Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-13
Mełno: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gruta
Numer ogłoszenia: 86679 - 2015; data zamieszczenia: 13.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gruta , Gruta, 86-330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4683121, faks 56 4683188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gruta.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gruta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający ze względu na specyfikę dostaw podzielił zamówienie na następujące zadania: Zadanie I - zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego /dostawa i montaż sprzętu RTV, audio, ICT oraz sprzętu pomocniczego /telewizory, radia, odtwarzacze DVD, laptopy, programy, aparat fotograficzny, ekrany/ Zadanie II - zakup i dostawa sprzętu ADG /pralki, lodówki, kuchenki, odkurzacze, froterki/ Zadanie III - zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek, pomocy dydaktycznych, wyposażenia wypoczynkowego i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki /dostawa wykładzin, wycieraczek, tablic korkowych, mebli, siedzisk i mat, artykułów plastycznych, kompletów zabawek, kompletów pomocy dydaktycznych/. Zadanie IV - zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchni dostawa z montażem doposażenia kuchni /zakup mebli, naczyń/ Zadanie V - zakup i dostawa mebli do sal i szatni, dokładny opis zamówienia zawierają załączniki od nr 6 do 10 do SWIZ, 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 39711130-9 Chłodziarki 39713100-4 Zmywarki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-6, 36.90.00.00-6, 44.81.20.00-0, 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8, 39.14.10.00-2, 37.52.00.00-9, 39.53.00.00-6, 30.19.00.00-7, 22.47.00.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 32.00.00.00-3, 32.32.00.00-2, 32.32.00.00-6, 39.14.40.00-3, 39.71.34.30-6, 44.41.00.00-7, 48.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Zadanie - I w kwocie 1.000,00 zł, Zadanie - II w kwocie 500,00 zł, Zadanie - III w kwocie 1.500,00 zł, Zadanie - IV w kwocie 500,00 zł, Zadanie - V w kwocie 1.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy: Urzędu Gminy Gruta - BS Łasin 64 9500 0008 0007 1879 2000 0100 z dopiskiem - Wadium - ZP.271.1.8.2015 - Zadanie - proszę opisać zadania zgodnie z treścią tabeli informującej o kwotach wadium dla danego zadania - opis w SWIZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w zakresie art. 22 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w zakresie art. 22 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w zakresie art. 22 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w zakresie art. 22 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w zakresie art. 22 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji - liczba dni roboczych realizacji zadania - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z zapisami w SIWI i projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gruta.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno, BOI.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż sprzętu RTV, audio, ICT oraz sprzętu pomocniczego /telewizory, radia, odtwarzacze DVD, laptopy, programy, aparat fotograficzny, ekrany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 48.52.00.00-9, 32.32.00.00-6, 32.32.00.00-2, 32.00.00.00-3, 30.23.21.10-8, 30.26.00.00-2, 30.21.31.00-6, 22.47.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - liczba dni roboczych realizacji zadania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - zakup i dostawa sprzętu ADG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pralki, lodówki, kuchenki, odkurzacze, froterki, kuchenki mikrofalowe, zmywarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 39.71.11.30-9, 39.71.31.00-4, 39.15.00.00-8, 39.71.32.10-8, 22.47.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - liczba dni roboczych realizacji zadania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek, pomocy dydaktycznych, wyposażenia wypoczynkowego i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wykładzin, wycieraczek, tablic korkowych, mebli, siedzisk i mat, artykułów plastycznych, kompletów zabawek, kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 27.80.00.00-6, 44.81.20.00-0, 37.42.00.00-9, 39.53.00.00-6, 30.19.00.00-7, 22.47.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - liczba dni roboczych realizacji zadania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchni dostawa z montażem doposażenia kuchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup mebli, naczyń, garnków, patelni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.10.00-2, 44.41.00.00-7, 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - liczba dni roboczych realizacji zadania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - zakup i dostawa mebli do sal i szatni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa mebli do sal i szatni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8, 39.14.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - liczba dni roboczych realizacji zadania - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Instrukcje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.