Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Szczecin: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców
Numer ogłoszenia: 86755 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin , pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców, oznaczonych wg Wspólnego Słownika Zamówień kodem CPV 71354300-7, podzielonego na następujące części: część I - Rodzinny Ogród Działkowy Skowrona część II - Rodzinny Ogród Działkowy Mieszka I część III - Rodzinny Ogród Działkowy Błyskawica część IV - Rodzinny Ogród Działkowy Maciejowice część V - Rodzinny Ogród Działkowy Waryńskiego część VI - Rodzinny Ogród Działkowy Mickiewicza część VII - Rodzinny Ogród Działkowy Staszica część VIII - Rodzinny Ogród Działkowy Bartoszówka.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca składa ofertę na nie więcej niż cztery części zamówienia, - minimum dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca składa ofertę na pięć i więcej części zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. 2015, poz. 520, ze zm.). Zakres 1: geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; Zakres 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz). (Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas wykonania całości prac (ilość dni kalendarzowych) - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień umowy dotycząca zakresu prac geodezyjnych będących przedmiotem zamówienia, może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie w przypadku zmniejszenia zakresu tych prac, spowodowanego koniecznością dokonania rozgraniczenia nieruchomości lub jej części. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie zmniejszone proporcjonalnie do wartości niewykonanych prac. 2. Zmiana postanowień umowy (w formie aneksu do umowy), dotycząca przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, może nastąpić na wniosek WYKONAWCY na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: 1) warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac terenowych, 2) nieodebrania korespondencji przez właścicieli lub wieczystych użytkowników nieruchomości sąsiednich, co wydłuża wykonanie czynności na gruncie, 3) błędów w dokumentacji sporządzonej przez Urząd Miasta stanowiącej podstawę do wykonania prac, 4) braku zgody użytkowników ogrodów działkowych na wykonywanie czynności geodezyjnych na gruncie podczas ich nieobecności. WYKONAWCA musi udokumentować, że użytkownik ogrodu nie wyraził zgody na pomiary w danym dniu i żądał ustalenie nowego terminu pomiaru w jego obecności. 3. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, jeśli zmiana ta będzie miała wpływ na cenę wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ, zostanie ustalone nowe wynagrodzenie, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 4. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeśli WYKONAWCA wykaże, że zmiana ta będzie miała wpływ na cenę wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ, zostanie ustalone nowe wynagrodzenie, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 5. W przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeśli WYKONAWCA wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na cenę wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ, zostanie ustalone nowe wynagrodzenie, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 6. W pozostałym zakresie zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY. 7. Zmiana osób ujętych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia może nastąpić jedynie pod warunkiem, iż nowe proponowane osoby będą spełniać wymagania opisane w siwz. Powyższa zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11710.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 2. Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż: 1) dla części 1 - 5 zamówienia - nie może być krótszy niż 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i nie może być dłuższy niż 120 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2) dla części 6 - 8 zamówienia - nie może być krótszy niż 80 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i nie może być dłuższy niż 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Terminy wykonania zamówienia wskazane w załącznikach są terminami maksymalnymi. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I - Rodzinny Ogród Działkowy Skowrona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II - Rodzinny Ogród Działkowy Mieszka I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część III - Rodzinny Ogród Działkowy Błyskawica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część IV - Rodzinny Ogród Działkowy Maciejowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część V - Rodzinny Ogród Działkowy Waryńskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część VI - Rodzinny Ogród Działkowy Mickiewicza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część VII - Rodzinny Ogród Działkowy Staszica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w celu ustalenia zakresu władania nieruchomościami Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa przez Polski Związek Działkowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część VIII - Rodzinny Ogród Działkowy Bartoszówka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa produktów leczniczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego (skaner 3D) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- DIGITALIZACJA CZĘŚCI ZASOBU GEODEZYJNEGO POWIATU ŁAŃCUCKIEGO W ZAKRESIE ODNOWIENIA, WYMIANY, SCALANIA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ DOSTARCZENIE OPROGRAMOWANIA DO PREZENTACJI ZDIGITALIZOWANYCH MATERIAŁÓW
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu WRSP, którymi dysponuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.