Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-14
Ustrzyki Dolne: SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW I PŁYNÓW INFUZYJNYCH
Numer ogłoszenia: 8674 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych , ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4611028, faks 13 4611028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW I PŁYNÓW INFUZYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków i płynów infuzyjnych w asortymencie i ilościach podanych w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załącznik nr 1A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania: - Zadanie nr 1 - Leki 1 - Zadanie nr 2 - Leki 2 - Zadanie nr 3 - Leki i heparyny drobnocząsteczkowe - Zadanie nr 4 - Leki różne 1 - Zadanie nr 5 - Leki różne 2 - Zadanie nr 6 - Leki różne 3 - Zadanie nr 7 - Heparyny drobnocząsteczkowe - Zadanie nr 8 - Antybiotyki 1 - Zadanie nr 9 - Antybiotyki 2 - Zadanie nr 10 - Antybiotyki 3 - Zadanie nr 11 - Chemioterapeutyki - Zadanie nr 12 - Narkotyki i leki psychotropowe - Zadanie nr13 -Leki psychotropowe - Zadanie nr 14 - Płyny infuzyjne podstawowe - Zadanie nr 15 - Płyny infuzyjne inne 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym zadaniu. 4. Zaoferowane preparaty farmaceutyczne muszą posiadać aktualne atesty i dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne tj. że oferowane leki znajdują się w Urzędowym Spisie Leków (jeżeli dotyczy). Zaoferowane wyroby medyczne muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz.679 ze zm.). 5. Termin ważności leków nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany jednostki miary wskazanej w Formularzach cenowych. Zmiana może polegać na zamianie opakowań na sztuki lub sztuk na opakowania z zastrzeżeniem odpowiedniego przeliczenia i zachowania ogólnej wymaganej ilości oraz pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje opakowania najmniejsze zarejestrowane lub dostępne na rynku. 7. Zamawiający wymaga aby w przypadku wprowadzenia zamienników leków podać w Formularzu cenowym proponowaną nazwę handlową. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: w przypadku preparatów farmaceutycznych - synonimów danych pozycji opisu przedmiotu zamówienia z warunkiem gwarancji takiego samego składu chemicznego, tej samej substancji aktywnej, tej samej dawki co lek oryginalny. 9. Wykonawca gwarantuje stałość cen przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia warunku należy złożyć aktualną koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (jeżeli Wykonawca jest wytwórcą) lub zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego. Ponadto (w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające) zezwolenie na obrót środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii. Wykonawca zobligowany jest złożyć również oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) w przypadku preparatów farmaceutycznych: Oświadczenie, że oferowane preparaty farmaceutyczne są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne i aktami wykonawczymi oraz że Wykonawca zobowiązuje się okazać potwierdzone (za zgodność z oryginałem) kserokopie tych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego. b) w przypadku wyrobów medycznych: Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz że Wykonawca zobowiązuje się okazać potwierdzone (za zgodność z oryginałem) kserokopie tych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- Załącznik nr 1 b) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 1A c) Oświadczenie Wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 d) Informacja o Wykonawcy - Załącznik nr 3 e) Parafowany przez wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 4 f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak określonego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - TERMIN DOSTAWY - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: - zmian przewidzianych w § 9 tj. zmian podatku VAT lub cen urzędowych; - zmian przewidzianych w § 10 ust. 2; - przekształceń własnościowych, zmian adresu; - zakończenia, wstrzymania lub wycofania z produkcji przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji zastępuje się go produktem zamiennym o parametrach nie gorszych - cena nie wyższa niż w ofercie; - konieczności poprawienia pomyłek;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych, ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych, ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
- Sporządzenie dokumentacji kosztorysowo - projektowej budowy dróg leśnych
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustrzyki Dolne
- Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Ustrzyki Dolne
- Budowa ścieżki spacerowej pn. "Ustrzycki Trakt" w ramach projektu rozwojowego Wielki Szlak Leśny
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.