Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Przemyśl: Zakup oraz dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Izby Celnej w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 86650 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, fax 016 6764444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Izby Celnej w Przemyślu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oraz dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Izby Celnej w Przemyślu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt i własnym staraniem do dostawy i rozładunku materiałów biurowych i papierniczych do magazynu Zamawiającego przy ul. Sieleckiej 9 w Przemyślu z zastrzeżeniem że określone poniżej ilości papieru kserograficznego A4 80g/m2 161 CIE oraz segregatorów A4/80 /odpowiednio poz. 25 i 3 formularza cenowego/ powinny zostać dostarczone wraz z ich rozładunkiem do magazynów: a. Urzędu Celnego w Przemyślu przy ul. Zacisznej 4 · 600 ryz papieru kserograficznego b. Urzędu Celnego w Rzeszowie przy ul. Przemysłowej 14 · 1200 ryz papieru kserograficznego, 500 szt. segregatorów c.Urzędu Celnego w Krośnie przy ul. Pużaka 18 · 1200 ryz papieru kserograficznego, 500 szt. segregatorów d.Oddziału Celnego w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1 · 600 ryz papieru kserograficznego e.Oddziału Celnego w Medyce /Drogowe Przejście Graniczne w Medyce/ · 1200 ryz papieru kserograficznego, 500 szt. segregatorów f.Oddziału Celnego w Korczowej, 37-552 Młyny · 1200 ryz papieru kserograficznego, 500 szt. segregatorów g.Magazynu Kupującego przy ul. Sieleckiej 9 w Przemyślu - pozostała część dostawy Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy /załącznik nr 1 do oferty/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podleganie wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia w/w warunków dokonania zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp /załącznik nr 1 do oferty/; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Zakup i wdrożenie klastra serwerów z współdzieloną pamięcią masową wraz z licencjami CAL oraz zakup switchy klasy Enterprise w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" ...
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.