 000 2 Smoczek jednorazowego użytku z termoplastycznego elastomeru, do karmienia noworodków do butelek (poz. nr 4 i 5). - szt. 8 000 3 Smoczek do karmienia dzieci z rozszczepem podniebienia w zestawie z butelką o poj. 130-150 ml, jałowy, gotowy do użycia. - szt 5 4 Butelka jednorazowego użytku do karmienia dzieci, o poj. 50-80 ml - szt. 800 5 Butelka jednorazowego użytku do karmienia dzieci, o poj. 130-150 ml z nakrętką i podziałką szt. 240.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.