eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaDostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z montażem dla SPZZOZ w Przysusze w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - obszar A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Przysucha: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z montażem dla SPZZOZ w Przysusze w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - obszar A
Numer ogłoszenia: 86716 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46836 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 3833505, faks 048 3833504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z montażem dla SPZZOZ w Przysusze w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - obszar A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż sprzętu rehabilitacyjnego do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj. ZOL, Oddz. Neurologii, oraz Pracowni Fizjoterapii znajdujących się w budynku szpitala przy ul. Partyzantów 8 w Przysusze w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych celem realizacji projektu pn.Podniesienie dostępności do rehabilitacji poprzez doposażenie SPZZOZ w Przysusze w sprzęt rehabilitacyjny niezbędny w rehabilitacji osób niepełnosprawnych w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - obszar A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do formularza oferty. Zadanie nr 1 - Aparat do elektroterapii Zadanie nr 2 - Aparat do terapii ultradźwiękowej Zadanie nr 3 - Sprzęt rehabilitacyjny - kamaszki, rotory, kliny, inne Zadanie nr 4 - Sprzęt rehabilitacyjny - leżanki,taborety. Zadanie nr 5 - Barierki przyłóżkowe Zadanie nr 6 - Diatermia krótkofalowa Zadanie nr 7 - Urządzenie do krioterapii Zadanie nr 8 - Aparat do masażu limfatycznego Zadanie nr 9 - Aparat do laseroterapii Zadanie nr 10 - Aparat do terapii pulsującym polem magnetycznym Zadanie nr 11 - Aparat do masażu w obiegu zamkniętym Zadanie nr 12 - Cykloergometr Zadanie nr 13 - Podnośnik do uruchamiania i podnoszenia chorego w łóżku. Wspólny Słownik Zamówień - nazwy i kody CPV: 33150000-6 - urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii, fizykoterapii 33155000-2 - przyrządy do fizykoterapii, 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy. a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamówienie będzie realizowane w przeciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6, 33.15.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RONOMED Sp. J. Michał Nowak, Mariusz Romian, Ul. Solskiego 44, 52-416 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe HAS- MED Małgorzata Janusz-Radomska, ul.Młyńska 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7776,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11998,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej UNIMED, ul.Krasickiego 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28943,20

  • Oferta z najniższą ceną: 28943,20 / Oferta z najwyższą ceną: 28943,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowe KINESIS Andrzej Boruta, ul.Penara 23, 38-440 Iwonicz Zdrój, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4542,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4542,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7680,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOLTER sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medeir Przemysław Fila, ul.Lipowa 17/4, 65-028 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17496,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22756,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RONOMED Sp. J. Michał Nowak, Mariusz Romian, ul.Solskiego 44, 52-416 Wrocław, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19240,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TECHNOMEX Sp. z o.o., ul.Szparagowa 15, 44-141 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3715,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3715,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5324,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RONOMED Sp. J. Michał Nowak, Mariusz Romian, ul.Solskiego 44, 52-416 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17334,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe HAS- MED Małgorzata Janusz-Radomska, ul.Młyńska 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16632,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21352,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERES MEDICAL Sp. z o.o., Płouszowice Kolonia 64B, 21-008 Tomaszowice, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6874,44

  • Oferta z najniższą ceną: 6874,44 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe HAS- MED Małgorzata Janusz-Radomska, ul.Młyńska 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9504,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2458,35 / Oferta z najwyższą ceną: 9504,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Zadanie 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medeir Przemysław Fila, ul.Lipowa 17/4, 65-028 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3390,12 / Oferta z najwyższą ceną: 5493,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.