Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700 oraz innych materiałów okulistycznych. Sprawa nr 14/2011
Numer ogłoszenia: 86598 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700 oraz innych materiałów okulistycznych. Sprawa nr 14/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700 oraz innych materiałów okulistycznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na dwa zakresy (z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje w zakresie II). Zakres I - 1. Kaseta aspiracyjna, jednodniowa z workiem i drenami irygacyjno-aspiracyjnymi, jednorazowego użycia; 2. Dren infuzyjny do podaży oleju silikonowego z kaniulą o dł.4 i 6mm, sterylny, jednorazowego użytku; 3. Dren irygacyjno-aspiracyjny do kasety jednodniowej, jednorazowego użytku, sterylny z PCV, w komplecie z zatyczkami sterylnymi; 4. Głowica do fakoemulsyfikacji do aparatu Associate 6700; 5. Głowice bimanualne (irygacja, aspiracja); 6. Światłowód szerokokątny o wymiarach 20G/0,9 mm, jednorazowego użytku; 7. Filtr do podaży gazu, jednorazowego użytku; 8. Retraktor tęczówkowy, sterylny, jednorazowego użytku, op. a5 szt; 9. Igła do głowicy fakoemulsyfikatora o średnicy, 0,9mm wielorazowego użytku; 10. Rękaw irygacyjny do igły do głowivy fakoemulsyfikatora, o średnicy 0,9mm; 11 . Komora testowa do fakoemulsyfikatora; 12. Klucz do igieł o średnicy 0,9mm, wielorazowego użytku, metalowy; 13. Głowica witrektomu elektrycznego; 14. Nóż do witrektomu elektrycznego; 15. Wielorazowy przewód do endo diatermii; 16. Endodiatermia wielorazowa 20G/0,9mm; 17. Wielorazowy przewód do diatermii pęsetowej; 18. Diatermia pęsetowa zagięta; 19. Witrektom pneumatyczny jednorazowego użytku 20G. Zakres II - 1. Kaniula wygięta po łuku, do hydrodysekcji typu Helsinki, jednorazowego użytku, rozm.27G, 0,4x22mm; 2. Nóż do portu bocznego, prosty, typu MVR rozm. 20G/0,9mm, sterylny, jednorazowego użytku; 3. Nóż jednorazowego użytku, typu Slit, zagięty, sterylny, do otwarcia komory przedniej oka. Ostrze 2,8mm; 4. Silikonowe wkłady (gumki) do igły fletowej firmy Storz (nr kat. 85300Y-1); 5. Kaniula iniekcyjna 5 mm, do iniekcji oleju silikonowego , 5 mm scięta 20 GA z kołnierzykiem, rurka silikonowa 235 mm, długość całkowita 260 mm, adapter luer luck ze stali nierdzewnej; 6. Soczewka 58D do witrektomii tylnokomorowej Macula Lens; 7. Pierścień fiksacyjny metalowy do soczewki 58D; 8. Sonda do endolasera zakrzywione 20G kompatybilna z laserem Iridex 532; 9. Kaniula irygacyjno-aspiracyjna 23G/23G jednorazowego użytku; 10. Soczewka Volk 20D; 11. Soczewka redukcyjna (ogniskowa 200) do systemu BIOM firmy Oculus; 12. Soczewka 90D Wide-Field (E), 0,45x/pole 120 st./średnica 19mm do sterylizacji w autoklawie; 13. Soczewki PMMA: 1. Soczewki wewnątrzgałkowe -przedniokomorowe PMMA a) Długość całkowita: 12,0-13,5mm, b) Część optyczna: 5,0-6,5m, c) Dioptraż: od +3 do +30, 2. Soczewki wewnątrzgałkowe- tylnokomorowe PMMA, a) Długość całkowita 12,0-13,5mm, b) Część optyczna 5,5-6,0mm, c) Dioptraż: od +3 do +30, 3. Soczewki tylnokomorowe do fiksacji śródskleralnej, a) Długość całkowita 12,0-14,0mm, b) Część optyczna 6,0-7,0mm, c) Dioptraż: od +3 do +30; 14. Soczewki kontaktowe OD - soczewki nagałkowe miękkie używane w celach terapeutycznych, średnica dowolna, uwodnienie od 38-55; 15. Roztwór jałowy zbuforowany izotoniczny do pielęgnacji miękkich soczewek nagankowych poj. 300-360ml (typu Opty Free). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ. Zamówienie poniżej 193.000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej reki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy) jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: : Zamawiający wymaga wniesienia wadium w ogólnej wysokości 19.500,00 PLN. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń / zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; 2) Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 2. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy; 3) Złożenie po 5 szt. próbek przedmiotu zamówienia (w zakresie II poz 1-3) w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w zał. nr 2 do SIWZ, z zaznaczeniem której pozycji dotyczą (oraz wypełnienie formularza próbek - zał. nr 6 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w sytuacji wycofania asortymentu z produkcji, zmiany wielkości opakowań, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, zmiany obowiązujących przepisów prawa. