To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na wyposażenie wyremontowanych pomieszczeń PDOZ w KMP Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 867 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394814 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na wyposażenie wyremontowanych pomieszczeń PDOZ w KMP Zielona Góra.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia: - REGAŁ MAGAZYNOWY METALOWY GŁ. 600MM, 5 PÓŁKOWY - 10SZT.; - SZAFA UBRANIOWA BHP 2 - SEGMENTOWA - 10SZT.; - SZAFA METALOWA Z 8 SCHOWKAMI - ZAMKI ATESTOWANE W KLASIE A - DEPOZYTARIUSZ - 3SZT. Termin realizacji - 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli, pochodzących z bieżącej produkcji. 4.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem na swój koszt i ryzyko do miejsca dostawy. 5. Rozładunek i montaż przedmiotu zamówienia we własnym zakresie Zamawiającego. 6. Termin płatności - przelewem, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego. 7. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 8. Miejsce dostawy: KMP Zielona Góra, ul. Partyzantów 40. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia, całkowitej gwarancji jakości na okres 36 m-cy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, przy czym udzielona gwarancja jakości nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja jakości producenta. 10.Niezależnie od postanowień dotyczących gwarancji jakości, Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na okres 12 miesięcy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 11.Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w SIWZ. 12.Zamawiający będzie rygorystycznie przestrzegał zgodności jakościowej dostarczonego asortymentu z warunkami określonymi w SIWZ. Załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00 - Szafy 39.14.11.00 - Regały .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRAND Sp. z o. o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244545,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15091,40
Oferta z najniższą ceną: 13837,50 / Oferta z najwyższą ceną: 25337,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI).
- Dostawa aparatu do mechanicznego wspomagania ECLS/ECMO z wymiennikiem ciepła oraz aparatu do pomiaru krzepliwości krwi
- Usługi holowania i przechowywania usuwanych pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. na lata 2025 - 2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych, stałych i przyściennych, zakup i montaż zabudowy pomieszczeń magazynowych, zamówienie i montaż wyposażenia warsztatowego garażu w piwnicy i garażach dla WiMBP
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Regały »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.