To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Gdańsk: przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca
Numer ogłoszenia: 86808 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55988 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3264890, faks 58 3261816.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca . Ze względu na różne źródła finansowania, zamówienie realizowane jest w dwóch częściach. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego dotyczącej każdej części zamówienia, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj tonerów, wkładów barwiących, tuszy zalecanych przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (formularz oferty). Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na tonery, wkłady barwiące i tusze jakościowo równoważne (zamienniki lub regenerowane), spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem równoważnych Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub elementów regenerowanych (dla określonych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych) bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Zamawiający w Formularzy oferty określił dopuszczalność dostawy materiałów eksploatacyjnych, które mogą być regenerowane. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz będą posiadały właściwe opakowania i oznakowania. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do: pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania toneru lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 2 dni od momentu zgłoszenia (meilem, faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych loga producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, , opis zawartości. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ofert. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenia o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1). Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągi 2 dni roboczych do siedziby Zamawiającego, w godz. 07:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIA Dombrowicz Spółka Jawna, ul. Pastewna 9, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43750,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19170,00
Oferta z najniższą ceną: 19170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31168,2
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIA Dombrowicz Spółka Jawna, ul. Pastewna 9, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18137,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6996,00
Oferta z najniższą ceną: 6996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14120,4
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.