Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-16
Kunice: Dostawa nowego autobusu dla Gminy Kunice
Numer ogłoszenia: 86718 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kunice , ul. Gwarna 1, 59-216 Kunice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8575322, faks 076 8575482.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego autobusu dla Gminy Kunice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 6 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu 23 osobowego (22+1). Autobus musi posiadać certyfikaty zgodności z normami CE oraz spełniać niżej wymienione wymagania techniczne. Parametry techniczne: - fabrycznie nowy, rok produkcji 2014 / 2015, - długość całkowita pojazdu minimum 7000 mm, - rozstaw osi minimum: 4000 mm, - wysokość pojazdu minimum: 2700 mm, - kolor: akryl lub metalic (z wyjątkiem czarnego), - silnik wysokoprężny turbodoładowany o pojemności od 2100 cm do 2500 cm oraz mocy min.150 KM i normie czystości spalin EURO 6, - rodzaj paliwa: olej napędowy, - skrzynia biegów manualna, synchronizowana, - napęd na koła przednie lub tylne, - ilość drzwi: 3 szt.: na lewej ścianie kierowcy, na prawej stronie otwierane elektrycznie, drzwi dwuskrzydłowe z tyłu nadwozia otwierane mechaniczne, - ilość miejsc siedzących (kierowca + pasażerowie): 23 osoby (1+22). Wyposażenie autobusu: - systemy bezpieczeństwa: ABS, ASR, EBV lub równoważne, - elektroniczny układ stabilizacji jazdy ESP, - wspomaganie kierownicy, - poduszka powietrzna kierowcy, - elektryczne szyby w drzwiach przednich, - lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, - lusterko wewnętrzne wsteczne, - klimatyzacja kierowcy, fotel kierowcy regulowany, osłona przeciwsłoneczna kierowcy, - immobiliser, tachograf cyfrowy, - światła do jazdy dziennej, - ogrzewanie wewnętrzne - nagrzewnica, - centralny zamek, - koło zapasowe pełnowymiarowe ze stalową obręczą, gaśnica, trójkąt, apteczka, - pełna tapicerka przedziału pasażerskiego z izolacją termiczną i wyciszeniem, - tapicerka podsufitki sztywnego typu, - półki bagażowe podsufitowe (prawa i lewa strona), - podłoga płaska z wykładziną antypoślizgową o podwyższonej odporności na ścieranie, - obniżony stopień wejścia w drzwiach pasażerskich, - fotele wysokie, sztywne, tapicerowane, wyposażone w podłokietniki, uchwyty, zagłówki i pasy bezpieczeństwa, - szyny do mocowania foteli, - przegroda fotela za kierowcą, - przeszklenie boczne samochodu (szyby panoramiczne, pojedyncze, przyciemniane), - zasłonki okienne, - młotki bezpieczeństwa min. 3 sztuki, - oznakowanie wyjść awaryjnych, - instalacja elektryczna - lampy sufitowe, stopnia wejścia, - zestaw audio: radio z funkcją cd i mp3 ze wzmacniaczem i mikrofonem oraz nagłośnienie przestrzeni pasażerskiej, - luk dachowy - wyjście awaryjne, - pojazd wyposażony w dwa komplety opon (letnie i zimowe) oraz dwa komplety felg. Warunki gwarancji: - minimum 2 lata gwarancji na podzespoły mechaniczne bez limitu kilometrów; - minimum 3 lata gwarancji na powłokę lakieru; - minimum 5 lat gwarancji na brak korozji perforacyjnej od wewnątrz i na zewnątrz. Inne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: - pojazd nie może być wcześniej eksploatowany i nie może być przedmiotem testów, - pojazd nie może być wyprodukowany w krótkiej, prototypowej serii..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia te warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia te warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia te warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia te warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia te warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kunice
ul.Gwarna 1
59-216 Kunice
pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kunice ul.Gwarna 1 59-216 Kunice sekretariat - pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnościami (w tym na wózku inwalidzkim)
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.