Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-15
Kraków: Dostawa produktów leczniczych, kosmetycznych, środków biobójczych oraz do dezynfekcji wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 86803 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4252842, faks 12 4251228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych, kosmetycznych, środków biobójczych oraz do dezynfekcji wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, kosmetycznych, środków biobójczych oraz do dezynfekcji wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - dla części 1: 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy zł, - dla części 2: 550,00 zł, słownie: pięć pięćdziesiąt złotych, - dla części 3: 900,00 zł, słownie: dziewięćset złotych, - dla części 4: 35,00 zł, słownie: trzydzieści pięć złotych, - dla części 5: 140,00 zł, słownie: sto czterdzieści złotych, - dla części 6: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych, - dla części 7: 60,00 zł, słownie: sześćdziesiąt złotych, - dla części 8: 2 500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych, - dla części 9: 600,00 zł, słownie: sześćset złotych. Wykonawca musi wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert znajdowało się na rachunku Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wskazane w ogłoszeniu poniżej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Załącznik do umowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowo-cenowa), wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (tabele stanowiące załącznik należy wypełnić w częściach na jakie Wykonawca składa ofertę); 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 4. Dowód dysponowania zasobami do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin realizacji dostawy - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zostały zawarte w treści wzoru umowy stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, w Sekretariacie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia; 2. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych, surowce do receptury, wyroby medyczne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych, surowce do receptury, wyroby medyczne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty lecznicze stosowane w znieczuleniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze stosowane w znieczuleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych (w tym drobnocząsteczkowe pochodne heparyny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych (w tym drobnocząsteczkowe pochodne heparyny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Produkty lecznicze o działaniu antyseptycznym i do higieny rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze o działaniu antyseptycznym i do higieny rąk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo - ilościowo - cenowa), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji dostawy - 3
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
więcej: Specjalne produkty odżywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.