To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-23
Ogłoszenie nr 86745 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Gołdap: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba Parki w Uzdrowisku Gołdap.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 6 Kultura i dziedzictwo, Działanie 6.2 Dziedzictwo naturalne, 6.2.1 Infrastruktura Uzdrowiskowa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64199
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, krajowy numer identyfikacyjny
79067123100000, ul.
Plac Zwycięstwa
14,
19500
Gołdap, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
876 156 000, faks
876 150 800, e-mail
jolanta.sztabinska@goldap.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goldap.pl
Adres profilu: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba Parki w Uzdrowisku Gołdap.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIK-ZP.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową Parku Kinezyterapeutycznego. Zakres nadzorowanych robot: wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnych; wykonanie przebudowy chodników; wykonanie miejsc postojowych; przebudowę zjazdu; montaż elementów stałej organizacji ruchu ; wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe. W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodniki z płyt granitowych gr. 8 cm i kostki granitowej czarnej gr. 8 - 11 cm, zjazd i miejsca postojowe z kostki granitowej szarej gr. 8-11 cm/ betonu asfaltowego. Materiały gat. 1. Powierzchnia utwardzenia ogółem -15 944,70 m2, w tym: piesze 6 773,10 m2, jezdne i parkingi 8 970,60 m2, nawierzchnia bezpieczna placu zabaw 201,00 m2; zabudowa (toaleta publiczna) - 10,0 m2 ; tereny zieleni - 1 526,60 m2. Wyposażenie terenu w urządzenia wypoczynkowe i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku. Część II Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową ścieżki kinezyterapeutycznej w ul. Stadionowej Zakres nadzorowanych robot: wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnej, wykonanie przebudowy zjazdów, wykonanie nawierzchni pieszych i rowerowych, wykonanie nawierzchni miejsc postojowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia kinezyterapeutyczne, wykonanie nawierzchni żwirowo - tłuczniowej ścieżki sprawnościowej, montaż elementów stałej organizacji ruchu, montaż elementów małej architektury i urządzeń gimnastycznych, wypoczynkowych na placu kinezyterapeutycznym oraz placu wypoczynkowym. W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodnik i ścieżka rowerowa z kostki betonowej gr. 6 cm, zjazdy i miejsca postojowe z kostki betonowej gr 8 cm, nawierzchnia placu kinezyterapeutycznego z kostki betonowej gr 5 cm oraz płyt gr 4 cm, ścieżka sprawnościowa z mieszanki żwirowo - tłuczniowej. Powierzchnia utwardzenia nawierzchni - 9 096,80 m2, w tym jezdne (ulica) 4 789,70m2, parkingi, zjazdy, opaski 543,0 m2, rowerowe 1 729,40 m2, piesze (chodniki) 1 467,60 m2, piesze (plac wypoczynkowy) 145,80 m2, nawierzchnia bezpieczna 224,40m2, nawierzchnia żwirowo -tłuczniowa 196,90 m2; murek oporowy (gabiony) - 236,50 m2; tereny zielone - 2 244,50 m2. Wyposażenie placu kinezyterapeutycznego oraz placów wypoczynkowych w urządzenia gimnastyczne, wypoczynkowe, i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku. Nadzór nie obejmuje robót drogowych w obrębie działek nr geod.506/8 i 506/7 należących do PKP. Część III Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową parkingu wraz z toaletą przy Promenadzie Zdrojowej. Budowa parkingu: Budowa jezdni o dł. 150,66 m i szer. zmiennej 6,0 i 5,0 m, budowa 102 miejsc parkingowych wraz z trzema miejscami dla osób niepełnosprawnych o łącznej pow. 1 398,2 m2 oraz chodników dla pieszych pow. 850,0 m2 Zakres nadzorowanych robót: - roboty ziemne związane z usunięciem humusu, - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (miejsca wjazdu i wyjazdu), - roboty ziemne związane z wykopaniem nasypów, wykonaniem wykopów korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i jej elementów, - założenie rur osłonowych na istniejących kablach En, - wykonanie oświetlenia parkingu, - wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami ulicznymi, - budowę konstrukcji jezdni, parkingów, chodników - oznakowanie poziome i pionowe. 2) Toaleta: Budowa (montaż) prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej WC, przystosowanej dla kobiet, mężczyzn, osób niepełnosprawnych, matek z dziećmi, wykonanej w standardzie podwyższonej odporności na wandalizm. Posadowienie typowej toalety na płycie żelbetowej. Podłączenie do istniejącej sieci zasilania elektrycznego oraz sieci wod-kan poprzez przyłącza. Do obowiązków inspektora nadzoru na ww. zadaniach należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto: a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno - budowlanymi, normami a także z zasadami wiedzy technicznej; b) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) Koordynacja robót poszczególnych branż; d) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych e) Składanie Zamawiającemu raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową w okresach dwumiesięcznych "Sprawozdanie" w ciągu 3 dni roboczych po zakończeniu każdego okresu. Sprawozdanie powinno zawierać; - opis postępu robót, - nakłady finansowe poniesione na roboty, - opisy powstałych problemów i zagrożeń m.in. dotyczących terminu zakończenia robót oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót, - wykaz zmian w dokumentacji projektowej, f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g) Sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót; i) Potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów; j) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad; k) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia); l) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót; m) Doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania - zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem przedstawiony został w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie Zamawiającego pod linkiem : http://bip.goldap.pl/pl/1227/5349/rozbudowa-parkow-kinezyterapeutycznego-i-zdrojowego-oraz-budowa-sciezki-zdrowia-laczacej-oba-parki-w-uzdrowisku-goldap.html
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
71310000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową Parku Kinezyterapeutycznego. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT134215.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 49400 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową ścieżki kinezyterapeutycznej w ul. Stadionowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35727.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7300 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową parkingu wraz z toaletą przy Promenadzie Zdrojowej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28541.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7700 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o.o. w Gołdapi.
- Opracowanie audytów ex-ante oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu poprawy efektywności energetycznej budynku SP w Galwieciach oraz budynków mieszkalnych na terenie Gminy Gołdap
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.