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, określonych w pkt. 1, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć wraz z prośbą o zmianę umowy, dokumenty potwierdzające zasadność takiej zmiany. W przypadku zmiany wielkości opakowań, dopuszczalne będzie odpowiednie przeliczenie ilości, za zgodą Zamawiającego. 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej. 4. Cena jednostkowa może ulec zmianie w sytuacjach, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do wskazania podstawy prawnej oraz odniesienia się do konkretnych pozycji w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 09:00, miejsce: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 110 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II poz 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula wygięta po łuku, do hydrodysekcji typu Helsinki, jednorazowego użytku, rozm.27G, 0,4x22mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres II poz 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż do portu bocznego, prosty, typu MVR rozm. 20G/0,9mm, sterylny, jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres II poz 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż jednorazowego użytku, typu Slit, zagięty, sterylny, do otwarcia komory przedniej oka. Ostrze 2,8mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres II poz 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Silikonowe wkłady (gumki) do igły fletowej firmy Storz (nr kat. 85300Y-1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres II poz 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula iniekcyjna 5 mm, do iniekcji oleju silikonowego , 5 mm scięta 20 GA z kołnierzykiem, rurka silikonowa 235 mm, długość całkowita 260 mm, adapter luer luck ze stali nierdzewnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres II poz 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka 58D do witrektomii tylnokomorowej Macula Lens.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres II poz 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścień fiksacyjny metalowy do soczewki 58D.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres II poz 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda do endolasera zakrzywione 20G kompatybilna z laserem Iridex 532.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakres II poz 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula irygacyjno-aspiracyjna 23G/23G jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakres II poz 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka Volk 20D.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakres II poz 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka redukcyjna (ogniskowa 200) do systemu BIOM firmy Oculus.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakres II poz 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka 90D Wide-Field (E), 0,45x/pole 120 st./średnica 19mm do sterylizacji w autoklawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakres II poz 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki PMMA 1. Soczewki wewnątrzgałkowe -przedniokomorowe PMMA a) Długość całkowita: 12,0-13,5mm, b) Część optyczna: 5,0-6,5m c) Dioptraż: od +3 do +30 2. Soczewki wewnątrzgałkowe- tylnokomorowe PMMA a) Długość całkowita 12,0-13,5mm b) Część optyczna 5,5-6,0mm c) Dioptraż: od +3 do +30 3. Soczewki tylnokomorowe do fiksacji śródskleralnej a) Długość całkowita 12,0-14,0mm b) Część optyczna 6,0-7,0mm c) Dioptraż: od +3 do +30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakres II poz 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki kontaktowe OD - soczewki nagałkowe miękkie używane w celach terapeutycznych, średnica dowolna, uwodnienie od 38-55.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakres II poz 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwór jałowy zbuforowany izotoniczny do pielęgnacji miękkich soczewek nagankowych poj. 300-360ml (typu Opty Free).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Neonatologii z Patologią i Intensywną Terapią oraz Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, siatek oraz produktów i sprzętu do zamykania ran dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- ZP/CZD/051/25 Dostawa osprzętu do aparatów medycznych - 4 pakiety
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.