Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-17
Płock: wykonanie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych dla zadania pn.:
Helenów Suserski i Dobrów - melioracja użytków rolnych, gmina Szczawin Kościelny
Numer ogłoszenia: 86643 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku , ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2697991, faks 024 2697981.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych dla zadania pn.: Helenów Suserski i Dobrów - melioracja użytków rolnych, gmina Szczawin Kościelny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie stanowi kolejny etap realizowany w celu opracowania kompletnej doku-mentacji technicznej. Proces inwestycyjny dla przedmiotowego zadania rozpoczęto opracowaniem w 2011 roku Rozpoznania potrzeb melioracyjnych na wniosek rolników wsi Helenów Suserski i Dobrów zrze-szonych w Spółce Wodnej Szczawin Kościelny. Grunty rolne, objęte opracowaniem (rozpoznaniem potrzeb melioracji szczegółowych), leżące w połu-dniowo-wschodniej części gminy Szczawin Kościelny, w powiecie gostynińskim, znajdują się w gra-nicach, sąsiadujących ze sobą, 2-ch wsi: - Helenów Suserski (1 kompleks), - Dobrów (3 kompleksy). Ogólną lokalizację rejonu objętego opracowaniem wskazano na mapie poglądowej w skali 1:25 000 (załącznik nr 2 do SIWZ ). Wnioskowane do melioracji grunty III i IV klasy bonitacyjnej w okresach jesienno-wiosennych są podtapiane, co w dużym stopniu uniemożliwia ich rolnicze użytkowanie. Wykonanie melioracji przyczyni się do: regulacji stosunków wodnych w profilu glebowym, stabilizacji poziomów wód, na optymalnej dla uprawianych roślin głębokości, co daje gwarancję uzyskiwania wysokich plonów oraz możliwości ich zbiorów a także bezpiecznego, bez strat ich wywiezienia, etc.; stworzenia możliwości uprawy (wykonania wszystkich niezbędnych robót polowych: przygotowa-nia gleby, sadzenia lub obsiewu, nawożenia, pielęgnacji lub ochrony) w ustalonych terminach optymalnych roślin, bez opóźnień, bez wystąpienia ryzyka pojawienia się utrudnień lub zwiększenia kosztów związanych z uprawą; zwiększenia możliwości pełnego wykorzystania potencjału produkcyjnego gleb, przy głębszej stre-fie penetracji korzeni roślin w profilu glebowym; poprawy warunków komunikacyjnych na obszarze objętym inwestycją. Dotyczy to szczególnie budowli przejazdowych, gdy (po ich przebudowie) powstaną możliwości przejazdów ciężkich ma-szyn stosowanych w rolnictwie (np. kombajny, rozrzutniki o większych rozstawach kół, etc.). Rozpoznaniem potrzeb melioracyjnych objęto teren o powierzchni 348,71 ha, z czego melioracjami szczegółowymi powinien być objęty obszar gruntów rolnych o powierzchni 207,46 ha.Ogółem pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi należy objąć teren inwestycji o powierzchni 372,50 ha. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1). pomiarów sytuacyjno - wysokościowych jako map zasadniczych terenu programowanej inwestycji (skala 1:1000 lub 1:2000), zarejestrowanych w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Gostyninie. Pomiarami, dla potrzeb opracowania, objąć należy teren inwestycji, wskazany na załącznikach do SIWZ nr 3-4 powiększony o strefę przyległą do jej granic, zgodnie z warunkami obowiązującego Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 25 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie [Dz. U. z 1995 r., Nr 25 poz. 133 rozdz. 2 pp. 5]. Pomiary sytuacyjno-wysokościowe w postaci map zasadniczych do celów projektowych należy wykonać tak aby wszystkie szczegóły na mapie (opisy literowe i liczbowe) były wyraźne i czytelne. Powierzchnia pomiaru wyniesie 330,0 ha, w tym dot. wsi Helenów 213,50 ha, Dobrów 116,50 ha. Pomiarami liniowymi, zgodnie z wymogami w/w Rozporządzenia objąć należy rowy odpływowe i teren do nich przyległy. Dotyczy to tych rowów lub tych ich odcinków, które nie będą objęte pomiarami powierzchniowymi: - H - 1, na odcinku 0+000 ÷ 0+550, - H - 2, na całej długości, tj. 0+000 ÷ 1+150, - H - 3, na odcinku 0+000 ÷ 0+300, - RP - 14, na odcinku 0+000 ÷ 1+150, - R - 1, na odcinku 0+000 ÷ 3+730, Razem długość rowów 6 880 m. Powierzchnia do pomiarów ok. 42,5 ha. Ogółem do pomiarów sytuacyjno-wysokościowych 372,50 ha. Przy opracowaniu map należy przestrzegać wymogów zawartych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r (Dz. U. Nr 30, poz. 297) - Wykaz standardów technicznych - poz. 12. 2). operatu pomiarowo-geodezyjnego, który powinien zawierać: - oryginał wtórnika (zapis wektorowy dwg, format arc. gis lub równoważny), - wykaz władających gruntami, - odbitki map zasadniczych rejonu inwestycji (w kolorze), - wykaz reperów Państwowych wykorzystanych przy wykonywaniu pomiarów, - ogólny opis wykonanych prac pomiarowo - geodezyjnych. Dokumentacja wyżej wyspecyfikowana zostanie wykonana w wersji papierowej w ilościach 3 egzem-plarzy oraz cyfrowej /na nośniku elektronicznym - płyta CD lub DVD/ - cała dokumentacja w wersji (formacie plików) PDF a ponadto pliki tekstowe w wersji Microsoft Office Word oraz oryginał wtór-nika zgodnie z w/w zapisem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.35.40.00 - 75.35.40.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100) 2.Wadium może być wniesione w formie: -pieniężnej - przelewem na konto zamawiającego WZMIUW w Warszawie Oddział w Płocku w Banku Pekao S.A. Nr 25 1240 3174 1111 0010 1603 2270 Zamawiający wniesioną kwotę wadium będzie uważał za skuteczną, gdy będzie zaksięgowana na w/w koncie przed upływem terminu (dzień, godz.) składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. -poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie WZMiUW Oddział w Płocku- pokój 26, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał: pomiary sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych na powierzchni minimum 200 ha Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt. X 2 niniejszej SIWZ na form. nr 4 oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował geodetą posiadającym wymagane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju, w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2010r nr 193 poz. 1287) tj. geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X 4 niniejszej SIWZ na form. nr 5.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w form. 4 w formie poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność kserokopii
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock, ul. 1-go Maja 7b, pk. Nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock ul. 1-go Maja 7b, sekretariat pk. Nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie.
- Zakup nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.