eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinBudowa parkingu przy budynku biurowym w ramach remontu układu komunikacyjnego na posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie, ul. Diamentowa 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Lublin: Budowa parkingu przy budynku biurowym w ramach remontu układu komunikacyjnego na posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie, ul. Diamentowa 6
Numer ogłoszenia: 86726 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie , ul. Diamentowa 6, 20-447 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7440326, faks 081 7447363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lublin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy budynku biurowym w ramach remontu układu komunikacyjnego na posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie, ul. Diamentowa 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbiórka isniejącej nawierzchni na drodze dojazdowej 2. Wykonanie robót ziemnych 3. Położenie nawierzchni z kostki brukowej na parkingu i drodze dojazdowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł. Wadium należy wnieść przez upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 20.05.2009 r. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozowju Przedsiębiorczości. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W pozostałych przypadkach należy dołączyć oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy: 93 1930 1709 2001 0018 6296 0002 z dopiskiem Wadium-Budowa parkingu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. Złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ będą stanowiły podstawę do oceny spełniania warunków w postępowniu. Zamawiający dokona oceny wg formuły spełnia/niespełnia. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca wskaże w Ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi złożyć: 1. Ofertę składająca się z: a) wypełnionego druku Oferty b) wypełnionego druku Kosztorysu ofertowego 2.Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 4. Wykaz osób które będą pełnić funkcję kierownika budowy wraz z kopiami ich uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz kopiami zaświadczeń z właściwego oddziału izby inżynierów budownictwa potwierdzającymi ich przynależność do tej izby na dzień składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 1 roboty) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 6. Aktualną Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od dopowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/lublin.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie, 20-447 Lublin, ul. Diamentowa 6, p. nr 2..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie, 20-447 Lublin, ul. Diamentowa 6, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.