eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Gdańsk: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 86747 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu własnym transportem i na własny koszt, wraz z wniesieniem, artykuły biurowe i papiernicze, określone w załączniku Nr 1 do niniejszej umowy, we wskazane przez Zamawiającego miejsce w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku, w ilościach określonych, wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. Poszczególne zamówienia bieżące, kierowane do Wykonawcy na jego numer faxu , lub na adres e-mailowy, spełniać będą parametry i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w jego ofercie z dnia 08.04.2013r stanowiącej załącznik do umowy. 3. Ceny jednostkowe przedmiotu umowy będą niezmienne do końca obowiązywania umowy. 4. Ceny mogą być niższe w przypadku okresowej promocji firmy obowiązującej u Wykonawcy. 5. W związku z tym, że ilość zamówionych materiałów uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych materiałów podana w ofercie jest ilością szacunkową, podaną w celu określenia maksymalnej wartości zamówienia, ustalenia cen jednostkowych, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, iż podane ilości poszczególnych materiałów mogą ulec obniżeniu, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych materiałów. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w ofercie, jak również z tytułu braku realizacji usługi w kwocie wskazanej w §3 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Samfix- Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Spółka jawna, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81906,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62749,99

  • Oferta z najniższą ceną: 62749,99 / Oferta z najwyższą ceną: 75375,52

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ze względu na konieczność zapewnienia ciągłego zaopatrzenia w materiały biurowe oraz papiernicze, zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania, w celu wyłonienia dostawcy ww. artykułów do UMWP. Proponuje się dokonać zakupu artykułów biurowych w trybie zapytania o cenę, ponieważ stanowią one dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a jednocześnie tryb ten gwarantuje wybór wykonawcy, który zapewni oczekiwaną jakość realizowanych dostaw. Przesłanką do zastosowania trybu zapytania o cenę jest art. 70 ustawy Pzp, który stanowi, że może on być stosowany, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Pzp). Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego spełnia przesłanki zastosowania ww. trybu - o powszechności dostępu może, bowiem świadczyć fakt, iż na stronach internetowych zarejestrowanych jest kilkadziesiąt hurtowni oferujących swoje usługi w tym zakresie, a jego wartość nie przekracza kwot, o których mowa powyżej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.