Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Świnoujście: Sprzątanie zielonego rynku Pod Zegarem przy ul. Kołłątaja
Numer ogłoszenia: 86623 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie zielonego rynku Pod Zegarem przy ul. Kołłątaja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania terenu targowiska Pod Zegarem obejmująca: a) bieżące sprzątanie Targowiska Pod Zegarem przy ul. Kołłątaja oraz terenów przyległych szczegółowo opisanych w Tabeli nr 1. b) zamiatanie terenu Targowiska (również pod stołami) i terenów przyległych wyszczególnionych w Tabeli nr 1 LP.1. c) usuwanie wszelkich odpadów uzyskanych z tytuły fizycznego oczyszczania powierzchni Targowiska oraz terenów przyległych, opisanych w Tabeli nr 1. d) systematyczne usuwanie z terenu Targowiska oraz terenów przyległych: - Tabela 1 LP. 1: chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota - Tabela 2 LP. 2: liści, gałęzi i innych odpadów i przeszkód stwarzających zagrożenie dla ruchu pieszego i kołowego. e) regularne mycie skrzynek licznikowych energetycznych zewnętrznych oraz hydrantów posadowionych na terenie Targowiska. f) oczyszczanie kratek przy rurach spustowych deszczowych na terenie Targowiska. g) mycie zabrudzonych powierzchni Targowiska jak i terenów przyległych wymienionych w Tabeli nr 1 LP.1. Sposób mycia należy dobrać do czyszczonej powierzchni jednocześnie nie uszkadzając jej. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić wodę niezbędna do prowadzenia prac oczyszczających. h) wyposażenie Targowiska w odpowiednie co do rodzaju i wielkości pojemniki do składowania odpadów, z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów jak i zapisów regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Świnoujście. i) podpisanie umowy na wywóz odpadów komunalnych z podmiotem uprawnionym lub podpisanie umowy z podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 i 232 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. j) częstotliwość opróżniania wyżej wymienionych pojemników należy dostosować do aktualnych potrzeb mając na względzie, niedopuszczenie do ich przepełnienia. Jednocześnie przestrzegać zapisów regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Świnoujście. k) utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. l) utrzymywanie w należytej czystości wiaty śmietnikowej w tym jej mycie. m) zimowe utrzymanie Targowiska oraz terenów przyległych (wskazanych w Tabeli nr 1 LP.1). Niniejsza usługa obejmuje między innymi: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, wywożenie zalegającego śniegu, zwalczanie śliskości poprzez posypywanie piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną. Odgarnięty śnieg należy składować w taki sposób aby nie zakłócić ruchu pieszego i samochodowego tj. umożliwić swobodne dojście do wszystkich stanowisk handlowych jak również zaparkowanie samochodów na wszystkich stanowiskach postojowych. Usługa swoim zakresem obejmuje również usuwaniu sopli lodowych z gzymsów i rynien stanowisk handlowych. n) zapewnienie odpowiedniej ilości materiałów do likwidacji śliskości. Materiały te muszą odpowiadać warunkom określonym w Polskiej Normie. Ich stosowane musi być zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960). o) sprzątanie Targowiska należy wykonywać od poniedziałku do soboty, a także w niedziele, w które odbywa się handel z częstotliwością adekwatną do potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz dziennie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.20.00.00 - 90.20.00.00 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 12.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę o wartości minimum 150 000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100) brutto albo dwie lub trzy usługi o łącznej wartości 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy) brutto polegające na utrzymaniu czystości i porządku;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczeń oraz zaświadczeń w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art 24. ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w jednej z form wymienionych w art 45 ust.6 ustawy Pzp. 2. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów dołączonych do oferty). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo (zapewniające związanie z ofertą każdego z Wykonawców) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu Umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktury - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa; ul. Wyspiańskiego 35 c, wejście 1, pokój 203..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Gmina Miasto Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście Stanowisko Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem zieleni, obiektów małej architektury, terenów komunalnych, placów zabaw i miejsc rekreacji oraz Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem terenów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
- "Usuwanie skutków powypadkowych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie m. Legnicy w okresie do 31.12.2025r."
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.